AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Det har seg sånn at jeg (dame i slutten av 20 årene) har møtt en fantastisk flott mann. Vet nøyaktig hva som tenner meg og gjør meg yrende kåt. Har prøvd ut mye og er relativt erfaren og selvsikker hva angår seksualitet og preferanser. Mannen jeg har møtt er motsatsen av meg, han har ikke så mye erfaring og det blir en del prøving og feiling. Det blir litt sånn at det kjennes ganske åpenbart ut at han er usikker og dessverre gjør dette noe med meg siden selvsikkerhet er noe som tenner meg. Jeg er oppmerksom på hva som tenner han og hva som gir han nytelse. Han prøver både hva angår oralsex men det er så som så. Når vi er intime blir han lett steinhard men ender opp med å bli halvslapp under samleie. Siden jeg er ganske oppmerksom på hva som gjør han hard/halvslapp av stillinger har vi snakket om det. Han holder seg hard ved lange bevegelser hvor han trekker seg nesten helt ut/ korte støt gjør han slapp. Han er veldig ømfintlig rundt hodet og det skal ikke så mye til før det blir vondt eller feil. I tillegg er han godt over gjennomsnittet hva angår str både lengde og omkrets. Når han blir halvslapp er sexen ikke like god og gir mindre nytelse, liker å bli fylt opp - kniper til der det knipes kan. Han er også utrolig utholdende og kommer som regel kun ved at jeg sitter oppå han. Sex og god sex er av stor betydning for meg, og for han - og jeg er redd dette skal bli en deal breaker for meg siden det hittil funker halvveis. Han sier at han lett blir halvslapp når han har sex med noen nye. Er det noen som har erfaring med hva som kan gjøre at ereksjonen avtar under samleie? Størrelse? Usikkerhet? Hvordan kan jeg veilede han til å finne ut av ting han ikke kan så mye om på en oppløftende måte (feks blir mye rot med hendene under oral sex/fingring)? Det er utrolig viktig for meg å løfte han opp og ikke legge vekt på det som gjør at sexen oppleves som ikke så bra. Anonymkode: 887ec...e38
draug 75 Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Overtenning er en reell mulighet. Etter hva du beskriver, renner han ikke over av hverken seksuell erfaring eller sjøltillit?
cmd Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når vi er intime blir han lett steinhard men ender opp med å bli halvslapp under samleie. Det har kommet et par tråd tidligere. Hvis du bruker litt tid å bla gjennom, ser du tråd og mange svar og erfaringer som er delt fra folk her inne.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Kanskje han lider av the death grip. Anonymkode: 41919...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Synes du skal gi ham tid til å bli trygg sammen med deg jeg. Da først kan dere finne løsninger hvis problemet fremdeles er der. Anonymkode: d11a5...67a 1
PhilosopherSe7en Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 (endret) Det kan jo være at ditt store fokus på når han blir slapp osv er merkbart for ham, og at det hele bare blitt ett stort stress for ham fra start til slutt. Vet liksom ikke helt hvor mye å snakke om at den blir fort slapp hjelper på problemet fremfor å forsterke det. Om korte støt gjør ham slapp kan det jo tyde på at han kjenner for lite ved korte støt, og dermed må trekke seg nesten helt ut for å få følelsen som trengs for å holde seg hard? Endret 14. november 2016 av PhilosopherSe7en
innsats Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Noen av de med store har vendt seg til å være forsiktig da de er vant med at damene kan få vondt. Når det gjelder følsomhet og utholdenhet et det en sammenheng med størrelsen. En liten og en stor har like mange nerve ender fordelt over et ulikt areal. Små har og et trangere miljø rundt seg slik at de i snitt er mindre utholdende. Det forklarer behovet for lange støt. Gi mannen tid. Du vil ikke angre når dere blir bedre kjent og han knallhard.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, draug 75 skrev: Overtenning er en reell mulighet. Etter hva du beskriver, renner han ikke over av hverken seksuell erfaring eller sjøltillit? Jeg tror du kan ha mye rett i det, han beskriver meg som drømmedama hva angår det seksuelle. Han har ikke så mye erfaring og har tydeligvis "lidd" under sine tidligere erfaringer/kjærester ved at han f.eks måtte kose seg frem til sex, det måtte være i en bestemt stilling, eller eksempelvis at hun han var sammen med ble sinna hvis han onanerte. Han er forøvrig full av selvtillitt og trygg på seg selv, men akkurat selvtilitt ift dette mangler. 1 time siden, cmd skrev: Det har kommet et par tråd tidligere. Tusen takk :-) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han lider av the death grip. Anonymkode: 41919...1b6 Jeg googlet meg frem til dette, og det gir egentlig ganske mening med tanke på at han er såpass utholden og kun kommer hvis jeg rir han og presser penis slik at det blir rimelig trangt. 1 time siden, PhilosopherSe7en skrev: Det kan jo være at ditt store fokus på når han blir slapp osv er merkbart for ham, og at det hele bare blitt ett stort stress for ham fra start til slutt. Vet liksom ikke helt hvor mye å snakke om at den blir fort slapp hjelper på problemet fremfor å forsterke det. Jeg kjenner veldig på det inni meg og gir ikke så mye uttrykk for min frustrasjon ovenfor han, det har jeg rett og slett ikke samvittighet til. Jeg ønsker ikke å bryte fyren ned men heller løfte han opp Jeg spurte han forsiktig om det var noe som brukte å skje, da forklarte han at han trenger litt tid - jeg tror mye handler om det mentale/usikkerhet ift at jeg er såpass "driftig" (haha) som jeg er. 45 minutter siden, innsats skrev: . Når det gjelder følsomhet og utholdenhet et det en sammenheng med størrelsen. En liten og en stor har like mange nerve ender fordelt over et ulikt areal. Små har og et trangere miljø rundt seg slik at de i snitt er mindre utholdende. Det forklarer behovet for lange støt. Gi mannen tid. Du vil ikke angre når dere blir bedre kjent og han knallhard. Tusen takk for svar, dette gir mening. Jeg har fortalt han at jeg er med på det aller meste og ser helst at han legger opp til sex når og hvor når han vil kontra hva han er vant med fra tidligere, så en kveld hvor vi hadde inntatt alkohol blei han varm i trøya og dro av meg alt av klær og peiste på. Han holdt seg så og si stiv hele tiden da, og han fortalte at han liker det, at jeg er såpass åpen for han kontra andre erfaringer. Han forteller også at det er lettere for han å holde seg stiv hvis han står/doggy kontra misjonær f.eks. Når jeg sitter oppå og rir han bruker jeg blant annet å sitte på huk og bruke lange "støt". Det blir han også knall hard av. Tusen takk for så mange flotte innspill, jeg ønsker KUN å løfte han opp, han er rett og slett ett skikkelig mannebein og jeg tror han kommer til å bli helt rå hvis denne utfordringa løser seg :-) TS Anonymkode: 887ec...e38 2
draug 75 Skrevet 15. november 2016 #9 Skrevet 15. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du kan ha mye rett i det, han beskriver meg som drømmedama hva angår det seksuelle. Han har ikke så mye erfaring og har tydeligvis "lidd" under sine tidligere erfaringer/kjærester ved at han f.eks måtte kose seg frem til sex, det måtte være i en bestemt stilling, eller eksempelvis at hun han var sammen med ble sinna hvis han onanerte. Han er forøvrig full av selvtillitt og trygg på seg selv, men akkurat selvtilitt ift dette mangler. Tusen takk :-) Tusen takk for så mange flotte innspill, jeg ønsker KUN å løfte han opp, han er rett og slett ett skikkelig mannebein og jeg tror han kommer til å bli helt rå hvis denne utfordringa løser seg :-) TS Anonymkode: 887ec...e38 Det med overtenning er et sånt "tenåringsproblem" som kan være et slit å få til å vokse av seg. Og som kan komme igjen når man er med drømmedama. Det er som en skihopper som sitter og blir for ivrig i avsatsen. Skal smelle til og hopper kulen. Problemet sitter i hodet, men det er ikke så lett å si hvordan man får bukt med det. Det hjelper å lykkes, og hjelper ikke å mislykkes. Jeg kan forestille meg at han har vært vant til så og si å flytte sin tenning inn i partneren når han tidligere har kost seg fram. Hvis du er en mer dirty og rett på type, så er det vel forståelig at han blir noe hissig på grøten. Vil du han skal være sjefete, dominerende og ta for seg?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #10 Skrevet 16. november 2016 På 15.11.2016 den 15.27, draug 75 skrev: Jeg kan forestille meg at han har vært vant til så og si å flytte sin tenning inn i partneren når han tidligere har kost seg fram. Hvis du er en mer dirty og rett på type, så er det vel forståelig at han blir noe hissig på grøten. Vil du han skal være sjefete, dominerende og ta for seg? Det er uten tvil det jeg vil Anonymkode: 887ec...e38
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #11 Skrevet 16. november 2016 Jeg sliter med det samme. Men jeg liker å være underdanig, bli brukt av kvinnen. Anonymkode: 6799e...51f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå