AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Flere enn meg som plutselig har blitt usikre på om de vil gifte seg? Jeg føler en kjempe stor skam pga dette da vi allerede har utsatt bryllupet en gang før og nå har forholdet vårt endret seg drastisk og jeg tror rett og slett ikke jeg ønsker å gifte meg med denne mannen.. Men , jeg har nok for stor stolthet til å ville fortelle noen det og avvlyse... Vet det høres dumt ut , men vi har barn og jeg tenker ofte det kanskke bare bør " gå " pga barna og jeg vet gresset ikke er grønnere på den andre siden men jeg savner å være lykkelig og ikke krangle sånn... Kanskje jeg har det " greit " og at det er sånn her for mange og jeg bør svelge enda flere kameler ... Det er ikke noe utroskap i bildet her,men mange andre skuffelser og jeg er redd jeg ikke blir lykkelig men tenker å bli pga barna sin skyld... Flere med slike tanker ? Er det helt ekstremt å gjennomføre bryllupet ?! Anonymkode: 6f1d2...45c
Fjaselina Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Kor lenge er det til bryllupet? Forstår at du vert stressa. Trur det er ganske vanlig... men om du er sikker på at dette ikkje er rett, bør du kanskje avlyse?? Det er jo verre å gifte seg for så å skille seg etter veldig kort tid?
miss spjåk Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 (endret) At bryllupet har vært avlyst tidligere er muligens en varsellampe?synes du bør gå etter magefølelsen. stopp opp og tenk, gifter du deg fordi det er forvente og for å opprettholde stoltheten eller fordi dette er mannen du ser for seg å leve med resten av livet? Endret 7. november 2023 av miss spjåk 6
2a1m Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 5 minutter siden, miss spjåk skrev: At bryllupet har vært avlyst tidligere er muligens en varsellampe?synes du bør gå etter magefølelsen.. og når jeg hører folk snakke om å holde forholdet sammen for barnas skyld..blir jeg provosert.jeg vokste opp med foreldre som ikke ville skille seg "pga barna". de ville vente til vi var voksne. jeg tryglet min far om å skille seg da jeg var 10..konstant krangling og bråk i heimen, guffen atmosfære etc. nå vet jeg ikke hvor mye dere krangler, men husk at barn senser mye. når foreldrene har mistet følelsene for hverandre plukker barn dette opp. stopp opp og tenk, gifter du deg fordi det er forvente og for å opprettholde stoltheten eller fordi dette er mannen du ser for seg å leve med resten av livet? du skal leve for deg selv-ikke for andre.. Veldig enig med miss språk! Man kan ikke holde sammen for barna, hvis dere ikke er bra for hverandre. Og du ikke elsker han som du burde, kan du ikke gifte deg med han. Det er tross alt for evig....
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Dropp giftepresset. Bedre at dere har et fungerende forhold enn at dere trumfer igjennom bryllup. Anonymkode: 05375...7b8 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Hvis du er så mye frem og tilbake, så virker det ikke som en god plan å gifte seg. Anonymkode: fe0cc...d7a 1
Gjest Sunhands Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 Er det ikke dummere å bli skilt rett etter bryllupet?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #8 Skrevet 18. november 2016 Jeg syns det er trist å lese at du føler du "må" fordi dere har barn. Hvorfor er ikke DIN lykke viktig? Ingen barn er fornøyde med foreldre som er sammen bare fordi de må. Jeg er skillsmissebarn og er takknemlig for at foreldrene mine innså at de ikke var en god match. De prøvde, og de feilet. Ikke gift deg bare for å gjøre det. Anonymkode: 4cedb...379
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 19. november 2016 #9 Skrevet 19. november 2016 Hva ville du rådet din beste venninne til hvis hun var i samme situasjon? Gjør mannen deg mer lykkelig enn ulykkelig? Beriker han livet ditt? Hvordan føler du deg når du er sammen med han? Tror faktisk du vet svaret selv, som de fleste som spør om råd. Do what makes you happy! Lykke til! 😊
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #10 Skrevet 19. november 2016 Ikke gift deg med ham. Du behøver ikke å gi forklaring til folk face to face hvis du ikke vil begrunne hvorfor til dem. Er bare å avslutte hele forholdet, og sende ut beskjed til inviterte per e-post. Anonymkode: e6922...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå