Gå til innhold

Kjøpe to par identiske sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer med å finne vintersko jeg liker, ifjor fant jeg et par jeg elsket, utseendet og alt. De kostet 2500. Nå er det to par igjen på salg til halv pris. Ville dere kjøpt begge? Sko slites jo ut og jeg finner jo aldri noe jeg liker ellers så vurderer å kjøpe begge så jeg har sko i mange år fremover 

Anonymkode: 88ac1...c2d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke problemer med føttene fysisk altså, men er veldig kresen på foring og utseende så det meste jeg har sett i butikker synes jeg egentlig ikke noe om

Skrevet

Så lenge skoene er nøytrale, så du ikke vil gå lei av farge og fasong ville jeg gjort det! Jeg har slitt ut mine, og skulle ønske jeg kunne kjøpt like igjen. Så JA

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hvis dette er sko du virkelig liker så kjøp dem😊

Endret av Hoppsi
  • Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde kjøpt begge uten å nøle, gjør sånt med klær og sko hele tiden.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg gjorde det samme med mine 7 år gamle vintersko. Lesten passer perfekt på mine spesielle føtter, og det er god plass til tærne så jeg kan ha på meg tykke ullsokker uten at det blir trangt og kaldt. De er også veldig gode å gå med.

En tur til en skomaker forlenget levetiden med to sesonger til, men før neste vinter må jeg ha meg nye. 

Samtidig, et par vintersko varer i mange år hvis du tar vare på dem. Det er ikke sikkert du har samme stil og smak om 5 år som du har i dag. Hvis de er ganske nøytrale kan det gå, men hvis ikke er det et risikoprosjekt.

Anonymkode: dcba2...c35

Skrevet

Haha, dette gjør jeg ofte:P Så lenge du har plass til å oppbevare bonus-skoa så ser jeg absolutt ikke noe problem med det:) Jeg har sånn 4 cardigans som er helt identiske, bare ulike farger :fnise: 

Anonymkode: 8791e...d6d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette gjør jeg ofte:P Så lenge du har plass til å oppbevare bonus-skoa så ser jeg absolutt ikke noe problem med det:) Jeg har sånn 4 cardigans som er helt identiske, bare ulike farger :fnise: 

Anonymkode: 8791e...d6d

De har samme farge også :P

Skrevet

Jeg kjøper ofte flere par av samme skoene når jeg først finner noe som passer. Har du penger, så løp og kjøp.

Anonymkode: 7f71f...8de

• Liker 3
Skrevet

Kjøp 2 par sko du. :)

Husk også at det er viktig å pleie og ta vare på skoene sine. Da holder de seg fin mye lengre. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde lett kjøpt både 3 og 4 par av de skoene jeg bruker ofte dersom de hadde vært på et godt tilbud. 

Som nevnt, bare pass på å holde dem vedlike :) 

Skrevet
På 14.11.2016 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har store problemer med å finne vintersko jeg liker, ifjor fant jeg et par jeg elsket, utseendet og alt. De kostet 2500. Nå er det to par igjen på salg til halv pris. Ville dere kjøpt begge? Sko slites jo ut og jeg finner jo aldri noe jeg liker ellers så vurderer å kjøpe begge så jeg har sko i mange år fremover 

Jeg har gjort det en gang. Og jeg angrer ikke. Bruker begge parene. Gjør det om det er plagg eller sko jeg vet er vanskelige å finne (om man har litt ukurante st,rrelser eller fotfasong). Så lenge økonomien gillater det og man ikke må gjøre det på kreditt, så er det bare gjøre det. 

Husk å sett paret du ikke bruker inn med lærbalsam årlig. Så tørker ikke skinnet ut.

Anonymkode: 52e3b...460

Skrevet
På 14.11.2016 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper alltid ett ekstra par når jeg finner sko jeg liker. Men jeg kjøper ikke det andre paret før jeg har gått med det første paret litt, slik at jeg vet hvor skoen trykker (pun intended).

Du har nå funnet akkurat det samme paret du allerede ha gått med en sesong, til halv pris. Kjør på. Kjøp begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...