Gjest Virvar Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Sitter og skriver dikt, hører på Still Here med valen, og drikker Bayleys og Sheridans og sukker over meningen med livet. Hm, sheridans smaker ikke like godt etter bayleys som den smaker når jeg ikke har drukket bayleys først. Jeg anbefaler på det sterkeste å ungå det ! *kvalm* Videre i kveld er valget to'delt. Jeg kan gi Fa** i alt og ende kvelden i godt humør, eller bli deppa. Fortsetter musikken i samme sjanger så tipper jeg på det siste. Hva gjør DU på? og evt hva drikker du i denne stund, en kald, grå og våt torsdagskveld denne begredelige høst i år 2004? *sommer, sommer og sol ........akk så lenge til*
Grooo Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Sitter og funderer på hva jeg skal bruke min nye blender til, titter igjennom gruppene jeg har ansvar for her på forumet, chatter med en venninne på irc og et par kamerater på msn, har et halvt øye og et halvt øre på Tabloid samtidig som jeg leser en lang mail fra en annen kamerat og venter på at mannen skal bli ferdig med å male i kjelleren så vi skal prøve å få brukt denne blenderen til noe...
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 jeg er på KG for å få tiden til å gå, mens pannekakerøra mi sveller. Så skal jeg lage pannekaker til middag til meg og min kjære. Så må jeg vaske badet og rense litt opp i akvariet... Mamma kommer på besøk i morgen, så jeg rydder og småvasker
Carmen_ Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Sitter her... drikker grønn te og hører på musikk. Må vaske klær, men det er litt sent. Venter til dama under oss har lagt seg (sikkert sånn om en times tid). Da blir det klesvask for full guffe
Ephemera Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Sitter på jobb... Jobber kveld hver 4. uke. Kunne tenkt meg å ligge hjemme i sofan og se på TV isteden :-)
Gjest Oktavia Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Jeg skriver på en oppgave.Lurer på hvor lenge jeg må sitte i kveld for å bli ferdig... *tusle ut av kg* -Oktavia-
Gjest 1111 Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Jeg sitter her og prøver å komme meg vekk. har gjort masse skolearbeid og trenger pause og ro fra alt sammen. dessuten lurer jeg på om han blir sinna når jeg våkner han, han var sinna når han sovnet.
Gjest Valhalla Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Har sittet foran pcen i hele dag, litt oppgaveskriving, så litt internet, så litt oppgaveskriving osv. Skal snart sette meg ned med et par pils og lese.
Anglofil Skrevet 25. november 2004 #9 Skrevet 25. november 2004 Jeg sitter her og kjefter på meg selv fordi jeg må legge meg nå.. Mvh Yvonne
Samantha Skrevet 25. november 2004 #10 Skrevet 25. november 2004 Eg slite med å komme meg vekk fra KG, som alle andre kveldar. Skal opp kl. 6.15, så... Dessuten ringte kjæresten min for 25 minutt sidan. Eg skulle berre logge av, pusse tenna, slukke lysa og ringe opp igjen. Eg har foreløbig verken logga av, pussa tenna, slått av lysa eller ingt opp igjen. SJØLVDISIPLIN NO!! Go natt!!
liv Skrevet 25. november 2004 #11 Skrevet 25. november 2004 Venter på at min kjære mann skal bli ferdig på badet slik at jeg kan få pusset tennene mine og lagt meg. Noe jeg skulle gjort for lenge siden.. Må opp 6:30.. Litt tidlig det også.. Med tanke på at jeg må reise en stund for å komme på skolen som begynner 9:15!
Dru Skrevet 26. november 2004 #12 Skrevet 26. november 2004 Jeg skriver jobbsøknad. Men har KG i bakgrunnen.
Anglofil Skrevet 26. november 2004 #13 Skrevet 26. november 2004 Sitter nå bare og slapper av :D Skal strak gå og se "White Christmas" på dvd... Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #14 Skrevet 26. november 2004 Jeg sitter her og stresser litt fordi jeg egentlig skulle drevet på å vaske og rydde i gangen...
Gjest Meteora Skrevet 28. november 2004 #15 Skrevet 28. november 2004 Slapper av, og prater med en kamerat på msn.. Skal vel sove snart
Anglofil Skrevet 28. november 2004 #16 Skrevet 28. november 2004 Skal begynne med lekser :-? Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå