AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Har vært på to dater med en fyr, liker han godt, vi skal møtes igjen. Første date drakk vi vin, andre date var på en cafe. Begge liker å ta det rolig, så ingen kyss. Hva gjør folk flest på date nr 3? Del erfaringer please! Anonymkode: c3d16...b34
Ardenus Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Helt opp til dere hva dere gjør på date nr 3. Gjør det som faller seg naturlig inn. 1
cmd Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første date drakk vi vin, andre date var på en cafe tredje date blir øl, hjemmekos og sex 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på to dater med en fyr, liker han godt, vi skal møtes igjen. Første date drakk vi vin, andre date var på en cafe. Begge liker å ta det rolig, så ingen kyss. Hva gjør folk flest på date nr 3? Del erfaringer please! Anonymkode: c3d16...b34 Jeg ville kysset deg på første date. Det er ikke farlig, å hvis man ikke gjør noe fysisk så blir det mer vennskapelig enn romantisk. Dere burde kline og/eller knulle på neste date. Anonymkode: 633d9...769 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Må vel bli nooooe fysisk på date 3 vel? Jeg hadde i hvert fall mistet litt gnisten om det ikke ble kyss eller mer etter tre dates. Sex høres ut som et stort skritt fra hva dere har gjort før, så kanskje vente med det. Har datet noen "passive" jeg har likt, og da tar jeg initiativet til den første klininga selv. Da er de gjerne ferdig med å være sjenert og tar de neste skrittene Anonymkode: bfaee...fdb 1
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Dersom dette var meg ville det vært på tide med noe fysisk.
pika Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Dersom dette var meg ville det vært på tide med noe fysisk. Sjæl
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Akkurat nå, pika skrev: Sjæl Ok, helt ærlig da. Dersom dette var meg ville det vært fysisk allerede fra 1 eller 2.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Det skal sies at vi begge er litt kleine og sjenerte. Så jeg må sikkert trø til på neste date da. 😅 TS Anonymkode: c3d16...b34
Gjest canacas Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal sies at vi begge er litt kleine og sjenerte. Så jeg må sikkert trø til på neste date da. 😅 TS Anonymkode: c3d16...b34 Bare om du vil og er klar for det selvsagt. Stjel et kyss og fortsett med litt klining, så er det i gang
Ananas. Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Skjønner godt at folk sier at det bør komme noe fysisk, men ikke gjør det bare fordi andre har sagt at det er sånn det må være. Har tenkt sånn selv, men plutselig møtte jeg en fyr der vi kom forbi tredje date uten kyssing e.l., men det var ingen tvil om at det var kjemi der, det var bare det at ingen av oss var tøffe nok. Så når vi endelig kom til fjerde date så skjedde det av seg selv, og vi hadde samtidig blitt veldig godt kjent med hverandre fordi vi ikke brukte tid på klining Trodde jeg ville mislike å vente så lenge, men for MEG som er litt usikker av meg så passet det faktisk helt perfekt, fordi jeg opparbeidet meg masse trygghet på at han liker meg som jeg er på de tre første.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Tror dere bør knulle jeg! Det ville iallefall jeg😋 Og jeg er dame hehe Anonymkode: 0182f...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært på to dater med en fyr, liker han godt, vi skal møtes igjen. Første date drakk vi vin, andre date var på en cafe. Begge liker å ta det rolig, så ingen kyss. Hva gjør folk flest på date nr 3? Del erfaringer please! Anonymkode: c3d16...b34 Hvor gammel er man? Anonymkode: a2658...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå