Gå til innhold

Er det ulovlig å bli sammen med læreren til sønnen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og læreren til min datter snapper og har god kontakt. Har sendt litt nakenbilder og slikt, men jeg er usikker på om dette er så lurt? Det har vel ikke noe å si selv om han er læreren til min datter?

Anonymkode: 48f0c...f5d

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Er dette et seriøst spørsmål ?

Skrevet

Du har vel ingenting å bekymre deg over, formelt sett. Tror heller ikke han bryter loven, men muligens en eller annen ansettelsesavtale eller annen  kommunal regel. Tror nok et slikt forhold kan bli uglesett av noen, f.eks andre foreldre. Men det behøver du egentlig ikke bry deg om, synes nå jeg. Livet er kort....

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og læreren til min datter snapper og har god kontakt. Har sendt litt nakenbilder og slikt, men jeg er usikker på om dette er så lurt? Det har vel ikke noe å si selv om han er læreren til min datter?

I overskriften skrev du: "Er det ulovlig å bli sammen med læreren til sønnen min?"

Anonymkode: 1a73c...2eb

• Liker 18
Skrevet

Når du selv har betenkeligheter så vet du nok svaret selv....

Du bør nok for ordens skyld vente til læreren ikke har ansvar for barnet ditt (avhengig av om det er datter eller sønn). Tror nok ikke ledelsen vil bli særlig blid på læreren dersom de får vite om dette...

Anonymkode: e489b...970

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I overskriften skrev du: "Er det ulovlig å bli sammen med læreren til sønnen min?"

Det var dette jeg hang meg opp i også....

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: a0a2b...813

Skrevet

Vanskelig å bestemme seg for om det er en sønn eller datter man har. :fnise:

Anonymkode: ad160...c6e

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å bestemme seg for om det er en sønn eller datter man har. :fnise:

Anonymkode: ad160...c6e

Ts er vel neppe forelder til noen av delene :) og burde gjøre leksene sine :fnise:

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nakenbilder?! SNAP?? Er du en tenåringsmor? Eller veldig tidlig i tjueårene, siden du snapper nakenbilder?

Og nei, det er ikke ulovlig. Det burde heller være ulovlig å være så uvitende at du trenger å spørre om dette. UPASSENDE derimot, ja til de grader. Fysj for ei mor..

Gjest Glidelås
Skrevet
1 minutt siden, Keikolina skrev:

Dreit deg ut med trolletråden din.

Tenkte jeg også. Bedre lykke neste gang, ts!

Skrevet

Hvis dette er seriøst, så er dette helt opp til hva du føler. Jeg kjenner flere saker hvor en lærer har innledet forhold til en foresatt. I disse tilfellene har læreren valgt å slutte som lærer for barnet, men det har ellers ikke noen konsekvens for jobben til læreren. 

Skrevet

Lolololo du får sende meg en melding om du trenger opplæring i trolling, TS.

Skrevet
11 minutter siden, Skankhunt42 skrev:

Lolololo du får sende meg en melding om du trenger opplæring i trolling, TS.

Haha. South Park ftw! 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nakenbilder?! SNAP?? Er du en tenåringsmor? Eller veldig tidlig i tjueårene, siden du snapper nakenbilder?

Og nei, det er ikke ulovlig. Det burde heller være ulovlig å være så uvitende at du trenger å spørre om dette. UPASSENDE derimot, ja til de grader. Fysj for ei mor..

Hva er så rart med det? Jeg er kvinne i 30-årene og gjør det samme. Snap eller messenger for slike bilder. 

Anonymkode: b5d75...e66

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, DizzyRonson skrev:

Haha. South Park ftw! 

Ja jo, stuck i Danmark nå da men :/

Anonymkode: 6deac...b1f

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jo, stuck i Danmark nå da men :/

Trolltrace er noen jævler.. Rick rolle folk på den måten.. men bare ta det med ro. Cartman finner sikkert på noe lurt:) 

Skrevet
11 minutter siden, DizzyRonson skrev:

Trolltrace er noen jævler.. Rick rolle folk på den måten.. men bare ta det med ro. Cartman finner sikkert på noe lurt:) 

Ja fader, er fortsatt ganske burned pga det altså :/

Skrevet

Hva får du ut av å finne opp historier på nett? Har du så lite å gjøre og fortelle om? Er oppriktig nysgjerrig på hva som får folk til å gjøre slikt..

Anonymkode: 916dd...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...