Gå til innhold

Uggen av alkohol

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg tålte nemlig alkohol helt fint før, men ikke nå... og nå har jeg candida. Jeg blir sliten, kvalm og uggen i magen av bare noen glass vin egentlig.

Skrevet

:o det har nok litt med hva du drikker, var ute i går og på forspillet drakk vi mest sprit men vi tok oss en rusbrus alle ssammen og jeg kna si at nesten alle av oss ble sykt dårlige og oppblllåst i magen etter den ene det skal siest at vi var ganske godt pån når vi drakk den flasekn men ja man blir nok litt oppblåst av rusbrus ikke vet jeg hvorfor men det er min erfaring :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen regel uten unntak? Du mener om kontoen er så og si tom og du skal på aker brygge, der halvliteren (0.4) koster 60 +, så burde man heller sittet hjemme og sett på tv?

Og hvilken bok refererer du til?

Har du kjøpt en eller annen dustebok om hva som er harry? Da er du mer harry enn meg i alle fall.

Og da har du et problem, for trendene skifter stadig.

Ja, det mener jeg! Har du ikke penger til å gå ut så tar du det en dag du har råd. Og, den boken jeg refererer til er min mening - altså ingen bok om hva som er harry, men det er kanskje ikke så lett å forstå om man ikke er så bevandret i ord og uttrykk.

Skrevet

Drikk øl, eller vin om du vil (men ikke drikke for fort :kvalm: ).

Cider er for søtt, synes jeg iallefall, og klarer sjelden å drikke mer enn én før jeg blir småkvalm.

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Om det er harry eller ikke å ta med medbragt til utesteder er vel ikke saken. Det dreier seg mer om at det ikke er lov og at du kan bli kasta ut spør du meg...

Skrevet
Om det er harry eller ikke å ta med medbragt til utesteder er vel ikke saken. Det dreier seg mer om at det ikke er lov og at du kan bli kasta ut spør du meg...

Jeg kommer ikke så langt at jeg tenker på om det er ulovlig eller ikke, jeg syns også det er harry og ville aldri ha gjort det.

(ville selvfølgelig aldri ha gjort det om jeg ikke syns det var harry heller, i og med at det er ulovlig.)

Skrevet

"Trendene skifter hele tiden", he-he, jeg tviler på det blir HOT å smugle med seg kjerring-lerke og supe av på doen noen gang :ler:

Det er jo temmelig harry, ja. Litt simpelt, egentlig. Det er jo ikke utestedene som vil ha så høye priser, det er dette landet vi bor i.

Blir helt feil for meg å være danskebåtkjerring på tur med sprit i veska, iallfall, og sitte og drikke isvann, skinnhellig som fy, og så spurte på doen og helle innpå... seriøst, det er sånn man gjorde på fest når man ikke var gammel nok og ikke hadde NOEN penger :ler: Synes det var skikkelig sånn trailer trash simpelt.

Men cider og rusbrus er drepen - drikk skikkelige drinker, og drikk litt vann innimellom så du ikke blir dehydrert, det ofte det man blir dårlig av.

Blir du slik i magen av sitrusfrukter? Mange drinker og rusbruser har masse sitronsyre og sitrus for smakens skyld, siden det tar vekk spritsmaken - jeg blir fortere oppblåst og rar av enktelte drinker med mye limemix, veldig syrlige drinker.

Liker du Irish Coffee, Sambuca, Gin&tonic, strawberry daiquiri osv? En hel verden der ute :ler:

Vin, øl og alt annet går strååålende :sjarmor:

Skrevet

Å drikke før en skal ut på byen kan være en ganske så komplisert sak. Jeg er sånn som blir dårlig med en gang , jeg begynner å bli i formen. Da kan jeg ikke sitte i ro, for da kan jeg garantere deg at jeg blir enda mer dårlig. Må si at jeg ennå ikke har funnet en drink eller noe som kan gjøre deg skikkelig i formen, samtidlig som en ikke blir dårlig. Frustrerende, har egentlig gitt opp hele alkohol prosjektet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...