surre_sub Skrevet 15. november 2016 #21 Skrevet 15. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok jeg ville ha analsex med kjæresten og hun var uvillig men sa at jeg skulle få lov til å pule henne i rumpa hvis hun fikk ta meg bakfra med strap-on. Kåt som jeg var sa jeg ja uten å tenke meg om, for "in the heat of the moment" tenkte jeg kun på å ha analsex med henne. Hun gikk med på det og det var helt sykt deilig. Hun var trang og god og det så ut som om hun likte det også. Vi snakket ikke noe mer om denne "avtalen", helt til nå når hun fortalte at hun har bestilt en strap-on (dildo med belte). Har vært på jobb i hele dag så synes det er dårlig gjort at hun ikke snakker med meg før hun kjøper. Den kostet 700 kr! Jeg har overhodet ikke lyst på å få en dildo inni meg. Herregud! Hva skal jeg si? Hun kan jo ikke tvinge meg til å gjøre noe jeg ikke har lyst til vel? Anonymkode: 8c854...d2f Gled deg til å ta orgasmen til et nytt nivå 2
Onar Skrevet 16. november 2016 #22 Skrevet 16. november 2016 På 15.11.2016 den 0.52, Ajax skrev: Det er bare å olje seg inn og glede seg! Det her går helt fint 😄 Har hun bestilt en i xxl størrelse😆 2
Gjest Gallagher Skrevet 16. november 2016 #23 Skrevet 16. november 2016 Når du må presse og overtale jenta til å gjøre sex hun ikke vil, har du vel ikke så mye valg selv. Du får trøste deg med at du har prostata.Det kan jo øke "gleden" for din del. Forøvrig håper jeg du føler deg "mann" nok nå og slutter å mase om sex med mindre jenta er 100% gira på det. Det du nå får erfare er din egen medisin. Mulig alle jenter burde ha en strap-on på lur. Kanskje dette rumpemaset avtar. Hvis dette er en trolletråd-good one😁😁
Sykkelkopp Skrevet 16. november 2016 #24 Skrevet 16. november 2016 Det her har en veldig enkel løsning TS. Om du absolutt ikke vil, si at hun skal avbestille fordi det ikke kommer til å skje. Du trodde hun tullet Hvis du ikke klarer å være såpass bestemt ovenfor damen din fortjener du å bli rævkjørt som den lille pinglen du er. Og så får du spør om hun ikke kan spanke deg etterpå fordi du har vært en uskikkelig gutt 2
Ulla Ullsokk Skrevet 16. november 2016 #25 Skrevet 16. november 2016 Herregud, du presset henne til noe hun ikke ville! Hvorfor tror menn at det er bedre for OSS å få en pikk i analen enn det er for menn??? Jeg lurer så innmari på det!! Du er en feig jævel om du ikke gjennomfører!! 11
SlemUlv Skrevet 16. november 2016 #26 Skrevet 16. november 2016 14 timer siden, Onar skrev: Har hun bestilt en i xxl størrelse😆 Da bør hun hvertfall vite hvordan den skal brukes, før hun bruker den.. ta det med ro, bruk fingre og mindre vibrator/dildo først.. MASSE glidemiddel, og før på mer om det trengs etterhvert osv.. Ellers må DU slappe av, og la henne kose seg! 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #27 Skrevet 16. november 2016 Du skal ikke tvinges til å gjøre noe du ikke vil. Men det er veldig dårlig gjort av deg å inngå en slik avtale når du ikke har planer om å holde din ende av avtalen. Men om du ikke vil, så skal du ikke tvinges. Selv om du har lurt henne litt. Anonymkode: 4e369...19b 2
Cyndaquil Skrevet 16. november 2016 #28 Skrevet 16. november 2016 4 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Herregud, du presset henne til noe hun ikke ville! Hvorfor tror menn at det er bedre for OSS å få en pikk i analen enn det er for menn??? Jeg lurer så innmari på det!! Du er en feig jævel om du ikke gjennomfører!! Enig! Menn, hvorfor er det så mange av dere som tror vi drømmen om en pikk i ræva når ikke dere gjør det? Analen er analen. Om dere selv ikke ønsker noe oppi der, hvorfor er det så vanskelig for dere å skjønne at vi heller ikke ønsker det? priser meg lykkelig over samboeren min som ikke ønsker det, så slipper jeg det maset (Ham mener analsex er sykt ekkel) Har en vagina designet for formålet, trenger ikke putte noe i baken. Og ts: du skulle på dø å liv ta henne i baken, som hun ikke ville. Nå får du være mann å ta den i baken, selvom du heller ikke vil 4
Gjest Annetnavn_ Skrevet 16. november 2016 #29 Skrevet 16. november 2016 Som man reder, ligger man...
Oppgitt78 Skrevet 16. november 2016 #30 Skrevet 16. november 2016 4 minutter siden, Strixa skrev: Som man reder, ligger man... Eller: den som har fått bæsj på staken, må ta den i baken.. 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #31 Skrevet 16. november 2016 TS her. Jeg kommer jo selvfølgelig til å holde min del av avtalen. Vi har ikke avbestilt men jeg ble jo selvfølgelig litt sjokkert over at hun satt hjemme og bestille uten å si ifra. (spesielt mtp hvilken størrelse vi skulle bruke.). Ville liksom ikke ha noe kingsize XXXL dildo bak der. Men heldigvis har ikke hun bestilt en så veldig stor en så jeg får krysse fingrene og håpe på det beste. Hun har også gikk uttrykk for at dette er noe som tenner henne veldig mye så dette blir jo spennende. Men hun har lovt meg å være snill og forsiktig med meg... Anonymkode: 8c854...d2f 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #32 Skrevet 16. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg kommer jo selvfølgelig til å holde min del av avtalen. Vi har ikke avbestilt men jeg ble jo selvfølgelig litt sjokkert over at hun satt hjemme og bestille uten å si ifra. (spesielt mtp hvilken størrelse vi skulle bruke.). Ville liksom ikke ha noe kingsize XXXL dildo bak der. Men heldigvis har ikke hun bestilt en så veldig stor en så jeg får krysse fingrene og håpe på det beste. Hun har også gikk uttrykk for at dette er noe som tenner henne veldig mye så dette blir jo spennende. Men hun har lovt meg å være snill og forsiktig med meg... Anonymkode: 8c854...d2f Lykke til da Bra dere skal være forsiktig og snille med hverandre Pass på å ha nok glidemiddel og Anonymkode: 4e369...19b 1
TMC Skrevet 16. november 2016 #33 Skrevet 16. november 2016 Massemasemasse glidemidel, oppvarming med kuksuging, finger i rompa (med glidemiddel) og så skal du se at det blir gøy. Dont worry, og er det for jævlig vondt så slipper du (kanskje)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #34 Skrevet 16. november 2016 Vær så snill å oppdater oss når dere har prøvd Anonymkode: 5b066...a71 5
Onar Skrevet 16. november 2016 #35 Skrevet 16. november 2016 (endret) 1 time siden, kattepusen skrev: Da bør hun hvertfall vite hvordan den skal brukes, før hun bruker den.. ta det med ro, bruk fingre og mindre vibrator/dildo først.. MASSE glidemiddel, og før på mer om det trengs etterhvert osv.. Ellers må DU slappe av, og la henne kose seg! Det var en spøk, synes synd på mannen. Å gå med på en slik avtale huff. Endret 16. november 2016 av Onar
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #36 Skrevet 16. november 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg kommer jo selvfølgelig til å holde min del av avtalen. Vi har ikke avbestilt men jeg ble jo selvfølgelig litt sjokkert over at hun satt hjemme og bestille uten å si ifra. (spesielt mtp hvilken størrelse vi skulle bruke.). Ville liksom ikke ha noe kingsize XXXL dildo bak der. Men heldigvis har ikke hun bestilt en så veldig stor en så jeg får krysse fingrene og håpe på det beste. Hun har også gikk uttrykk for at dette er noe som tenner henne veldig mye så dette blir jo spennende. Men hun har lovt meg å være snill og forsiktig med meg... Anonymkode: 8c854...d2f He he, kanskje du blir skaphomse ut av dette. Kanskje det får frem en ny side av deg Anonymkode: 29e3b...9e9
I Grosny Skrevet 16. november 2016 #37 Skrevet 16. november 2016 Kompromissforslag, bli enig om å kjøpe en diamant til henne i stedet.
Gjest ytmnd Skrevet 16. november 2016 #38 Skrevet 16. november 2016 God vask, glid, lang oppvarming og ett åpent sinn så kommer dama til å sende deg rett til himmels. På 11/15/2016 den 8.39, kattepusen skrev: Klart er det lov å ombestemme seg.. men flere mannfolk jeg har snakket med, sier at de beste orgasmene de har hatt, er ved analsex Så om jeg var deg, ville jeg hvertfall prøvd! Og om du ombestemmer deg, blir det nok ikke mer analsex fra dama heller tenker jeg. Signerer den, uten tvil de beste!
Gjest Red Queen Skrevet 16. november 2016 #39 Skrevet 16. november 2016 Chillax, dette er overhode ikke noe å stresse over! Ser at det har kommet mange oppfordrende meldinger allerede. Bra. Det eneste jeg vil bidra med er at dere øver litt først, bruk gjerne fingre. Med fare for å være litt i overkant grafisk her (ikke les videre om du er av det sensitive slaget!), så finner man himmelriket ca en fingerlengde opp i anus, og retning mot magen. Så er det bare å massere i vei med styrke/tempo som mannen trives med, kombinert med suging/runking. Do some research, it's totally worth it. Poenget med å øve seg er å øve på å slappe av i musklene i området der nede. Resten er rein plankekjøring. Gled deg. Have fun!
Randi92 Skrevet 17. november 2016 #40 Skrevet 17. november 2016 Du fikk låv til å utføre det på henne selv om hun ikke hadde lyst så nå får du bare holde ut å gjennomføre. Du synes nåkk at det er like delig som hun synes det var og du kan ikke skuffe henne nå! Da får du aldrig analsex igjenn 😂 Hennes feil var å la deg gjøre det først, hun skulle ha brukt dildoen på deg førs slik at du får kjenne hvordan det føles ut 😂 Håper hun kjøpte en sjikkelig neger k*k 😂😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå