Gå til innhold

Bli-godthumør-igjen tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skikkelig møkkadag i dag. Det regner og det er mørkt, og alt er bare rævva. Tenkte at denne tråden kunne være for oss som trenger å komme i godt humør igjen. At  man f.eks kan fortelle en morsom/fin historie, legge ut  en/ett  morsom/fin video/bilde. Anything! :) Jeg skal komme med ett bidrag når jeg er i godt humør igjen. No har jeg null inspirasjon og er bare å chiller inne i sutre-boblen min :filer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som TS! her er en liten filmsnutt som forklarer hvorfor du ikke serverer meg hvitløk.

• Liker 2
Skrevet

Anonymkode: 89338...42b

• Liker 2
Skrevet

ÅÅåå  så ikke at dere hadde svart før no @Dr. A. Kula og ab , trodde man ble varslet hvis noen svarte i tråd man har startet. Men takk for det @Dr. A. Kula :P  Jeg skal på trening no, men GLEDER meg til å sjekke ut disse når jeg kommer hjem. :hoppe:

Kanskje det er flere som er i dritthumør og trenger å trekke litt på smilebåndet , så fyr løs folkens med det dere har  <3

• Liker 4
Skrevet

En husvarm bruker på KåGe

Startet en tråd; ville bli "fjåge"

@pmbella ble glad

Da hen så oppdaga

Gleden man får ved å våge.

• Liker 3
Skrevet

Beklager for at jeg ikke er i dårlig humør, men jeg ville bare inn for å gratulere med splitter ny tråd! :jepp: 

"Den husvarme heilt nye snella
beveget seg raskt for å tella
Vi trodde på jakt ifra Åndenes Makt                                           (et limerickforsøk må til) lol 
men så var det jo hu pmbella"  

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Gratulerer som TS! her er en liten filmsnutt som forklarer hvorfor du ikke serverer meg hvitløk.

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

En husvarm bruker på KåGe

Startet en tråd; ville bli "fjåge"

@pmbella ble glad

Da hen så oppdaga

Gleden man får ved å våge.

Nei så kjekt da,  med rim og allting! :hoppendeglad: Og koselig film, gode barndomsminner med de karene der :) , men blir det like mye bråk altså hvis du får servert hvitløk? :P 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Beklager for at jeg ikke er i dårlig humør, men jeg ville bare inn for å gratulere med splitter ny tråd! :jepp: 

"Den husvarme heilt nye snella
beveget seg raskt for å tella
Vi trodde på jakt ifra Åndenes Makt                                           (et limerickforsøk må til) lol 
men så var det jo hu pmbella"  

Altså, Ka :kjefte:tror du at du kan komme inn på denne tråden :regler: UTEN å være i dårlig humør altså. Makan! :P

For noen godinger dere er..enda ett rim av selveste godeste Hoppetauberta :hjerte: Dere vet å få folk i godt humør igjen, det er hvertfall helt sikkert :strix: Men jeg må komme med en liten rettelse. Jeg ikke HELT ny, jeg ble registrert i 2015 engang, men var ikke særlig aktiv. Men etter jeg fikk som mål å få 200 innlegg pga spå-tråden til O.G så flyttet jeg liksom litt inn :P Og da åpnet det seg plutselig en helt ny verden og jeg skjønte at det faktisk var litt å "sette seg inn i " :fnise: Det er jo ett samfunn her inne, blir som å flytte inn i ett nytt borettslag e.l (eller kanskje annen by/land/planet) Og du hoppetaujenta, følte jeg kom å forbarmet deg litt over meg og har hjulpet meg litt på vei i denne jungelen/dyreparken (alt ettersom) Godklem til deg for det :hjerte: 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 89338...42b

Haha denne versjonen har jeg ikke sett før :fnise: Jeg trodde jeg hadde sett alle! Denne var helt kanon :fnise:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, pmbella skrev:

Nei så kjekt da,  med rim og allting! :hoppendeglad: Og koselig film, gode barndomsminner med de karene der :) , men blir det like mye bråk altså hvis du får servert hvitløk? :P 

Har du gjort deg noen refleksjoner over brukernavnet mitt?

@Hoppetaujenta har gått på samme feilen, da hun ba meg om hjelp etter å ha kuttet fingeren.

• Liker 1
Skrevet

*den bommerten gjør jeg aldri mer @Dr. A. Kula* :jolie: 

9 timer siden, pmbella skrev:

Altså, Ka. Tror du at du kan komme inn på denne tråden UTEN å være i dårlig humør altså. Makan! 
Godklem til deg for det :hjerte: 

Hehe...jeg velger å svare på kortversjonen av innlegget og sier tusen takk for godord...og benytter samtidig
anledningen til å si at jeg er ikke så ofte i dårlig humør...bortsett fra når jeg er det...men da snakker jeg meg
rundt og insisterer på at jeg ER i godt humør uansett. Før eller siden så blir man det. :laugh:
*setter inn litt kvalitetsfor for å gjøre dagen til en god en*
8316-3-404004.jpg Nå beholder du de sterke, fine fargene
...og svømmer som en flamingo. Du har med andre ord ingen sjanse til å gjemme deg for oss med det første.  :lur: 

• Liker 1
Skrevet
På 14.11.2016 den 23.03, pmbella skrev:

Haha denne versjonen har jeg ikke sett før :fnise: Jeg trodde jeg hadde sett alle! Denne var helt kanon :fnise:

Jeg forstod ikke den videoen jeg

Anonymkode: c8b78...f9a

Gjest Black Amethyst
Skrevet

Denne her er "veldig" skummel!

:fnise:

Skrevet

Anonymkode: a174c...3d4

• Liker 2
Skrevet

Cute overload:)

Anonymkode: 45bf1...652

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...