AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Er det slik at muslimske kvinner innerst inne lengter etter likestilling i et forhold, og ønsker seg norske menn? Eller trives de med å være "under" mannen? Jeg ser jo ALDRI muslimske kvinner med norske menn, så enten føler de seg bundet, eller så trives de vel slik? Det er jo så klart ikke noen selvfølge at det er mangel på likestilling i et muslimsk forhold; det kan helt sikkert forekomme. Jeg er norsk mann, og har en dragning mot muslimske kvinner og generelt damer som er mørke i huden. Det er eksotisk og spennende i motsetning til de norske damene, og det er jo kulturforskjeller osv. Det er så synd at holdninger skal være en sperre for det. Det er jo ikke religionen som jeg har dragning mot, så jeg ville foretrukket damer med litt mer vestlig preg i holdningene deres. En mørk skjønnhet hadde ikke vært å forakte Anonymkode: 54d8d...483
Tanuki Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 "Muslim" er ikke en etnisitet, det er en religion! Du kan være blond og blåøyd OG muslim. 8 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Det de ønsker er vel en snill og trofast mann som de velger selv, uavhengig av religion og nasjonalitet,Men det er dessverre mange som ikke får velge partner selv.
Million Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jo ALDRI muslimske kvinner med norske menn, så enten føler de seg bundet, eller så trives de vel slik? Anonymkode: 54d8d...483 Et eksempel fra norske media: http://www.dagen.no/tag/hadia_tajik Endret 14. november 2016 av Million
Djungelvrål Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 10 minutter siden, Tanuki skrev: "Muslim" er ikke en etnisitet, det er en religion! Du kan være blond og blåøyd OG muslim. Han mener de muslimske kvinnene som er tildekket. F.eks er bosniske kvinner ofte også muslimer men er ikke tildekket. Men så er disse ikke typisk mørke slik TS liker da. Jeg tror ikke kvinner fra strenge muslimske land drømmer om norske menn, det er de altfor hjernevasket til! 2 1
Tanuki Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Akkurat nå, DreamOn skrev: Han mener de muslimske kvinnene som er tildekket. F.eks er bosniske kvinner ofte også muslimer men er ikke tildekket. Men så er disse ikke typisk mørke slik TS liker da. Jeg tror ikke kvinner fra strenge muslimske land drømmer om norske menn, det er de altfor hjernevasket til! Det kan du faktisk umulig vite. Hva mener du med tildekket, burka? Mine pakistanske venninner er ikke tildekket. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 20 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: uavhengig av religion og nasjonalitet Tror ikke det du. De kvinneundertrykkende normene i muslimske miljøer hadde aldri klart å eksistere så lenge i Norge hvis damene ikke ville ha det sånn Anonymkode: 4c5bb...c53 1
Majott Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at muslimske kvinner innerst inne lengter etter likestilling i et forhold, og ønsker seg norske menn? Eller trives de med å være "under" mannen? Jeg ser jo ALDRI muslimske kvinner med norske menn, så enten føler de seg bundet, eller så trives de vel slik? Det er jo så klart ikke noen selvfølge at det er mangel på likestilling i et muslimsk forhold; det kan helt sikkert forekomme. Jeg er norsk mann, og har en dragning mot muslimske kvinner og generelt damer som er mørke i huden. Det er eksotisk og spennende i motsetning til de norske damene, og det er jo kulturforskjeller osv. Det er så synd at holdninger skal være en sperre for det. Det er jo ikke religionen som jeg har dragning mot, så jeg ville foretrukket damer med litt mer vestlig preg i holdningene deres. En mørk skjønnhet hadde ikke vært å forakte Anonymkode: 54d8d...483 Det er spennende for deg ja. Men de kvinnene som evt blir sammen med deg legger livet sitt i hendene dine. Er du klar til å motta det med alt det innebærer? De vil også leve som norske damer, med å være fri til å gjøre hva de vil. Kan du godta det? 2
aiba Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Har en iransk venninne som har norsk samboer men hun hater islam 2
Djungelvrål Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 15 minutter siden, Tanuki skrev: Hva mener du med tildekket, burka? Mine pakistanske venninner er ikke tildekket. Du vet vel godt hva tildekket er?
Tanuki Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, DreamOn skrev: Du vet vel godt hva tildekket er? Hallo, det er jo er subjektivt. Mener du hijab, burka, eller generelti kke vise kløft og lår? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det du. De kvinneundertrykkende normene i muslimske miljøer hadde aldri klart å eksistere så lenge i Norge hvis damene ikke ville ha det sånn Anonymkode: 4c5bb...c53 Nei du har vel rett i det, tenkte ikke på at de er hjernevasket.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at muslimske kvinner innerst inne lengter etter likestilling i et forhold, og ønsker seg norske menn? Eller trives de med å være "under" mannen? Jeg ser jo ALDRI muslimske kvinner med norske menn, så enten føler de seg bundet, eller så trives de vel slik? Det er jo så klart ikke noen selvfølge at det er mangel på likestilling i et muslimsk forhold; det kan helt sikkert forekomme. Anonymkode: 54d8d...483 Mange muslimske kvinner er like muslimsk som jeg er kristen. Har flere venner som er sammen med muslimske jenter, men de går nok heller på bar enn i burka Anonymkode: 3e7ca...582
Djungelvrål Skrevet 14. november 2016 #14 Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, Tanuki skrev: Hallo, det er jo er subjektivt. Mener du hijab, burka, eller generelti kke vise kløft og lår? Indiske kvinner går ofte i lange kjoler med tildekkede armer, somaliske kvinner går med hijab og dekker som regel armer og bein med klær dvs lite synlig hud og hår. Konturene av kroppen skal heller ikke syns. Å være tildekket er å vise lite hud og eller ha tildekket hår. Alt for ikke å friste menn og fordi mennene i stammen/klanen skal ha fullstendig kontroll på dem. Jeg blir ikke ansett som en tildekket kvinne bare fordi jeg ikke viser lår eller kløft. Men man ser godt om en somalsk kvinne er det.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #15 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det slik at muslimske kvinner innerst inne lengter etter likestilling i et forhold, og ønsker seg norske menn? Eller trives de med å være "under" mannen? Jeg ser jo ALDRI muslimske kvinner med norske menn, så enten føler de seg bundet, eller så trives de vel slik? Det er jo så klart ikke noen selvfølge at det er mangel på likestilling i et muslimsk forhold; det kan helt sikkert forekomme. Jeg er norsk mann, og har en dragning mot muslimske kvinner og generelt damer som er mørke i huden. Det er eksotisk og spennende i motsetning til de norske damene, og det er jo kulturforskjeller osv. Det er så synd at holdninger skal være en sperre for det. Det er jo ikke religionen som jeg har dragning mot, så jeg ville foretrukket damer med litt mer vestlig preg i holdningene deres. En mørk skjønnhet hadde ikke vært å forakte Anonymkode: 54d8d...483 Jeg har hatt litt kontakt med muslimske kvinner. Og da spurte jeg dem om de kunne hatt en norsk mann. De var litt usikker men sa at det kunne de. Tror at noen liker norske menn. En kvinne jeg kjenner fra Iran er ikke så religiøs av seg og har hatt en norsk kjæreste. Som oftest har ikke kvinnene norsk omgangskrets og da er det vanskelig å bli kjent med norske menn siden de heller ikke er den som tar kontakt. De som ikke er oppvokst her i norge har jo også mer tradisjonelle kjønnsroller. Og det er viktig for dem å være ærbare. Forresten så vil jeg bare nevne at det finnes lyse muslimer også. Med blå og grønne øyne. De finnes i alle varianter. Hvis du har et ønske å bli kjent med muslimer så må du begynne å gå der muslimene holder til. Være åpen og ta kontakt og bygge relasjoner og vennskap . Anonymkode: 2fade...f15
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #16 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, Tanuki skrev: "Muslim" er ikke en etnisitet, det er en religion! Du kan være blond og blåøyd OG muslim. Joda men du skjønte jo hva han mente. Den store majoriten av muslimer i verden har lysebrun til mørkebrun hudtone. Anonymkode: fa1d5...a4c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #17 Skrevet 14. november 2016 Nei jeg drømmer ikke om det:) Anonymkode: 79ff0...ed4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #18 Skrevet 14. november 2016 Angående likestilling så trives de fleste muslimske kvinner som er oppvokst med det å være den som tar seg av mann og barn. Det er det som er det mest naturlig og tryggest for dem. Mannen har hovedansvaret for hele fam. De liker heller ikke løse seksuelle forbindelser så det kan du bare glemme. Seksuell ære er viktig. De tar avstand fra norske kvinner som stadig bytter sex partnere...og vil selvfølgelig aldri være som dem. Mennene kan godt ha sex og forhold med seksuelt løsaktige kvinner helt til de skal gifte seg. Men når de skal gifte seg vil de helst ha en kvinne som er jomfru. Seksuell renhet for kvinner er svært viktig for muslimer. Det er hva jeg har blitt fortalt. Anonymkode: 2fade...f15
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #19 Skrevet 23. november 2016 Er det egentlig så farlig? Nei best å la muslimene ha damene sine selv. Anonymkode: 3f1c3...3e3
Gjest Elseby13 Skrevet 23. november 2016 #20 Skrevet 23. november 2016 På 14.11.2016 den 18.17, Loki Laufeyson skrev: Nei du har vel rett i det, tenkte ikke på at de er hjernevasket. Jeg er ikke hjernevasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå