AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 For fem år siden når jeg startet på vgs så gikk jeg på samme skole som en gutt. Han prøvde på denne tiden hardt å bli bedre kjendt med meg. På denne tiden hadde jeg en veldig dårlig periode og hadde mer enn nok med meg selv. Derfor, dum som jeg var så lot jeg dette gli forbi. Etter hvert så begynnte jeg å tenke mer og mer på han, og så han sjeldnere og sjeldnere. Både jeg og min beste veninne var også singel. Sommeren etter var vi på festival og han var veldig "på". Nok en gang tok jeg ikke disse signalene. Jeg er en veldig rolig jente som aldri har hatt kjæreste før. Jeg jobber hardt mot målene mine og har alltid vært "flink pike". Har hatt flere sjanser men har tenkt at jeg ikke er bra nok. Selv om jeg hele tiden har fått bra resultater på skole og jobb. Trener og har mange nære venner. Men denne sommeren når jeg nå har tenkt på han i fem år så fikk besteveninnen min seg kjæreste. Snakket med han endel og han sa jeg bare måtte ta ansvar, jeg kunne ikke gå slik lengere... Derfor tok jeg mot til meg og sendte melding. Han svarte bare på det jeg spurte om og holdt ikke samtalen igang. Tror ikke han forstod med en gang at jag var interesert siden jeg har avvist han før. Derfor ble han overrasket når jeg ville møte han og spurte om jeg var seriøs. Han har flere ganger sagt at han skal si fra når han har mulighet til det, og jeg vil ikke mase mer enn nødvendig. Vil at det hele skal bli naturlig. Men hver gang jeg sender en melding så svarer han kun på det og ikke mer. Får noen snapper i ny og ne. På alle disse årene så har han så vidt jeg vet ikke truffet noen andre. (Han studerer sammen med en jeg kjenner godt). Sendte en melding i kveld fordi jeg så han kanskje skulle på en konsert i nærheten som jeg skal på. Tenkte det var en fin mulighet til å treffes. Da svarte han at han skulle på et julebord, ikke mer. Når jeg fyllte året nylig fikk jeg gratulerer så mye med dagen melding. Tror dere han er interessert? Han sier det og at han vil møtes men det stopper liksom der. Han vet jeg er veldig sjenert og forsiktig, kan deg være han ikke vil "skremme" meg? Jeg blir utrolig takknemlig for alle tips og råd jeg kan få!!! Anonymkode: 585bc...85a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Hmm, vanskelig å si. Er du sikker på at han er singel? Evt kanskje han er like usikker på deg siden du har avvist han tidligere? Anonymkode: 23d19...b17
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Dette har han svart: Går heilt fint det, har kje hatt tid til å så masse besøk heller for tiå, masse skulearbeid som ska ble gjort 🙂 ja du for bare ta kontakt så ska eg nå se koss det lige ann 🙂 Og dette: Bler dårligt med tiden denne uken, men ska sei i fra hvis noe sjer her oppe 🙂 Anonymkode: 585bc...85a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Åherregud, dette kjente jeg meg igjen i Du må bare si rett frem hva du vil, vær ærlig. Jeg holdt på slik med en jeg traff på videregående, vi gikk rundt grøten og var vel begge usikre på om den andre faktisk var interessert. Slik holdt vi på i flere år. Vi flyttet og jeg fikk meg tilogmed samboer, men klarte aldri å glemme han fra vgs. Så etter enda noen år møttes vi på byen i hjembyen og kom i prat. Og det viste seg at begge angret på at vi tok initiativ til noe mer enn litt roting og en sms i halvåret. Lang historie kort; flyttet sammen et år etter det møtet. Holdt sammen i 8 år nå og fått vårt første barn sammen. Er så glad for at vi tilfeldifvis møttes den kvelden. Det endte jo godt, men det tok jo fryktelig lang tid!! Anonymkode: 64991...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har han svart: Går heilt fint det, har kje hatt tid til å så masse besøk heller for tiå, masse skulearbeid som ska ble gjort 🙂 ja du for bare ta kontakt så ska eg nå se koss det lige ann 🙂 Og dette: Bler dårligt med tiden denne uken, men ska sei i fra hvis noe sjer her oppe 🙂 Anonymkode: 585bc...85a Dette er helt opplagt avvisende meldinger. Han er ikke interessert. Men han er for grei og snill til å avvise deg direkte. Beklager altså, men han her har kommet over deg. Anonymkode: 908ab...6f7 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt opplagt avvisende meldinger. Han er ikke interessert. Men han er for grei og snill til å avvise deg direkte. Beklager altså, men han her har kommet over deg. Anonymkode: 908ab...6f7 Du sitter ikke på noe fasit. Jeg leste det ikke som avvisende, men at han er travel. Ts : du må føle deg frem selv. Ingen fremmede på nettet vet hva han tenker. Du kan få svar fra andre her som har hatt dårlige erfaringer og som leser mld annerledes. Stol på deg selv er mitt råd:) Ta kontakt med han igjen , si at du vil møte han! Foreslå en dag på kafé f.eks. Anonymkode: 23d19...b17
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sitter ikke på noe fasit. Jeg leste det ikke som avvisende, men at han er travel. Ts : du må føle deg frem selv. Ingen fremmede på nettet vet hva han tenker. Du kan få svar fra andre her som har hatt dårlige erfaringer og som leser mld annerledes. Stol på deg selv er mitt råd:) Ta kontakt med han igjen , si at du vil møte han! Foreslå en dag på kafé f.eks. Anonymkode: 23d19...b17 Tusen takk for oppmuntring! Jeg vet at han er veldig travel, han er student og tar høyere utdanning, med mange studiekrav. Det er nettopp derfor mye av grunnen at jeg ikke vil mase for mye heller...Han bor sammen med to kamerater som studerer sammen. I sommer var jeg på festival der disse to også var. De to snakket mye om "oss". Og var opptatt av at vi burde bli et par. Flere av våre felles venner vet også om dette. Det er dette som også holder motet mitt oppe, fordi da tenker jeg at de har snakket om meg... Vi bor også et stykke fra hverandre så derfor må ting planlegges. I og med at han bor sammen med to så føler jeg at jeg presser meg på... Men jeg må bare bli flinkere til å stole på meg selv, synes bare det er greit med meninger helt utenfra av og til Anonymkode: 585bc...85a
Gjest Overrasket Skrevet 15. november 2016 #8 Skrevet 15. november 2016 Jeg tror han enten 1) forstår hva du vil men er uninteressert, eller 2) forstår ikke hvor interessert du er i ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå