Tcl Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Hei! Jeg har tidligere brukt både teosyal, restylane og juvederm til å fylle leppene mine. Var ikke så fornøyd med holdbarheten til restylane, så når jeg neste gang skal fylle igjen står jeg mellom juvederm og teosyal. Da det er en stund siden sist jeg fylte leppene, så husker jeg ikke holdbarheten på de to forskjellige... Er det noen av dere som husker hva som holdt best på dere av de to/ vet hva som holder lengst? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Jeg har kun brukt Restylane og Teosyal, så mitt svar er kanskje ikke det du leter etter.. Men min erfaring er at Teosyal er mer holdbar enn Restylane - som du selv skriver. Ellers vet jeg at det ikke er stor forskjell på de ulike produktene. Teosyal er noe billigere, er det ikke? Anonymkode: 4b1c4...e37
Tcl Skrevet 14. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun brukt Restylane og Teosyal, så mitt svar er kanskje ikke det du leter etter.. Men min erfaring er at Teosyal er mer holdbar enn Restylane - som du selv skriver. Ellers vet jeg at det ikke er stor forskjell på de ulike produktene. Teosyal er noe billigere, er det ikke? Anonymkode: 4b1c4...e37 Takk for svar! Jo teosyal er som regel billigere, og jeg spurte klinikken jeg pleier å gå til om hva forskjellen var på de ulike typene teosyal og juvederm var, og da sa de at det var leverandøren det gikk mest på. Så da blir jeg nok å ta det billigste, hehe!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 7 minutter siden, Tcl skrev: Takk for svar! Jo teosyal er som regel billigere, og jeg spurte klinikken jeg pleier å gå til om hva forskjellen var på de ulike typene teosyal og juvederm var, og da sa de at det var leverandøren det gikk mest på. Så da blir jeg nok å ta det billigste, hehe! Ja, jeg tror ikke forskjellen er så stor! Lykke til på neste behandling!! Anonymkode: 4b1c4...e37
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Juvederm varer bedre på meg Anonymkode: 6ae76...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå