AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Hvorfor er det fortsatt slik at dette blir sett på som "rart"? Jeg forstår ikke hvorfor. Ingen bryr seg når unge damer blir sammen med en del/betydelig eldre menn. I tilfeller hvor dama derimot er en del år eldre enn mannen, er det plutselig blitt uakseptabelt eller for galt i manges øyne. Det ene er ikke noe bedre eller dårligere enn det andre. Når alt kommer til alt er det kjærligheten som teller mest. Anonymkode: f3288...ef4 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #3 Skrevet 15. november 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det fortsatt slik at dette blir sett på som "rart"? Jeg forstår ikke hvorfor. Ingen bryr seg når unge damer blir sammen med en del/betydelig eldre menn. I tilfeller hvor dama derimot er en del år eldre enn mannen, er det plutselig blitt uakseptabelt eller for galt i manges øyne. Det ene er ikke noe bedre eller dårligere enn det andre. Når alt kommer til alt er det kjærligheten som teller mest. Anonymkode: f3288...ef4 Eldre damer/Yngre mann er den beste match som finnes. Både seksuelt,sosialt og psykisk Anonymkode: b40c5...4d5 4
herzeleid Skrevet 15. november 2016 #4 Skrevet 15. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det fortsatt slik at dette blir sett på som "rart"? Jeg forstår ikke hvorfor. Ingen bryr seg når unge damer blir sammen med en del/betydelig eldre menn. I tilfeller hvor dama derimot er en del år eldre enn mannen, er det plutselig blitt uakseptabelt eller for galt i manges øyne. Det ene er ikke noe bedre eller dårligere enn det andre. Når alt kommer til alt er det kjærligheten som teller mest. Anonymkode: f3288...ef4 Det er vell ikke noe som anses som "galt", cougars har tross alt vært en hyllet trend i mediene, men det er klart det er mindre normalt. Grunnen til at det motsatte er mer normalt handler nok mye om at mange kvinner synes menn som har en god kariære, økonomi, makt, erfaring osv. er attraktivt, mens menn i mindre grad finner det samme attraktivt hos kvinner. 1
cmd Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Jeg vet ikke om hvorfor det blitt sett annerledes. Det kom også reklame for lotto hvor en eldre dame gifter seg med en yngre.
asterix Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Det er faktisk ikke så voldsomt mye reaksjoner på slike forhold i det virkelige liv. Det er her på nettet og til dels i media at det blir hauset litt opp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 7 minutter siden, herzeleid skrev: Det er vell ikke noe som anses som "galt", cougars har tross alt vært en hyllet trend i mediene, men det er klart det er mindre normalt. Grunnen til at det motsatte er mer normalt handler nok mye om at mange kvinner synes menn som har en god kariære, økonomi, makt, erfaring osv. er attraktivt, mens menn i mindre grad finner det samme attraktivt hos kvinner. Det er ingenting unormalt med at kvinner finner seg yngre menn. Bytt ut ordet normalt med uvanlig så blir det kanskje riktigere det du skriver. Anonymkode: 507c7...d21
asterix Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting unormalt med at kvinner finner seg yngre menn. Bytt ut ordet normalt med uvanlig så blir det kanskje riktigere det du skriver. Anonymkode: 507c7...d21 Normalt er jo bare et annet ord for vanlig, så det er jo like riktig å bruke.
Guarana Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 Det spørs vel alltid på aldersforskjellen, tenker jeg. Jeg har f.eks ei venninne som er 28, og sammen med en fyr på 20, det eneste jeg tenkte var "fint for henne at hun er forelsket og lykkelig". Når aldersforskjellen blir sånn som dette http://www.dailymail.co.http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2550940/Im-78-hes-39-age-gap-doesnt-affect-things-bedroom-Real-life-cougars-reveal-like-date-man-half-age.html/femail/article-2550940/Im-78-hes-39-age-gap-doesnt-affect-things-bedroom-Real-life-cougars-reveal-like-date-man-half-age.html må jeg innrømme at jeg har mine dømmende tanker, men det ville jeg også hatt om det var omvendt (mannen eldre enn dama). tilslutt er det vel egentlig mitt problem at jeg har stygge tanker...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #10 Skrevet 15. november 2016 16 minutter siden, asterix skrev: Normalt er jo bare et annet ord for vanlig, så det er jo like riktig å bruke. Så da er du som har en samboer som er flere år yngre enn deg unormal, mener du? Er det virkelig ikke riktigere, i dette tilfellet, å kalle det uvanlig? Anonymkode: 507c7...d21
asterix Skrevet 15. november 2016 #11 Skrevet 15. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så da er du som har en samboer som er flere år yngre enn deg unormal, mener du? Er det virkelig ikke riktigere, i dette tilfellet, å kalle det uvanlig? Anonymkode: 507c7...d21 Det er jo unormalt, dvs utenfor normen, utenfor det vanlige. Det det derimot ikke er er unaturlig, som det virker som om du tror unormalt betyr.
Gjest canacas Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 (endret) Jeg har stort sett alltid vært i forhold med menn som er yngre enn meg, men det har jo ikke fungert med tanke på at jeg faktisk er singel. Derfor tenkte jeg det ville vært mer passende med jevnaldrende eller eldre. Men de vil jo bare ha yngre. Så tok jeg meg selv ut av datingmarkedet og tror muligens det ikke er så lurt å tenke så mye og ha så mange kriterier. Klaffer det så er det flott, uavhengig av alder osv. MEN, en yngre mann må være klar over at en eldre kvinne (altså eldre enn seg selv, vi er ikke pensjonister helt enda) kanskje ikke vil ha barn og da er det kjipt med et brudd når han ombestemmer seg. Vær klar over hva du ønsker i livet, før du etablerer deg med noen. Uansett alder! Endret 15. november 2016 av canacas la til tekst
herzeleid Skrevet 15. november 2016 #13 Skrevet 15. november 2016 7 minutter siden, asterix skrev: Det er jo unormalt, dvs utenfor normen, utenfor det vanlige. Det det derimot ikke er er unaturlig, som det virker som om du tror unormalt betyr. Takk for at du tok deg av voksenopplæringen så jeg slapp
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #15 Skrevet 15. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Eldre damer/Yngre mann er den beste match som finnes. Både seksuelt,sosialt og psykisk Anonymkode: b40c5...4d5 Høres bra ut. Anonymkode: f3288...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå