Gå til innhold

Stalker du noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem og hvorfor? Hva gjør du?

Anonymkode: 09612...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ph34r:

Anonymkode: e5578...6d2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:ph34r:

Anonymkode: e5578...6d2

👀 Men tenker på en extra-light variant her da hehe:) Sånn type sjekker innom face, Insta, googler, går forbi jobben, kjører omvei for å kjøre forbi huset til vedkommende. Ikke type plage noen altså haha

Skrevet

Ja, en kjekk fyr :Pble betatt, bare må sjekke Instagram og åpner øynene litt ekstra når jeg er i byen sånn i tilfelle:fnise: men ikke noe mer stalking enn det.

Anonymkode: 3fa7d...18c

Skrevet

Innrømmer at jeg stalker en fyr også 🙈 Vi jobber i samme bygg så jeg får ofte forbi kun for å se han hehe, pluss at jeg sjekker Facebook og later som jeg røyker for da er jeg grunn til å være på røykeplassen hans i tilfelle han dukker opp ;) håper han ikke gjennomskuer det! Sannheten er at jeg elsker han og gjort det i flere år😳

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei,hva skulle det være godt for.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan ærlig innrømme at jeg har stalket noen over en viss periode. vet egentlig ikke hvorfor, har bare følt noe ved det vesenet som var interessant, spennende. nesten som å finne en ny bestevenn som man klikker ekstremt bra med, bare at personen egentlig nesen ikke vet om din eksistens... jeg gravde fram absolutt alt av informasjon jeg klarte å finne om personen, og kikket innom feks fsceboonprofilen jevnlig. det lengste jeg noen gang gikk var å gå til huset til personen, men det skjedde bare en gang. jeg vet jo hvor grensa går og kunne aldri latt det gå så langt at det kunne plaget personen. men det er et spennende tidsfordriv, og jeg kjenner et adrenalin ved å finne ut alt jeg kan, og å sjekke etter nye oppdateringer. men det er mange år siden jeg fant en person som jeg syntes var så spennende.

Anonymkode: 27bb8...4db

Skrevet

Følger litt med på hva som skjer med enkelte en gang i blant: ja. Stalker noen? Langt ifra.

Skrevet

Nei, gir generelt blaffen i andre.

Anonymkode: 3939d...385

Skrevet
På 14.11.2016 den 23.53, AnonymBruker skrev:

Stalker @EpleDrue :sjenert:

Anonymkode: d2126...0b7

Kanskje du snart skulle slutte med det? Synes du har skrevet en del ufint. 

Anonymkode: 50d59...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...