AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Tenker å lage ei julekurv til mine besteforeldre med litt forskjellig oppi, men jeg kommer ikke på noe mer enn dette, så kanskje dere har noen tips? :-) - rødvin - spekepølser - lys fra lysstøperi - hjemmelaget appelsinmarmelade og eplesyltetøy - hjemmelaget konfekt - kanskje en nissefigur som pynter opp kurven Anonymkode: ac0bb...059
nurcos Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 - Bilderamme med et fint bilde av familien i - Fine servietter - Kryssord/sudokublad - Strikkegarn (hvis bestemoren din liker å strikke) - Tøfler - God ost og kjeks
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. november 2016 #5 Skrevet 15. november 2016 Flatbrød? (Ser for meg at det kan gå godt sammen med spekepølsene.) Eventuelt noen små pakker med gode knekkebrød. Finnes slike pakker med gjennomsiktig innpakningspapir. De har gjerne litt ekstra salt eller lignende på seg. Jule-brunost. Flaxlodd. Te.
Gjest Margit Spat Skrevet 15. november 2016 #6 Skrevet 15. november 2016 Sursild/tomatsild/rømmesild/sennepssild Edamerost Tørket frukt Brente mandler
Ingunnk Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 (endret) Flakslodd Frukt Ost Kjeks Hjemmet/familien o.l. Kryssordblad Godis Servietter En fin lyslykt/telysholder En litt artig øl. (Altså ikke en boks med tuborg) he he Små flasker akevitt, cognac o.l. Julehefte Endret 15. november 2016 av Ingunnk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå