AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Del Skrevet 14. november 2016 Hei! Har møtt en veldig snill og kjekk mann, vi går godt overens, og har møttes et par ganger over en tid nå. Jeg liker han, men føler ingen gnist. Hva tenker dere? Hva er deres erfaringer? kan "gnisten" oppstå etter hvert eller er det best å bare avslutt det? Anonymkode: 66963...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 14. november 2016 #2 Del Skrevet 14. november 2016 Hei! Hvor lenge har du truffet han da, og hvor mange ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Del Skrevet 14. november 2016 Kanskje møttes en 5-6 ganger over en måneds tid. Føler liksom at jeg burde følt noe nå. Anonymkode: 66963...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Del Skrevet 14. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje møttes en 5-6 ganger over en måneds tid. Føler liksom at jeg burde følt noe nå. Anonymkode: 66963...07a Hva gjør dere når dere er sammen? Anonymkode: fba13...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Del Skrevet 14. november 2016 Min erfaring er at "gnisten" har vanskelig for å oppstå hvis du legger press på følelsene,som du gjør nå. Du sier jo at du burde føle noe nå. Jeg har alltid følt meg mest forelsket i de jeg ikke kan få, mens de jeg har kunnet fått har ikke vært så interessante i starten. Så har vi kanskje,nærmest ved en ren tilfeldighet i beruset tilstand, havnet i samme seng, og derfra har det utviklet seg sakte, men sikkert til følelser. Skal sies at det er sistnevnte gruppe menn jeg har endt opp med å få sterkest og dypest følelser for. (Nå høres det sikkert ut som om jeg har hatt slike følelser for mange,men det er bare to - fortsatt sammen med han siste på 7.året nå.) Poenget mitt er, at det absolutt fortsatt er håp for "gnisten" etter bare 5-6 treff, spesielt siden fyren virker ålreit. Anonymkode: 05e26...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Del Skrevet 14. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at "gnisten" har vanskelig for å oppstå hvis du legger press på følelsene,som du gjør nå. Du sier jo at du burde føle noe nå. Jeg har alltid følt meg mest forelsket i de jeg ikke kan få, mens de jeg har kunnet fått har ikke vært så interessante i starten. Så har vi kanskje,nærmest ved en ren tilfeldighet i beruset tilstand, havnet i samme seng, og derfra har det utviklet seg sakte, men sikkert til følelser. Skal sies at det er sistnevnte gruppe menn jeg har endt opp med å få sterkest og dypest følelser for. (Nå høres det sikkert ut som om jeg har hatt slike følelser for mange,men det er bare to - fortsatt sammen med han siste på 7.året nå.) Poenget mitt er, at det absolutt fortsatt er håp for "gnisten" etter bare 5-6 treff, spesielt siden fyren virker ålreit. Anonymkode: 05e26...aaf Du sier jo noe nå;) sist gang jeg var skikkelig forelsket var jeg avstandsforelsket lenge, for så å være en kortvarig affære og knust hjerte. Derfor har jeg håpet veldig på at dette skulle fungere, og overtenker litt vel mye. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere når dere er sammen? Anonymkode: fba13...714 Vi har gjort litt forskjellig, ute på tur, spist middag, film etc. Har blitt noe kyssing. Men jeg har kanskje trukket meg litt tilbake da jeg blir så usikker på hva jeg føler Anonymkode: 66963...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 14. november 2016 #7 Del Skrevet 14. november 2016 Etter min erfaring er det egentlig en tapt sak. Har gått på den samme smellen flere ganger: jeg tenker "følelsene kommer sikkert etterhvert", "han er jo så bra for meg" osv. Men jeg ender med å kaste vekk både min og hans tid, og jo lengre man drar det ut, jo vondere blir det. When you know, you know. Desverre. Hadde du vært forelska hadde du ikke hatt denne tvilen. Da hadde alt bare vært rosa skyer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 14. november 2016 #8 Del Skrevet 14. november 2016 Mens etter min erfaring er dette et godt utgangspunkt. Jeg følte aldri den helt store forelskelsen i mannen min, men forholdet vårt har blitt sterkere og sterkere med tiden og nå er han det aller viktigste i livet mitt. Forelskelse er ikke alfa og omega for et forhold, hvis han er god og trygg og dere klarer å le sammen og snakke sammen kan det være like godt. Hør på en gammel dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbue89 Skrevet 15. november 2016 #9 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg ventet på gnisten med eksen i 8 år Der endte jeg på et tidspunkt opp med at det var "komfortabelt" å være sammen likevel, og hadde jo aldri en god grunn til å gjøre det slutt.. var jo glad i han liksom, men var nok aldri skikkelig forelska. Så på et tidspunkt da vi egentlig skulle gjøre en stor voksen ting med forholdet vårt, fikk jeg panikk og slo opp. Så ble jeg sinnsykt forelska i en fyr og vi går nå på tredje året. Har hatt mye dårlig samvittighet for at jeg dro ut ting så lenge med eksen, han hadde jo de rette følelsene, men men. Tror bare ikke jeg visste bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #10 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg tror ikke det går noen vei, ønsker å avslutte det. Men hvordan er det best å si dette og hvor? Anonymkode: 66963...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 20. november 2016 #11 Del Skrevet 20. november 2016 På 14.11.2016 den 19.54, AnonymBruker skrev: Hei! Har møtt en veldig snill og kjekk mann, vi går godt overens, og har møttes et par ganger over en tid nå. Jeg liker han, men føler ingen gnist. Hva tenker dere? Hva er deres erfaringer? kan "gnisten" oppstå etter hvert eller er det best å bare avslutt det? Anonymkode: 66963...07a Nei, du har allerede overtenkt dette så mye at den eneste måten den gnisten kan komme på for din del, er at han dumper deg. Beklager min overtydelige tale, men dette er like vanlig som at man pynter med gult i påska. Du må da ikke ha noen for en hver pris? Finn heller en du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #12 Del Skrevet 20. november 2016 Det er det jeg også har kommet frem til. Men hvordan er det best å si dette? Skal vi ta en kaffe ute? Anonymkode: 66963...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 20. november 2016 #13 Del Skrevet 20. november 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg også har kommet frem til. Men hvordan er det best å si dette? Skal vi ta en kaffe ute? Anonymkode: 66963...07a Hvis du er redd for drama, er det kanskje greit å gjøre det med folk til stede, hvis ikke, er det vel mer fair at han får lov til å reagere som han evt må finne på å gjøre. Det går over likevel. Tror ikke det er noen "beste" måte å gjøre det på, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå