Gå til innhold

Stygg brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke i nærheten av å skulle gifte meg, men jeg tror ikke jeg hadde blitt en pen brud hvis jeg skulle det. Jeg liker ikke å se bilder av meg selv, det skal ikke mye til før jeg synes de er fæle. Jeg er sikkert ikke den eneste som ikke liker å se meg selv på bilde, så hvordan har dere som heller ikke liker det taklet en dag med masse fotografering  og bilder som alle vil se?

Anonymkode: 1ede1...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp fotografering?

Anonymkode: b35ed...6ec

• Liker 4
Gjest Sunhands
Skrevet

Bruder er ikke stygge. Det skinner som regel av dem. I tillegg betaler man jo for å bruke en som kan å ta bilder, så du ville sikkert vært flott på bilder!

Skrevet

Har du noen gang vært hos en profesjonell fotograf?

Jeg er ikke fotogen og pleier å se tjukk ut på bilder, men fikk 200 bilder av meg fra bryllupet som jeg faktisk likte. Ble rimelig sjokkert kan man si,  men fotografen vår var helt rå!

Anonymkode: d6293...80f

• Liker 2
Skrevet
På 14.11.2016 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke i nærheten av å skulle gifte meg, men jeg tror ikke jeg hadde blitt en pen brud hvis jeg skulle det. Jeg liker ikke å se bilder av meg selv, det skal ikke mye til før jeg synes de er fæle. Jeg er sikkert ikke den eneste som ikke liker å se meg selv på bilde, så hvordan har dere som heller ikke liker det taklet en dag med masse fotografering  og bilder som alle vil se?

Anonymkode: 1ede1...d2d

Jeg har aldri vært i et bryllup hvor noen overskygget bruden i finhet. 

Skrevet

Noen mennesker er pene i virkeligheten uten å være fotogene. 

Er du lykkelig med den du skal gifte deg med, når den tid kommer, og komfortabel med typen selskap dere velger å ha så vil nok det vises på bildene.

Personlig har jeg funnet ut at jeg må styre unna visse vinkler når jeg tar selfies. Fra noen vinkler kan jeg se helt totalt fysjom ut, jeg er ikke den fineste i virkeligheten heller, men fra andre vinkler kan det bli bra. Det er ikke uten grunn at kjendisene poserer på visse måter på den røde løperen. Tenk over de ulike måtene å ha armene, bena og ansiktet på ut fra ulike steder kameraet kan være på. Finn ut hva som reflekterer deg best, og husk at god sminke (solpudder/rouge) kan ha positiv effekt. :)

Anonymkode: ede2b...cb9

• Liker 1
Skrevet

Jeg løste det ved å ta en liten Tinghusvielse uten bilder ;)

OK, det var for så vidt flere årsaker til at vi valgte den løsningen, ikke bare at jeg er lite pen og i tillegg svært ufotogen. Men tanken på å skulle styre med kjole, sminke og fotografering var en stor lettelse. Hadde følt meg lite komfortabel i en slik setting.

Anonymkode: f5fca...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...