AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Jeg skal opp i privatisteksamen i Fysikk 1 idag, hvor målet er å bestå. Av ulike årsaker har jeg ikke fått lest, og jeg vurderte å ikke møte. Nå har jeg bestemt meg for å ta sjansen og se hvordan det går, men for å roe nervene ville det vært fint å vite hva jeg kan forvente... Hvor mye forventes for å få karakteren 2? Jeg har alltid jobbet mot 6-ere, men det er selvsagt ikke realistisk når jeg såvidt har åpnet boken.... Anonymkode: e3f4a...9b9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Hvis du ikke har lest bør du forberede deg på å stryke. Fysikk er et fag med høy strykprosent, og kan du ingenting så får du heller ingen ståkarakter. For å være ærlig, har du ikke lest og du har null kunnskap så bør du ikke forvente 2. Anonymkode: 5244a...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har lest bør du forberede deg på å stryke. Fysikk er et fag med høy strykprosent, og kan du ingenting så får du heller ingen ståkarakter. For å være ærlig, har du ikke lest og du har null kunnskap så bør du ikke forvente 2. Anonymkode: 5244a...1d2 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Men det svarer ikke riktig på det jeg lurer på:) Sånn ca hvilket nivå bør man være på? Jeg har gjort oppgaver fra kapitlene idag, og klarer ca 60% av dem. Anonymkode: e3f4a...9b9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Skulle gjerne ha gitt deg noen innspill, men jeg ser at det nå er for sent. Håper det imidlertid gikk bra! Anonymkode: 90431...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 4 timer siden, Wanda Maximoff skrev: Hvordan gikk det? 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne ha gitt deg noen innspill, men jeg ser at det nå er for sent. Håper det imidlertid gikk bra! Anonymkode: 90431...7b2 Jeg fikk 3!! Så jeg er megafornøyd :D Jeg søker studier i utlandet hvor de ikke ser på karakterer i fag man tar etter man har fått vitnemål... Man skal bare bestå. Så 3 er helt fint. Takk for at dere spør. Anonymkode: e3f4a...9b9 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 15. november 2016 #7 Skrevet 15. november 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk 3!! Så jeg er megafornøyd :D Jeg søker studier i utlandet hvor de ikke ser på karakterer i fag man tar etter man har fått vitnemål... Man skal bare bestå. Så 3 er helt fint. Takk for at dere spør. Anonymkode: e3f4a...9b9 Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå