Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått for meg at de kanskje blir gamle :ler: Nei, det er ikke mat jeg har kjøpt. 

Når pakker dere inn gavene, med én gang de er i hus? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tar de aller fleste en kveld tidlig i desember. Koser meg med innpakkingen og gløgg. Det er nok noe jeg har hjemmefra, vi hadde en svær familie og alle pakker måtte sendes rundt om i landet i god tid før jul. Noen pakker venter jeg med av praktiske årsaker, for eksempel lager jeg brente mandler og sjokoladetrøfler som jeg pakker inn noen dager før julaften.

Anonymkode: d2d7f...2dd

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tar de aller fleste en kveld tidlig i desember. Koser meg med innpakkingen og gløgg. Det er nok noe jeg har hjemmefra, vi hadde en svær familie og alle pakker måtte sendes rundt om i landet i god tid før jul. Noen pakker venter jeg med av praktiske årsaker, for eksempel lager jeg brente mandler og sjokoladetrøfler som jeg pakker inn noen dager før julaften.

Anonymkode: d2d7f...2dd

Hørtes koselig ut! Jeg liker å pakke inn gaver, kanskje jeg også bør sette av en kveld til det. Med litt julemusikk og sånn. Takk for inspo.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Aamu skrev:

Hørtes koselig ut! Jeg liker å pakke inn gaver, kanskje jeg også bør sette av en kveld til det. Med litt julemusikk og sånn. Takk for inspo.

Det tror jeg også at jeg skal gjøre i år. Hørtes koselig ut :) 

Anonymkode: f325f...6ac

• Liker 4
Skrevet

De fleste gavene jeg kjøper blir pakket inn av butikkene jeg handler i. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pleid å sette med ned en kveld rett før jeg reiser hjem til jul og pakke inn alt sammen. I år tror jeg at jeg venter til jeg er kommet hjem til foreldrene mine, ettersom innpakningen på noen av dem ble stygg under flyturen i fjor.

• Liker 2
Gjest Notatboka
Skrevet

Jeg venter til jeg har kjøpt inn de fleste gavene før jeg tar en kveld med julemusikk, pepperkaker og gaveinnpakning :)

Skrevet

Når jeg har lyst. Jeg venter vanligvis til det er minst 3-4 stykker og tar flere runder med innpakking i løpet av november og desember. Jeg elsker å pakke inn gaver så jeg vil heller ha flere små runder enn én stor, og dessuten ville jeg ikke rukket alle på én kveld uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Liker å høre på julemusikk, ha pyntet til jul i stuen og kose meg med en kopp gløgg mens jeg pakker inn alle julegavene samtidig :P Er liksom litt av juleforberedelsene. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg var ferdig med julegavehandling for nesten en mnd siden. I dag har jeg tatt meg en runde og pakket inn ca 10 stk. Har fortsatt noen igjen å pakke inn. Jeg koser meg med innpakningen og siden det er litt vel tidlig å begynne å pynte allerede nå, så pakker jeg inn litt bare for å få litt julekos :P

• Liker 2
Skrevet

Tenker alltid at det skal bli så koselig å pakke inn. Finner aldri bra gaver, så blir masse forskjellige småting. Venter med å pakke inn til jeg ser at jeg har nok til alle. Blir da en stressende kveld 22. eller 23. med mange runder julemusikk og tre-fire timer på gulvet.

Synes det er koselig å pakke inn sammen med andre, men når jeg pakker inn det jeg har kjøpt er det mest stress siden jeg er så dårlig på å finne gaver. Har stemmen til mottagerne i hodet hele tiden, og de forteller meg hvor bortkastet det er å kjøpe ditt og datt. Og stemmene har rett - alle har alt de trenger, og gavene blir stuet bort år etter år.

Men når man virkelig har funnet noe bra, da er det gøy å pakke inn :P

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg var ferdig med julegavehandling for nesten en mnd siden. I dag har jeg tatt meg en runde og pakket inn ca 10 stk. Har fortsatt noen igjen å pakke inn. Jeg koser meg med innpakningen og siden det er litt vel tidlig å begynne å pynte allerede nå, så pakker jeg inn litt bare for å få litt julekos :P

:pls:

Julegavemester!

• Liker 2
Skrevet

Det varierer. Noen ganger med ein gang, noen ganger tar eg det på julaften før eg reiser for å feire med familien. 

God idé lengre oppe, med å ta det ein kveld og kose seg med musikk, gløgg (rett i koppen suppe, te eller kakao på meg som ikkje liker gløgg) og kanskje noen julekaker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fordeler det over et par dager,
men det er fordi jeg skal pakke inn både mine egne gaver, samt min bestemor sine :)

Har en følelse av at både kjæresten min og faren min også trenger litt pakkehjelp,
men det går som regel veldig kjapt.

Blir nok i starten av desember med julemusikk eller en julefilm i bakgrunnen,
og med noe godt i glasset - bare kos :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Pakker inn etter hvert som jeg handler, og krysser av på lista. Kanskje ikke samme dag som gaven er kjøpt/kommet i posten, men tar det når jeg har tid. Samler gaver i forskjellige poser som merkes tydelig med navn slik at det er lett å finne gavene når det er tid for å bytte gaver.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Familien jeg feirer med pleier vente med å pakke inn alt til jeg kommer ned noen dager før dagen, så lar de meg gjøre det. Da pakker jeg også inn de jeg har, slik at koffertinnholdet bort blir praktisk plassmessig. Gaveinnpakking er jo noe av det kjekkeste når en får dille på selv :nigo: 

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Skrevet

Jeg pleier kose meg tidlig i desember, med julemusikk, smågodt og pakking. Nå har jeg begynt litt tidlig og pakket inn noen av gavene jeg har kjøpt inn allerede, ettersom jeg er sånn i jule-stemning at jeg ikke klarte vente :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kjøper diverse gaver, så går det en tid før jeg velger hvem som skal få hva. Så pakker jeg inn de som ikke var innpakket.

Anonymkode: cb9ba...7fc

• Liker 1
Skrevet

Jeg venter litt alt er kjøpt inn, og til desember har kommet ordentlig i gang. Da koser jeg meg med å pakke inn gaver, har på julemusikk/julefilm og jeg har gløgg, klementiner og pepperkaker som kos:tree:

• Liker 2
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg pleier å sette av en kveld i desember til dette, som regel etter at jeg er ferdig med alle innkjøpene. Jeg elsker å pakke inn gaver! Pleier å sette på julemusikk og virkelig kose meg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...