AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Hvordan er det å bo i Nittedal med barn? Vi vurderer å kjøpe hus der, men lurer litt på hvordan miljø, skoler o.l er. Anonymkode: c2ca1...581
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Vi tenker forresten litt på Hagan, Slattum, Skytta.. Områdene der. Ikke for langt unna Gjelleråsen iallefall. Anonymkode: c2ca1...581
lb Skrevet 17. november 2016 #3 Skrevet 17. november 2016 Vet ikke om jeg er helt riktig person til å svare, men jeg har hvert fall bodd i Nittedal hele barndommen og ungdommen min. Er kun 22 selv, men jeg synes Nittedal var en kjempefin plass å vokse opp på Bodde på Skytta og har de samme vennene nå, som jeg hadde på barneskolen. Miljøet jeg var i var veldig bra, men uansett hvor man bor, er det jo noen gjenger hvor miljøet ikke er like bra, men det er ikke dominerende. Skolene er ålreite, var hvert fall det da jeg gikk der, både barneskole og ungdomsskole.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Takk for svar! Noen flere? Anonymkode: c2ca1...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå