Gå til innhold

Lukten "der nede"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurt litt på hvordan en kvinnes underliv egentlig skal lukte :o etter orgasme på egen hånd klarer jeg ikke å la være å ta hendene opp til nesa, lukter så godt :fnise:

liksom rosevann, salt og musk haha

Anonymkode: 96653...61d

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lukter litt vann og pepper og salt😂

Anonymkode: bb8c9...1f8

Skrevet

Alt ettersom hva jeg har spist de siste dagene :fnise:

Anonymkode: fca1c...141

Skrevet
På 14.11.2016 den 12.44, AnonymBruker skrev:

Lurt litt på hvordan en kvinnes underliv egentlig skal lukte :o etter orgasme på egen hånd klarer jeg ikke å la være å ta hendene opp til nesa, lukter så godt :fnise:

liksom rosevann, salt og musk haha

Anonymkode: 96653...61d

Hvorfor lukter det anerledes etter orgasmen?

Anonymkode: 69ceb...b1d

Skrevet

Min lukter en blanding av fjellvann, lavendel og tryllestøv.

• Liker 1
Skrevet

Lukten endrer seg ganske mye. Både med syklusen, hva hun har spist, renhold og hvor kåt hun er. Og sikkert mange andre faktorer. 

Men det er en komponent av fisk eller sjømat ofte til stede. 

Det fikk jeg bekreftet en gang jeg hadde fått noen smaksprøver av fisk på butikken. Når jeg kom hjem, trodde kona jeg hadde vært utro, det luktet fitte av meg. Hun trodde ikke på historien om smaksprøver på butikken, så jeg tok henne umiddelbart med til butikken. Heldigvis stod mannen der å delte ut smaksprøver enda, og han kunne bekrefte at jeg nettopp hadde vært der og fått flere smaksprøver. Kona ble heldigvis overbevist:)

• Liker 4
Skrevet

Umami-aktig, som tomat

Anonymkode: 18903...a22

Skrevet

lukter vel litt syrlig, men slitt me bakteriell vaginose før da lukta det ikke godt!! måtte på kur for og få det bort.

Anonymkode: 11a5e...e8f

Skrevet

Jeg også liker lukten av meg selv... 

Anonymkode: 715e8...dc4

Skrevet

Liker lukten av mine egne safter jeg også- lukter litt sjø kanskje? Smaker godt også så skjønner godt at menn liker å slikke mus:fnise:

Anonymkode: e0ccb...c7e

Skrevet

Jeg lukter nykjøpt traktor

Anonymkode: dba46...c88

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lukter fitta anerledes etter orgasme?

Anonymkode: 69ceb...b1d

AnonymBruker
Skrevet

Spurte mannen om hvordan jeg lukter nedentil. Han svarte at jeg lukter deilig! Tror han liker hvordan jeg lukter 😂

Anonymkode: ab5d2...74d

Gjest HarryDotter
Skrevet
På 26.11.2016 den 18.30, stan skrev:

Lukten endrer seg ganske mye. Både med syklusen, hva hun har spist, renhold og hvor kåt hun er. Og sikkert mange andre faktorer. 

Men det er en komponent av fisk eller sjømat ofte til stede. 

Det fikk jeg bekreftet en gang jeg hadde fått noen smaksprøver av fisk på butikken. Når jeg kom hjem, trodde kona jeg hadde vært utro, det luktet fitte av meg. Hun trodde ikke på historien om smaksprøver på butikken, så jeg tok henne umiddelbart med til butikken. Heldigvis stod mannen der å delte ut smaksprøver enda, og han kunne bekrefte at jeg nettopp hadde vært der og fått flere smaksprøver. Kona ble heldigvis overbevist:)

Skal aldri ta imot smaksprøver på matbutikken mer! :P:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette med fisk/sjømat, er det noe "alle" andre føler stemmer også? Var rimelig nervøs for det en periode, rundt den tiden jeg fant ut at jeg faktisk liker oralsex og ikke vil avstå totalt fra det - men uansett når i syklusen, før/etter orgasme, nydusjet eller litt mindre nydusjet, har jeg aldri klart å merke noe som kan minne om sjø og sjøens beboere i det hele tatt. :laugh:

Anonymkode: 0c89a...599

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter som en mild urt eller grønn plante. Umulig å beskrive.

Anonymkode: e813f...af1

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke dette med fisk/sjømat, er det noe "alle" andre føler stemmer også? Var rimelig nervøs for det en periode, rundt den tiden jeg fant ut at jeg faktisk liker oralsex og ikke vil avstå totalt fra det - men uansett når i syklusen, før/etter orgasme, nydusjet eller litt mindre nydusjet, har jeg aldri klart å merke noe som kan minne om sjø og sjøens beboere i det hele tatt. :laugh:

Anonymkode: 0c89a...599

Jeg var plaget med fiskelukt når eksen kom inne i meg. Helt forjævlig. Aldri hatt den lukten før eller i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var plaget med fiskelukt når eksen kom inne i meg. Helt forjævlig. Aldri hatt den lukten før eller i ettertid.

Der sier du noe ja, når jeg får spermen inni meg så lukter det drit dagen etter selv om jeg hr vasket meg aldri så godt. Da blir d slutt på det hah

Anonymkode: e0ccb...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...