rutti Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Druene blir så fort ekle. Hva er d jeg gjør feil? Har forsøkt både å ha de i kjløleskap på et fat og på bordet. Holder seg jo nesten ikke noe... Tips mottas
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Druer er så fulle av vann at de ikke tåler noe særlig lagring. Så mitt eneste råd er rett og slett å spise dem opp raskt
rutti Skrevet 25. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2004 Ok, tusen takk for svar... Så kjedelig dra på butikken hver dag da, har blitt så glad i druer...
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 hehe hva gjør jeg feil med druene... har jeg også lurt på! druer er nammenam, sier som de andre her, spis dem opp og kjøp nye! og ikke kjøp mye av druer som ser gode ut NÅ, kjøp heller de som er helt feilfrie, ser nyimporterte ut. De holder seg gjerne lengre. Og ha dem i kjøleskap, vil jeg tro.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #6 Skrevet 25. november 2004 hehe hva gjør jeg feil med druene... har jeg også lurt på! druer er nammenam, sier som de andre her, spis dem opp og kjøp nye! og ikke kjøp mye av druer som ser gode ut NÅ, kjøp heller de som er helt feilfrie, ser nyimporterte ut. De holder seg gjerne lengre. Og ha dem i kjøleskap, vil jeg tro. hmm, mine ligger da ofte på benken i en 4-5 dager uten at de ser rare ut synes jeg.
rutti Skrevet 26. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2004 Hos meg er de tørre dagen etterpå synes jeg. Kanskje jeg er for kresen?
Samantha Skrevet 26. november 2004 #8 Skrevet 26. november 2004 Eg kan ha druer i kjøleskapet i 3-4 dagar uten at eg syns dei blir ødelagte... Friske og fine som regel. Skrukkete, brune druer er ekkelt!
NIKI Skrevet 26. november 2004 #9 Skrevet 26. november 2004 Jeg pleier å ha dem på benken. Holder alt fra 1 til 3 dager, så blir de stygge.
liv Skrevet 26. november 2004 #10 Skrevet 26. november 2004 bama anbefaller: Oppbevaring Druer lagres kaldt, ca. 5 °C. Ved lavere temperaturer mister druene smak og blir litt glassaktige. Kjøleskap og kjølerom er velegnet.
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2004 #11 Skrevet 28. november 2004 Om druene blir litt mer brunakige i fargen gjør ikke det noen ting, de sr kanskje ikke like fine ut, men er fortsatt spiselige. Og gjerne litt søtere for brunskjæret er at de har et høyt sukkerinnhold Og husk at ogs druer, som de meste annen frukt, er ømfindtlig for klem/støtskader. Behandl de pent. Ikke hiv de inn i kjølskapet feks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå