AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Lurt litt på hvordan en kvinnes underliv egentlig skal lukte :o etter orgasme på egen hånd klarer jeg ikke å la være å ta hendene opp til nesa, lukter så godt liksom rosevann, salt og musk haha Anonymkode: 96653...61d 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Min lukter litt vann og pepper og salt😂 Anonymkode: bb8c9...1f8
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Alt ettersom hva jeg har spist de siste dagene Anonymkode: fca1c...141
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 På 14.11.2016 den 12.44, AnonymBruker skrev: Lurt litt på hvordan en kvinnes underliv egentlig skal lukte :o etter orgasme på egen hånd klarer jeg ikke å la være å ta hendene opp til nesa, lukter så godt liksom rosevann, salt og musk haha Anonymkode: 96653...61d Hvorfor lukter det anerledes etter orgasmen? Anonymkode: 69ceb...b1d
Hjärtat Skrevet 26. november 2016 #5 Skrevet 26. november 2016 Min lukter en blanding av fjellvann, lavendel og tryllestøv. 1
stan Skrevet 26. november 2016 #6 Skrevet 26. november 2016 Lukten endrer seg ganske mye. Både med syklusen, hva hun har spist, renhold og hvor kåt hun er. Og sikkert mange andre faktorer. Men det er en komponent av fisk eller sjømat ofte til stede. Det fikk jeg bekreftet en gang jeg hadde fått noen smaksprøver av fisk på butikken. Når jeg kom hjem, trodde kona jeg hadde vært utro, det luktet fitte av meg. Hun trodde ikke på historien om smaksprøver på butikken, så jeg tok henne umiddelbart med til butikken. Heldigvis stod mannen der å delte ut smaksprøver enda, og han kunne bekrefte at jeg nettopp hadde vært der og fått flere smaksprøver. Kona ble heldigvis overbevist 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #7 Skrevet 26. november 2016 Umami-aktig, som tomat Anonymkode: 18903...a22
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 lukter vel litt syrlig, men slitt me bakteriell vaginose før da lukta det ikke godt!! måtte på kur for og få det bort. Anonymkode: 11a5e...e8f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #9 Skrevet 30. november 2016 Jeg også liker lukten av meg selv... Anonymkode: 715e8...dc4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Liker lukten av mine egne safter jeg også- lukter litt sjø kanskje? Smaker godt også så skjønner godt at menn liker å slikke musAnonymkode: e0ccb...c7e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Jeg lukter nykjøpt traktor Anonymkode: dba46...c88
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #12 Skrevet 3. januar 2017 Hvorfor lukter fitta anerledes etter orgasme? Anonymkode: 69ceb...b1d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #13 Skrevet 3. januar 2017 Spurte mannen om hvordan jeg lukter nedentil. Han svarte at jeg lukter deilig! Tror han liker hvordan jeg lukter 😂 Anonymkode: ab5d2...74d
Gjest HarryDotter Skrevet 4. januar 2017 #14 Skrevet 4. januar 2017 På 26.11.2016 den 18.30, stan skrev: Lukten endrer seg ganske mye. Både med syklusen, hva hun har spist, renhold og hvor kåt hun er. Og sikkert mange andre faktorer. Men det er en komponent av fisk eller sjømat ofte til stede. Det fikk jeg bekreftet en gang jeg hadde fått noen smaksprøver av fisk på butikken. Når jeg kom hjem, trodde kona jeg hadde vært utro, det luktet fitte av meg. Hun trodde ikke på historien om smaksprøver på butikken, så jeg tok henne umiddelbart med til butikken. Heldigvis stod mannen der å delte ut smaksprøver enda, og han kunne bekrefte at jeg nettopp hadde vært der og fått flere smaksprøver. Kona ble heldigvis overbevist Skal aldri ta imot smaksprøver på matbutikken mer!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #15 Skrevet 4. januar 2017 Jeg skjønner ikke dette med fisk/sjømat, er det noe "alle" andre føler stemmer også? Var rimelig nervøs for det en periode, rundt den tiden jeg fant ut at jeg faktisk liker oralsex og ikke vil avstå totalt fra det - men uansett når i syklusen, før/etter orgasme, nydusjet eller litt mindre nydusjet, har jeg aldri klart å merke noe som kan minne om sjø og sjøens beboere i det hele tatt. Anonymkode: 0c89a...599
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #16 Skrevet 4. januar 2017 Det lukter som en mild urt eller grønn plante. Umulig å beskrive. Anonymkode: e813f...af1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #17 Skrevet 4. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke dette med fisk/sjømat, er det noe "alle" andre føler stemmer også? Var rimelig nervøs for det en periode, rundt den tiden jeg fant ut at jeg faktisk liker oralsex og ikke vil avstå totalt fra det - men uansett når i syklusen, før/etter orgasme, nydusjet eller litt mindre nydusjet, har jeg aldri klart å merke noe som kan minne om sjø og sjøens beboere i det hele tatt. Anonymkode: 0c89a...599 Jeg var plaget med fiskelukt når eksen kom inne i meg. Helt forjævlig. Aldri hatt den lukten før eller i ettertid. Anonymkode: e813f...af1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #18 Skrevet 4. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var plaget med fiskelukt når eksen kom inne i meg. Helt forjævlig. Aldri hatt den lukten før eller i ettertid. Anonymkode: e813f...af1 Der sier du noe ja, når jeg får spermen inni meg så lukter det drit dagen etter selv om jeg hr vasket meg aldri så godt. Da blir d slutt på det hah Anonymkode: e0ccb...c7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå