Gå til innhold

Det skal ikke mye til før man blir kalt taper

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Virker ihvertfall ikke slik når man ser på KG. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taper.

Anonymkode: 0d4ca...773

Skrevet

Det er bare tapere som bryr seg om noen kaller dem en taper

Anonymkode: b03e5...3ba

Skrevet

Alle har et forskjellig syn på hva som er en taper. Alle absolutt alle er en taper i øynene til noen mens man er en vinner (en som har et awesome liv og awesome personlighet) fra noen andres perspektiv. Så i bunn å grunn er det ikke noe å bry seg no særlig om. Lev livet slik du vil leve det og nyt det, ikke føl deg tvunget til å måtte leve livet ditt annerledes fordi noen andre mener at siden du ikke lever som dem, lever du feil.....

Du eksisterer for din egen del ikke for andre, nyt og lev livet slik du vil leve det. :biggrin: 

Anonymkode: 0853d...844

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om folk kaller meg taper.

Jeg bare bemerker at det skal ikke mye til før folk kaller noen taper.

Jeg gir faen i hva dere på KG eller hva mennesker i den virkelige verden mener om meg.

Skrevet
1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg bryr meg ikke om folk kaller meg taper.

Jeg bare bemerker at det skal ikke mye til før folk kaller noen taper.

Jeg gir faen i hva dere på KG eller hva mennesker i den virkelige verden mener om meg.

Da er du heldig. Som tåler slike bemerkninger, uten å falle i kjelleren. Verre med de som kanskje ikke har den "grunnmuren" hvis man kan si det slik. Dessverre er det blitt en slik ukultur der ute i samfunnet, hvor man ofte må leve opp til diverse syke forventninger for å bli godtatt.

Anonymkode: fee1f...470

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

feil

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Det handler om det at en god del mennesker ikke klarer å se utenfor sin egen lille boble. Alt som ikke passer deres egen livsstil blir sett ned på. Dette er en skikkelig uting, men det er sånn det alltid har vært, og de siste 10 årene har det bare blitt verre. Vi skal sammenligne oss mot andre og eksponere perfekte liv på sosiale medier, slik at andre sammenligner seg med oss. Jeg har jo utallige ganger fått kommentarer for at jeg ikke har fått barn. "livet er ikke fullkomment uten barn", "du må få unger nå, før du ikke lengre er fruktbar". Folk er forskjellige, de har forskjellige prioriteringer, og det er forskjellige ting som gjør hver enkelt lykkelig. Og enkelte blir lykkelige når de ser rundt seg og kan heve seg over de "taperne" som er rundt de

Anonymkode: 0089b...cf4

Skrevet
På 15.11.2016 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Da er du heldig. Som tåler slike bemerkninger, uten å falle i kjelleren. Verre med de som kanskje ikke har den "grunnmuren" hvis man kan si det slik. Dessverre er det blitt en slik ukultur der ute i samfunnet, hvor man ofte må leve opp til diverse syke forventninger for å bli godtatt.

Anonymkode: fee1f...470

Enig. Noen ganger er enkeltes samfunn helt skrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...