pmbella Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Har en skikkelig møkkadag i dag. Det regner og det er mørkt, og alt er bare rævva. Tenkte at denne tråden kunne være for oss som trenger å komme i godt humør igjen. At man f.eks kan fortelle en morsom/fin historie, legge ut en/ett morsom/fin video/bilde. Anything! Jeg skal komme med ett bidrag når jeg er i godt humør igjen. No har jeg null inspirasjon og er bare å chiller inne i sutre-boblen min 2
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Gratulerer som TS! her er en liten filmsnutt som forklarer hvorfor du ikke serverer meg hvitløk. 2
pmbella Skrevet 14. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2016 ÅÅåå så ikke at dere hadde svart før no @Dr. A. Kula og ab , trodde man ble varslet hvis noen svarte i tråd man har startet. Men takk for det @Dr. A. Kula Jeg skal på trening no, men GLEDER meg til å sjekke ut disse når jeg kommer hjem. Kanskje det er flere som er i dritthumør og trenger å trekke litt på smilebåndet , så fyr løs folkens med det dere har <3 4
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 En husvarm bruker på KåGe Startet en tråd; ville bli "fjåge" @pmbella ble glad Da hen så oppdaga Gleden man får ved å våge. 3
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Beklager for at jeg ikke er i dårlig humør, men jeg ville bare inn for å gratulere med splitter ny tråd! "Den husvarme heilt nye snella beveget seg raskt for å tella Vi trodde på jakt ifra Åndenes Makt (et limerickforsøk må til) lol men så var det jo hu pmbella" 2
pmbella Skrevet 14. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2016 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Gratulerer som TS! her er en liten filmsnutt som forklarer hvorfor du ikke serverer meg hvitløk. 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: En husvarm bruker på KåGe Startet en tråd; ville bli "fjåge" @pmbella ble glad Da hen så oppdaga Gleden man får ved å våge. Nei så kjekt da, med rim og allting! Og koselig film, gode barndomsminner med de karene der , men blir det like mye bråk altså hvis du får servert hvitløk? 2
pmbella Skrevet 14. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Beklager for at jeg ikke er i dårlig humør, men jeg ville bare inn for å gratulere med splitter ny tråd! "Den husvarme heilt nye snella beveget seg raskt for å tella Vi trodde på jakt ifra Åndenes Makt (et limerickforsøk må til) lol men så var det jo hu pmbella" Altså, Ka tror du at du kan komme inn på denne tråden UTEN å være i dårlig humør altså. Makan! For noen godinger dere er..enda ett rim av selveste godeste Hoppetauberta Dere vet å få folk i godt humør igjen, det er hvertfall helt sikkert Men jeg må komme med en liten rettelse. Jeg ikke HELT ny, jeg ble registrert i 2015 engang, men var ikke særlig aktiv. Men etter jeg fikk som mål å få 200 innlegg pga spå-tråden til O.G så flyttet jeg liksom litt inn Og da åpnet det seg plutselig en helt ny verden og jeg skjønte at det faktisk var litt å "sette seg inn i " Det er jo ett samfunn her inne, blir som å flytte inn i ett nytt borettslag e.l (eller kanskje annen by/land/planet) Og du hoppetaujenta, følte jeg kom å forbarmet deg litt over meg og har hjulpet meg litt på vei i denne jungelen/dyreparken (alt ettersom) Godklem til deg for det 3
pmbella Skrevet 14. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 89338...42b Haha denne versjonen har jeg ikke sett før Jeg trodde jeg hadde sett alle! Denne var helt kanon 3
Dr. A. Kula Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, pmbella skrev: Nei så kjekt da, med rim og allting! Og koselig film, gode barndomsminner med de karene der , men blir det like mye bråk altså hvis du får servert hvitløk? Har du gjort deg noen refleksjoner over brukernavnet mitt? @Hoppetaujenta har gått på samme feilen, da hun ba meg om hjelp etter å ha kuttet fingeren. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. november 2016 #12 Skrevet 15. november 2016 *den bommerten gjør jeg aldri mer @Dr. A. Kula* 9 timer siden, pmbella skrev: Altså, Ka. Tror du at du kan komme inn på denne tråden UTEN å være i dårlig humør altså. Makan! Godklem til deg for det Hehe...jeg velger å svare på kortversjonen av innlegget og sier tusen takk for godord...og benytter samtidig anledningen til å si at jeg er ikke så ofte i dårlig humør...bortsett fra når jeg er det...men da snakker jeg meg rundt og insisterer på at jeg ER i godt humør uansett. Før eller siden så blir man det. *setter inn litt kvalitetsfor for å gjøre dagen til en god en* Nå beholder du de sterke, fine fargene ...og svømmer som en flamingo. Du har med andre ord ingen sjanse til å gjemme deg for oss med det første. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #15 Skrevet 16. november 2016 På 14.11.2016 den 23.03, pmbella skrev: Haha denne versjonen har jeg ikke sett før Jeg trodde jeg hadde sett alle! Denne var helt kanon Jeg forstod ikke den videoen jeg Anonymkode: c8b78...f9a
Gjest Black Amethyst Skrevet 17. november 2016 #16 Skrevet 17. november 2016 Denne her er "veldig" skummel!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 Cute overload:) Anonymkode: 45bf1...652 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå