Gå til innhold

A-cup og stick on bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det er mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg prøver likevel. Jeg har et par topper og kjoler som "ikke går an" å ha vanlig bh under, så jeg må gå til innkjøp av en stick on bra. Men så har det seg nemlig sånn at jeg har VELDIG små pupper :tongue: veldig, veldig liksom. så og si totalt flatt. Så jeg lurer på hvordan slike bh-er sitter på dårlig grunnlag? :fnise: henger de godt uansett, eller bør det være en del å henge i? Er ganske kjedelig å gjøre bomkjøp... Tenker nå hovedsaklig på typ disse: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/nly-lingerie-200425/silicone-plunge-bra-129747-12/ , da jeg er student og ikke bader i penger til å bruke på sånt, som blir såpass sjelden brukt.. 

Anonymkode: 499a3...226

Videoannonse
Annonse
Gjest eseltryne
Skrevet (endret)

Har prøvd sånn. Den skled bare ned i løpet av kvelden. Pleier å bruke en slags tape som man enten kan feste over nippelen for å skjule den eller tape for å løfte titsa litt opp. Orker ikke lette etter lenke, men du får kjøpt det på Lindex.

Endret av eseltryne
Skrevet

Trenger du BH, da?

Anonymkode: 019e8...d91

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Hmm, tror jeg skal kjøpe og prøve. Trenger for så vidt ikke bh under nei, men jeg føler meg dessverre ikke vèl med å gå helt flatbrystet rundt. Det får jeg gjøre når jeg har blitt litt mer komfortabel med meg selv :)

Anonymkode: 499a3...226

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kjøpte noen på eBay, men de sitter ikke en hel kveld og det ble veldig klamt. Kan ikke se for meg at de hadde sittet noe bedre om jeg hadde hatt større pupper heller. Synes de som bare dekker brystvorten sitter bedre, sikkert fordi de ikke er like tunge.

Gjest Overrasket
Skrevet

Fra en manns synspunkt er det skikkelig fint når damer med mindre bryster ikke bruker noen type BH :rodmer:

Skrevet

Disse sitter mye bedre på små pupper, enn store.

Anonymkode: 0039b...098

Skrevet

De koster fra 30-40 og oppover på wish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...