Gå til innhold

Lyder og snakking under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke lyder pleier dere å lage når dere har sex? Går det mest i lett stønning eller blir det mer voldsomme hyl? :)

Hvordan er det med partneren (mannen)? Har inntrykk av at menn er mer stille av seg under akten.

Og blir det noe snakking under sexen? Går det mest i instruksjoner, skryt over partner etc.?

Anonymkode: 810e1...ba3

Videoannonse
Annonse
Gjest eseltryne
Skrevet

Stønner rett før og når jeg kommer. Han puster som regel tungt rett før. Snakker om selve sexen (hvilke stillinger, hva vi har lyst på), men noen ganger har det skjedd at vi har snakket om dagen vår eller planene for i morgen :fnise:

Skrevet

Det kommer litt an på. Har vi rolig sex så stønner jeg litt, om han tar meg veldig hardt så stønner jeg ganske høyt. Men når han fister meg derimot, da blir det voldsomme hyl da :fnise: Han puster mer tungt under sex, kommer av og til noen stønn om det er ekstra godt, også stønner han bra når han kommer. Vi snakker bare om hvordan vi vil ha det osv.

Anonymkode: 9769b...039

Skrevet

Stønner en god del hehe, men skriker ikke altså. Puster tungt også;) Ellers så blir det litt dirty talk ala å knull meg hardere, si at jg er den lille hora di,  jajaja fortsett sånn osv:fnise: Jeg vet nå hva jeg vil da Hahaha og kanskje boe sånt som at jeg er så kåt på deg, du er så deilig, den deilig pikken din😉😎

Anonymkode: 4fb46...b2b

Skrevet

Stønner, skriker, klager, hyler og koser meg <3 

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Stønning og pusting under hele akten😌😌😌litt extra når vi kommer 😜😜

Skrevet

Stønner og puster hele veien og skriker når jeg kommer. Han puster og kommer meg koselyder og stønner når han kommer.

Skrevet

Stønner, prater og babler i vei :) Om sexen da, gjerne litt dirtytalk :P Har opplevd noen menn som synes det er rart å snakke under sex.

Anonymkode: 05cbc...f9d

Skrevet

Går mest i stønning og ohing men skyter alltid inn litt dirty talk og komplimenter 

Anonymkode: 218bd...64a

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

fjernet

Endret av Blod
Skrevet

Etter tidligete tråder om emnet her på KG, så har jeg skjønt at det er best å stille med munnkurv når man skal ha sex.

Anonymkode: d3c7a...842

• Liker 1
Skrevet

Mannen prater dirty jeg er tied up bondage haha

Anonymkode: 37c07...16e

Skrevet

Jeg stønner litt, ikke høyt men mye. 

Han lager omtrent ikke en lyd. Han kan stønne litt når jeg begynner å suge han, for det synes han er så godt. Ellers er det helt stille, også når han kommer. Så det er ikke alltid jeg vet at han har kommet. 

Anonymkode: 93ab4...933

Gjest Underdanie
Skrevet
På Monday, November 14, 2016 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Hvilke lyder pleier dere å lage når dere har sex? Går det mest i lett stønning eller blir det mer voldsomme hyl? :)

Hvordan er det med partneren (mannen)? Har inntrykk av at menn er mer stille av seg under akten.

Og blir det noe snakking under sexen? Går det mest i instruksjoner, skryt over partner etc.?

Anonymkode: 810e1...ba3

Alt fra stønning til voldsomme hyl, spes når orgasmen har blitt holdt igjen å teaset veldig lenge før det går for meg.

Skrevet

Ingen av oss stønner spesielt, men puster litt tungt mot slutten. Ellers prater vi ofte om masse random tull, vet ikke hvorfor 😂

Anonymkode: 4dbdb...1e6

Gjest UngMann1986
Skrevet

Må vel bare si som flere her... Stønner og puster underveis. Og litt mer stønning når jeg kommer, for det er så deilig :D

Men jeg skulle sikkert vært flinkere på dirtytalk :P

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Blir en del lyder, selvfølgelig:). Må være litt trygg på vedkommende før jeg sier så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...