Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er det mulig? Trodde gyn skulle se mer enn den mørke flekken/oppklaringen/livmorhulen(?) når hcg er såpass høyt?

Kan det være noe galt?

Anonymkode: ad8e4...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva forventet du å se? i uke 7 så vi kun en lita peanøtt i samme farge som resten ca. kunne se at hjertet slo men det var jo det eneste. uke 5 så er det ikke mye å se nei vil jeg tro

Anonymkode: 54502...8bc

Skrevet

Takk for svar! Det virka som om hun synes vi så litt lite, hun lurte på om jeg var kortere på vei. Men det er jeg ikke, brukte pergo og vet nøyaktig når jeg hadde eggløsning:)

Jeg skulle tro vi så fosteranlegg , plommesekk? Vi så bare en svart runding, hun kunne bare bekrefte tidlig graviditet liksom. Tok hcgprøver pga exu forrige gang. Men dersom disse prøvene stemmer - lurer nesten på om furst kan ha gjort en feil?!:) - så er det iallefall ikke exu....:)

(En annen rar ting: Jeg fikk kun 2-3 på cb digital dagen jeg tok blodprøve, samt dagen etter. Og da var hcg på 10000?!?!)

Men skal prøve å slappe av :) 

Anonymkode: ad8e4...f1d

Skrevet

Ofte ser man ingenting så tidlig, mange vil ikke ta UL så tidlig en gang fordi man gjerne ikke ser noe. Avhenger også litt av kvaliteten på apparatet, dyktigheten til legen og litt tilfeldigheter. 

Skrevet

Dette er i alle fall et godt eksempel på at man ikke skal stole på hjemmetester med ukeindikator!!! De lager unødig mye stress. 

Helt normalt å ikke se noe 5+5. Når jeg hadde kraftig blødning 5+2 venta jeg til 6+4 før jeg gikk fordi jeg visste jeg ville bli unødig redd av å gå tidligere. 

Anonymkode: b8228...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...