Gå til innhold

Er tinder nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å logge på tinder i en time nå, men jeg kommer ikke lengre enn til "Logg inn med facebook". Når jeg trykker på knappen så står den bare og surrer/tenker, før den spretter tilbake til den samme beskjeden med "Logg inn med facebook". Jeg har prøvd å avinstallere og installere appen igjen, og skru av og på telefonen, men det fungerer likevel ikke. Kan det være at noen har slettet kontoen min eller noe eller er appen sånn for flere nå? 

Anonymkode: 95f11...fe5

Skrevet

Kommer ikke inn jeg heller :dry:

Skrevet

"We're experiencing some issues at the moment. You might not be able to log in or send messages. We're looking into it. We apologize for the inconvenience". 

Skrevet (endret)

Da skjønner jeg hva som foregår! Takk for info pika 😊

Endret av 2a1m
Skrevet

Nå kommer jeg inn igjen på Tinder, MEN ALLE matchene mine er borte :ohmy: det var ikke så kult.. Gjelder det flere? 

Anonymkode: 9487e...c98

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer jeg inn igjen på Tinder, MEN ALLE matchene mine er borte :ohmy: det var ikke så kult.. Gjelder det flere? 

Mine er fortsatt der. Prøv å logg ut/inn evt. reinstallere appen?

Anonymkode: 0bd63...ce8

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine er fortsatt der. Prøv å logg ut/inn evt. reinstallere appen?

Har forsøkt alt. De er borte. Men ser på Facebook og Twitter at det gjelder mange, så forhåpentligvis klarer de å rette opp i det igjen. Utrolig kjipt om de ikke gjør det. Merkelig at det ikke har kollapset for alle Tinder brukere.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forsøkt alt. De er borte. Men ser på Facebook og Twitter at det gjelder mange, så forhåpentligvis klarer de å rette opp i det igjen. Utrolig kjipt om de ikke gjør det. Merkelig at det ikke har kollapset for alle Tinder brukere.

Jeg har ikke vært inne på flere dager, bare sjekket nå, så det kan ha noe med saken å gjøre. Vet ikke. Håper det ordner seg!

Skrevet

We're experiencing some issues at the moment. If it looks like your matches have disappeared, don't worry! Just log out and log back in at a later time. We're looking into it. We apologize for the inconvenience. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...