Gå til innhold

Er jeg så gammel at jeg ikke har sjans på han jeg liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i trettiårene og han jeg er interessert i er like gammel. Vi er nære venner og møtes på tomannshånd. 

Av og til sier og gjør han ting som kan få meg til å lure på om han er interessert. Vi har likevel aldri tatt en sånn prat, noe som kanskje skyldes at jeg akkurat har kommet ut av et mange år langt forhold.

Problemet: jeg er så redd for at han skal synes jeg er for gammel!! Vi er jevngamle, men om jeg skjønner KG-folk rett, så betyr det at jeg er uaktuell. Vurdert etter utseende ligger jeg noen hakk over han, helt klart. Men er jeg likevel for gammel? 

Anonymkode: aeb9e...7cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke for gammel! Selvsagt ikke!

• Liker 14
Skrevet

Hvilke ting gjør og sier han som indikerer at han er interessert?

Dater han? Og i så fall jevngamle, eller yngre?

Anonymkode: 15936...ef9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke ting gjør og sier han som indikerer at han er interessert?

Dater han? Og i så fall jevngamle, eller yngre?

Han dater ikke.

Det er noe med måten vi snakker sammen på som er ulik måten jeg snakker med andre menn. Noe med hvordan samtalene er som gjør at det føles som vi er på date. Han spanderer også på meg noen ganger. Lener seg mye over bordet.

Men jeg forstår at du er skeptisk. Du tror jeg er for gammel?

TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han dater ikke.

Det er noe med måten vi snakker sammen på som er ulik måten jeg snakker med andre menn. Noe med hvordan samtalene er som gjør at det føles som vi er på date. Han spanderer også på meg noen ganger. Lener seg mye over bordet.

Men jeg forstår at du er skeptisk. Du tror jeg er for gammel?

TS

Nei, jeg tenkte bare at siden du selv antar at du er for gammel selv så er det vel en grunn til det - som f.eks. at han har draget, og kan sjekke opp yngre kvinner.

Men du kjenner jo ham og deg best. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tenkte bare at siden du selv antar at du er for gammel selv så er det vel en grunn til det - som f.eks. at han har draget, og kan sjekke opp yngre kvinner.

Men du kjenner jo ham og deg best. 

Høres kanskje litt rart ut dette, men han har ikke draget. Eneste grunnen til at jeg lurer på om jeg er for gammel er nesten ting jeg har lest her på KG. Det er mulig jeg har dårlig selvtillit.

TS

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke for gammel for ham når dere er jevn gamle. Tuller du !!!. Men det er et faktum at menn i 30 og 40 årene dater yngre jenter. Spesielt om de har et godt utseende og er attraktive...så litt konkurranse med yngre jenter må du regne med om han er attraktiv...

Anonymkode: ccd85...9fb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje litt rart ut dette, men han har ikke draget. Eneste grunnen til at jeg lurer på om jeg er for gammel er nesten ting jeg har lest her på KG. Det er mulig jeg har dårlig selvtillit.

TS

Hvem lever etter det de leser på KG? Du er voksen nok til å ha tilstrekkelig livserfaring, som veier langt tyngre. 

Det er umulig å si hva denne fyren tenker. På generell basis er det klart at de fleste menn på den alderen heller litt mot de yngre, enten fordi de kan eller fordi det gir mer fleksibilitet mht. familie. Men det er ikke alle som har mulighet til det heller. 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hvordan kan du bli for gammel, når dere er jevn gamle :klo:

Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Hvordan kan du bli for gammel, når dere er jevn gamle :klo:

Fordi han er mann og jeg er kvinne.

Er du mann eller kvinne ?

TS

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

For noe tull, vet om flere som er sammen med jevn gamle og noen ganger er til og med dama et par år eldre.

Gjest Axl Rose
Skrevet

30 årene er ikke gammelt. Mennesker går ikke ut på dato. Er bare noe de her som ikke får seg noe mener. Som jeg har sagt mange ganger tidligere. Folk flest forelsker seg i personene og ikke alderen. 

Skrevet

Mange menn foretrekker en partner som mentalt er på samme nivå som dem selv, og ikke nødvendigvis måtte ha en farsrolle for dem. Tror faktisk dette gjelder for flertallet. Ikke tro på alt du leser her.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

For noe tull, vet om flere som er sammen med jevn gamle og noen ganger er til og med dama et par år eldre.

Jeg er 5 år eldre enn min eks! Det har aldri vært et problem😊

• Liker 2
Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Sh999 skrev:

Jeg er 5 år eldre enn min eks!

Hehe, det var et godt eksempel :laugh:

Endret av PseudonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hvorfor spør du om du er for gammel for en jevnaldrende mann?  har du bare hatt date og forhold med eldre menn tidligere ?

Anonymkode: ccd85...9fb

• Liker 1
Skrevet

Enhver oppegående person bør forstå at de ikke bør leve livet sitt etter noen KG-kommentarer. 

Anonymkode: 8dce3...ce2

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, PseudonymBruker skrev:

Hehe, det var et godt eksempel :laugh:

Han er en eks pga helt andre grunner enn alders forskjell altså!

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Hvordan får en kvinne midt i 30-årene det for seg at hva hun leser på et så useriøst sted som "Singel-rommet" på KG inneholder sannhet av noe slag! :klaske:

Anonymkode: 829ab...c5d

Skrevet

At du er kommet dit at du tror det er du som må tekkes han, sier meg at du har opplevd noe svært traumatisk.

Om noe er det han som skal imponere deg.

Selv om han nok ikke tar seg bryet fordi han vet han ikke har sjans og vil aldri klare å danke ut konkurransen som er han overlegen.

:scorpis:

Anonymkode: 6816e...3d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...