AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Jeg har to jenter på 15 år og 9 år. Ho eldste startet med sminke når hun startet i 9.klasse, nå går hun i 10.klasse og er orntlig sminkedukke for å si det rett ut, men synes det er helt greit siden hun er i den alderen hun er i nå. Men den yngste dattra mi på kun 9 år etterligner søstra si, går med magetopp osv. jeg har sett flere jenter på skolen hennes som er mere "berte" enn henne, jøss ungene i 2016 sier jeg bare. Hva er deres mening om dette? Anonymkode: 6c75f...a5a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Synes det er litt trist fordi det er et tydelig press i den alderen der. Selv hvor idiotisk det høres ut for voksne så er det et utrolig utsende og riktige klær hierarki blant tenåringer. Anonymkode: a4aae...86b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt trist fordi det er et tydelig press i den alderen der. Selv hvor idiotisk det høres ut for voksne så er det et utrolig utsende og riktige klær hierarki blant tenåringer. Anonymkode: a4aae...86b Det stemmer, på den andre siden så ender det ofte ikke så bra med de som slavisk bare følger andre. For å si det sånn, den jentegjengen som var mest overfladisk på ungdomsskolen ble det ikke stort av. Det er så klart vanskelig å skulle være annerledes i den alderen, men å lære tenåringen til å tenke selv og ikke bare følge etter alle andre ser jeg på som en viktig del av oppdragelsen. Anonymkode: 8ad28...97a 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Det er ikke noe nytt dette her. Hun etterligner sin eldre søster. Det gjør sikkert andre jenter og. Anonymkode: a1a10...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå