Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Hva synes dere om den kombinasjonen??? Hjemme er det skikkelig "hot", og "alle" går i det. Selv synes jeg kombinasjonen er,...ikke min smak akkurat.
Cajsa Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 En tøff dressjakke med hettegenser inni synes jeg er kult..
Gjest Virvel Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Enig med Cajsa, men da bør det være jeans til, eller en annen litt "tøff" bukse slik at stilen er gjennomført. Har man hel dress kræsjer det litt med hettegenser, synes jeg.
Carmen_ Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 Jeg gikk i noen lignende for 4-5 år tilbake. Dressjakke i skinn med hettegenser inni. Syns det var kult da i allefall Er det 'hot' nå?
Gjest Odense Skrevet 25. november 2004 #7 Skrevet 25. november 2004 Det er mange av desse jakkene i butikkene nå, jeg liker dem ikke og det er nok bare en "døgnflue" Dette er en mote som en fort blir lei av.., men dette har jo med smak og behag å gjøre....
Gjest 1111 Skrevet 25. november 2004 #8 Skrevet 25. november 2004 Jeg ser det rundt i byen overalt, men jeg syns ikke det er noe pent. liker ikke moten hvor man skal kombinere dressjakker/bukser eller sånne små nattkjoler som har blitt topper med noe annet "røft". urk.
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #9 Skrevet 25. november 2004 Er det 'hot' nå? Ifølge min venninne i Ålesund er det kjempe-pop der. Er enig i at det kan være stilig med jeans til,..men ser det ikke for meg med dressbukse (, men får vel se meg mett på det i jula,..)
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2004 #10 Skrevet 26. november 2004 Det er mange av desse jakkene i butikkene nå' date=' jeg liker dem ikke og det er nok bare en "døgnflue" Dette er en mote som en fort blir lei av.., men dette har jo med smak og behag å gjøre....[/quote'] Enig. Mote-døgnfluer prøver jeg å holde meg unna. In i dag - ut i morgen. Og så er det så kjipt når alle går med det.
Gjest la bohme ikke innlogget Skrevet 26. november 2004 #11 Skrevet 26. november 2004 Jeg ser det rundt i byen overalt' date=' men jeg syns ikke det er noe pent. liker ikke moten hvor man skal kombinere dressjakker/bukser eller sånne små nattkjoler som har blitt topper med noe annet "røft". urk.[/quote'] Dette er egentlig ikke noe motelune.Det er street-style som motekjedene har plukket opp. Uvante kombinasjoner og crossover-klesstil er tøft og personlig. Men er enig i innlegget over om at man må ha jeans e.l til.En hel dress med hettejakke blir feil.
Arwen Skrevet 26. november 2004 #12 Skrevet 26. november 2004 Det er mange av desse jakkene i butikkene nå, jeg liker dem ikke og det er nok bare en "døgnflue" Dette er en mote som en fort blir lei av.., men dette har jo med smak og behag å gjøre.... Vil ikke kalle dressjakker for en døgnflue :o
Gjest Lady-M Skrevet 26. november 2004 #14 Skrevet 26. november 2004 Må være jeans til og dressjakken kan ikke være av typen pen dressjakke. Heller litt mer røff blazer-lignende. Jeg synes det er kult!
Gjest Cornelia i.i Skrevet 26. november 2004 #15 Skrevet 26. november 2004 Jeg kaller ikke dressjakker for døgnflue, men dressjakker med påsydde hettejakker under......
Søtpotita Skrevet 26. november 2004 #16 Skrevet 26. november 2004 Syns det ser tøft ut! Men ein må jo sjølvsagt ha "stilen" for at det skal sjå bra ut...
Selma Skrevet 26. november 2004 #17 Skrevet 26. november 2004 Jeg kan ikke huske å ha sett den kombinasjonen, men umiddelbart høres det unektelig merkelig ut.
Maetzii Skrevet 26. november 2004 #18 Skrevet 26. november 2004 Om et par personer går med dette antrekket: enig i at det er tøft og personlig. Om 8 av 10 tenåringer går med det og du kan få kjøpt plaggene sammensydd i alle butikker som fører ungdomsklær: da er det mote og antagelig også en døgnflue. Alle moter har en gang vært noe èn person tok på seg fordi det var "tøft og personlig".
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #19 Skrevet 26. november 2004 er vel ikke en døgnflue når det har vært "hot" før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå