Gå til innhold

Hva slags side er "fetlife"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er medlem der. Jeg så det på historikken hans men han hadde logget av. Da jeg spurte han sa han at han brukte siden for å dele erfaringer. Men Fetlife er jo en sextreffside, og jeg er redd for at han sitter å chatter med andre jenter. Hvorfor ellers skulle han vært på en sextreffside liksom? :( Det er jo en side for kinky folk, men vi gjør ingenting kinky i senga så da er jeg redd for at han er utro og vil møte ei underdanig jente. Hvorfor skulle han sitte der og "dele erfaringer" når vi ikke gjør så mye spennende uansett? Håper virkelig ikke han har kontakt med noen andre jenter...

Anonymkode: 665aa...69a

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Det er ikke en ren sextreffside, selv om den absolutt blir brukt til det. Mange er der kun for å snakke med likesinnede, dele erfaringer og lære - faktisk. Hva mannen din gjør innpå der er ikke lett å si, men det er ikke slik at han automatisk er utro om han er der inne.

Skrevet

Hadde aldri godtatt om mannen min var på en slik side.

Anonymkode: c7c92...722

• Liker 2
Skrevet

Det er vel heller sjeldent at menn oppsøker slike sider for noe annet enn sex(prat), og om han ikke har vist spesielle interesser for kink i et forhold er det vel 100% sikkert at han ikke er ute etter diskusjoner som kan komme parforholdet tilgode.

Så han er nok interessert i sex, eventuelt har noen fetisjer som er såpass langt inni skapet at han ikke tør si det enda til deg.

Skrevet

Han har mest sannsynlig en eller annen fetisj/uvanlig tenning han ikke tør fortelle om (trenger overhode ikke være at han vil du skal være underdanig, med mindre du har fått noen hint der). Kan jo være noe han driver med på egenhånd omså.

Anyway.. Det er ikke akkurat en side "folk flest" besøker for å drive sjekking eller se på pupper, selv om det finnes unntak. Ingen grunn til å hoppe til konklusjonen at han er utro.

Anonymkode: abd8e...bbe

• Liker 5
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Det handler vel i stor grad om fetisjer. Han har sikkert en som han ikke tør fortelle deg om?

Skrevet

Det er en sosial mediaside som facebook, for folk med interesse for kink og fetish. 

Det er ikke sextreff side, selv om noen bruker det som det.. der er MASSE god informasjon om BDSM på siden, kanskje han har lyst å lære litt, og piffe opp på soverommet? 

Mulig har han hatt venner der, før dere ble sammen, som han vil holde kontakten med?

• Liker 2
Skrevet

Pff, han har sikkert funnet en gruppe hvor han kan sitte og sutre sammen med andre som har et kjedelig sexliv. :P

Skrevet

Fetlife er nok ingen sextreff side, men mann kan dele erfaringer med likesinnede :)

Skrevet

Fet life og naken prat er mer som forumer. Men man kan også treffe folk  der selvom det ikke er hovedtingen.  Er selv i forhold og medlem begge steder. Leser for inspirasjon og tørre å utfolde fantasier når jeg ser leser om andres. Hadde ikke godtatt noe sex treff side men akuratt slike sider trenger ikke nødvendigvis brukes til det bare så du vet det :)

Anonymkode: 84eb5...532

• 4 år senere...
Skrevet (endret)

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av meltepeee
Skrevet

Mulig han tenner på å bæsje i bleier.

Anonymkode: 1e7ed...501

• Liker 1
Skrevet
On 11/14/2016 at 11:01 PM, blaffen said:

Pff, han har sikkert funnet en gruppe hvor han kan sitte og sutre sammen med andre som har et kjedelig sexliv. :P

Da hadde han jo vært på kvinneguiden han også 🙂

Anonymkode: 8a254...3c4

Skrevet

Høres ut som en nettside for overvektige?

Anonymkode: 242ee...8fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som en nettside for overvektige?

Anonymkode: 242ee...8fe

Fet = fetish. Så ok. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Så, du sitter her på en skravleside om sex og bekymrer om at kjæresten er på en skravleside om sex?

Anonymkode: caf76...7f1

• Liker 1
Skrevet

5 år gammel tråd… 

Anonymkode: 490c0...316

• Liker 2
Skrevet

image.thumb.jpeg.64079fea438bc752bd5d15fc548fc225.jpeg

Noen googlesøk på «fetlife» gir enkelt svar 

Anonymkode: e1b8e...f98

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noen googlesøk på «fetlife» gir enkelt svar 

Anonymkode: e1b8e...f98

Gratulerer, du fant et bilde som kanskje ikke engang ligger på fl, ut av kontekst, og får det til å se ut som hva? 
At voksne mennesker har forskjellige fetisher? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fetlife er vel på lik linje med Nakenprat. Søppel.

Edit: ikke at det er noe galt å ha fetisher. Men Fetlife er den siste siden jeg hadde besøkt. Hadde jeg vært i et forhold og partneren var der uten å fortelle det så hadde det vært snipp snapp snute.

Endret av Ost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...