Gå til innhold

Snart eksamen!

Femme;)

Anbefalte innlegg

Det er sikkert mange som er i samme situasjon som meg...Snart eksamen. Så mye å gjøre og så lite tid. Har ingen motivasjon, ikke noe lyst og det at fagene er så vanskelig gjør alt enda verre :-?

Vet godt at jeg må skjerpe meg!!! Det er lettere sagt enn gjort dessverre. :-( Skal i alle fall prøve å gjøre så godt jeg kan. Bare noen ord fra meg....

Klemmer til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med eksamen, og velkommen hit til KG!

Jammen glad jeg er ferdig med slike eksamner, det er ikke den delen jeg savner nå som jeg ikke er student lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi i samme båt. Null motivasjon, null leselyst og veldig vanskelige fag.... det betyr at jeg ikke har begynt å lese ennå...Har eksamen den 8.og 15.des...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Sitter og gjør oppgaver nå jeg, jeg er best under press og klarer ingenting uten det så nå får jeg gjort en del. Allikevel har jeg stort sett gitt opp et av fagene, tar det igjen til våren 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg vet hvordan det er. I dag er semesteret slutt, og jeg føler meg så lettet. Den siste mnd har vært intens med eksamen, semesteroppgave og prosjektsymposium. Men tenk på den deilige følelsen når alt er over! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en motivasjons-tyv der ute, for motivasjonen min er kommet bort.

Det er så fryktelig mye å gjøre, og jeg ser foreløpig ingen ende...

19 dager til ferie!

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha fire eksamener før jul og har ikke kontroll overhode...

Tenker alltid at imorgen, IMORGEN, skal jeg stå tidlig opp.

Men nei. Plutselig er klokken ti. Og når den først er ti, er den nesten tolv allerede. Og plutselig begynner Home & Away. Og så må vi ha middag. Og vips, der var klokken syv.

Og der var en dag til gått gitt... :( Og sånn går dagene...

Hvor blir det av timene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nei. Plutselig er klokken ti. Og når den først er ti, er den nesten tolv allerede. Og plutselig begynner Home & Away. Og så må vi ha middag. Og vips, der var klokken syv.

:o Eg kunne ha skrive ditte innlegget jo!!! :o

Soulmates? I dooo believe so yes!!

Home and Away er sooo mykje viktigare enn å lese på eksamen... :roll:

Skjerpings folkens!!

Og lykke til alle sammen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, scary! Samme her.

Men jeg liker best Dr. Phil.

Det flasker seg til slutt likevel, man kan få gjort mye om natten (med mindre man sitter på Kg da... :oops: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Tvitvi med eksamen :wink:

Skals elv ha eksamen til jul, og ahr virkelig IKKE kontroll i det hele tatt. Men men, tar det som det kommer. Går det bra, så går det bra, går det til h*****, så går det til h****** :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser faktisk. Biologi. Har lest hver dag den her måneden, om og om igjen. Gjort oppgaver og skrevet stikkord. Lett etter eksamensoppgaver ++. Men enkelte ting fester seg ikke og jeg blir så frustrert. Om jeg ikke består så kommer jeg meg jo ikke på skole til høsten. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...er glad for at jeg ikke er alene :wink: Motivasjonen min mangler fortsatt og det er 4 dager igjen til eksamene begynner å rulle for fullt. Lykke til alle sammen :-) Vi får ta det som det kommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...