AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Jeg har blitt veldig betatt aven mann. Jeg vet ikke hva det er, men det er noe ved han. Mange ville nok sagt at han ikke var spesielt kjekk. Han er lav, lubben, skallet og generelt ikke det man vil betrakte som kjekk. Men likevel er det noe ved han som har gjort så jeg har falt pladask! Han har til og med blitt utrolig kjekk i mine øyne. Det kribler i magen når jeg treffer på han, jeg har bare lyst på han og ingen andre. Så har man kjekke gutter, høye, mørke, solbrune, fin klesstil og som blir betraktet av alle som drømmemannen utseendet messig, han er snill og har fin personlighet, men som jeg ikke har følt noe for. Jeg har vært likegyldig til hva de syntes om meg, jeg bryr meg egentlig svært lite. Hva er det med han første som gjør meg så innmari betatt? At jeg ikke klarer tenke på andre, at jeg bare vil ha han nær meg. Noen som kan forklare det fenomenet? Anonymkode: d73aa...19a
exictence Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med han første som gjør meg så innmari betatt? At jeg ikke klarer tenke på andre, at jeg bare vil ha han nær meg. Noen som kan forklare det fenomenet? Anonymkode: d73aa...19a Undrer meg litt over hvorfor og hvordan du mener at andre skal forklare deg hvorfor du blir betatt av han ene og ikke han andre. Jeg tenker det er fordi kjemien med han er den beste. At han er den som tiltaler deg best med både måten han er på, oppfører seg på, ser ut, mest sjarmerende osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå