AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Skal tatovere en liten rose (ca. som på det vedlagte bildet). Bor i Ålesund, men er villig til å reise hvor som helst. Hvilken tatovør burde jeg gå til? (eventuelt styre unna) Anonymkode: e13db...4c8
Gjest lipgloss Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 (endret) Du burde ikke tattoere deg jeg er gjerne litt gammeldags men en ren kropp er definitivt penest En annen ting er at str på det du vil tattoere er alt for lite,etter noen år vil det ikke se pent ut Endret 14. november 2016 av lipgloss
dillyduzit Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Dersom du er helt sikker, på et sted hvor du kan lett gjemme den under klær.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Vil du vite hvor på kroppen eller hvilket tatoveringsstudio/tatovør du bør bruke? Anonymkode: 9362a...9b0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Kenta på Outrage i Ørsta er flink Anonymkode: 111ca...36a 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 3 minutter siden, lipgloss skrev: Du burde ikke tattoere deg jeg er gjerne litt gammeldags men en ren kropp er definitivt penest En annen ting er at str på det du vil tattoere er alt for lite,etter noen år vil det ikke se pent ut 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Dersom du er helt sikker, på et sted hvor du kan lett gjemme den under klær. Tittelen var kanskje litt uklar, spørsmålet mitt var hvilken tatovør jeg burde gå til, ikke hvor på kroppen jeg skulle tatovere meg Planen er å ta den på ribbenene, så den gjemmes når jeg har på bh. Anonymkode: e13db...4c8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Svar nå på det personen spør om og ikke hva deres personlige mening er. Hvis dere ikke klarer det, så hold dere unna.. Hvis du skal på Østlandet i fremtiden en gang vil jeg varmt anbefalle Memento Tattoo i Oslo Både Kari og Camilla der er kjempedyktige. Anonymkode: b0666...41e 1
Gjest lipgloss Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tittelen var kanskje litt uklar, spørsmålet mitt var hvilken tatovør jeg burde gå til, ikke hvor på kroppen jeg skulle tatovere meg Planen er å ta den på ribbenene, så den gjemmes når jeg har på bh. Anonymkode: e13db...4c8 Tittelen var ikke uklar den ville bare fraråde deg,har en datter som har tatt flere tattoer og virker nå som hun er litt hektet 😊 De aller fleste synes damer uten tatt er penest så hvorfor merke deg deg selv,men uannsett masse lykke til 😘
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Ikke tatover deg! Det er myyye finere uten, og faktisk mer sjeldent idag med en ren kropp. Jeg er så lei av tatoveringer..! Anonymkode: ed0f8...572
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal tatovere en liten rose (ca. som på det vedlagte bildet). Bor i Ålesund, men er villig til å reise hvor som helst. Hvilken tatovør burde jeg gå til? (eventuelt styre unna) Anonymkode: e13db...4c8 Oj, så fin Blir sikkert knall! Ålesund? Oslo har flere bra steder. Jeg har hørt mange fine ord om disse: http://www.attitude.no/ Endret 14. november 2016 av Wanda Maximoff
Chizue Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Om du aldri har tatt tatovering før, så anbefaler jeg ikke ribbein, eller ankel Tynnere hud-dermed mer følsom og er rosen veldig liten så gjør det vondere å ta tynne striper enn tykke I tillegg bør du ikke ta rosen en plass hvor kroppen enda kan forandre seg (bryst, mage,lår...) Hør litt rundt hos forskjellige tatovører, gjerne spør de hva de spesialiserer seg i..F.x en som bare lager pinup-modeller og karikaturer/tegneserier, burde ikke prøve seg på en ulv. Spør om fotoer fra tidligere verk.. Se om studioet virker skittent eller rent
dillyduzit Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tittelen var kanskje litt uklar, spørsmålet mitt var hvilken tatovør jeg burde gå til, ikke hvor på kroppen jeg skulle tatovere meg Planen er å ta den på ribbenene, så den gjemmes når jeg har på bh. Anonymkode: e13db...4c8 Beklager, ble bare fort skrevet. Har selv tatovering så absolutt ingenting negativt, men tenker at det er en god ide å ha en mulighet til at den kan skjules. Jeg brukte Kathrine på lucky 7 i Oslo, strålende fornøyd og skal definitivt tilbake når jeg skal bygge på resten av halv sleeven. Tanten min har god erfaring med Camilla fra memento, mens en kompis er veldig fornøyd med attitude i Oslo. Husker okke navnet på personen på attitude, men det meste av arbeidet de gjør ser bra ut. Endret 15. november 2016 av dillyduzit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå