AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Skrevet 14. november 2016 Kjøpte en snusboks i går kveld som jeg åpnet i stad. Merket meg at den var ganske tørr og smakløs, og så bakpå at den var utgått på dato for ca. en måned siden. Noen som vet hvor "stress" det er å få en ny boks/pengene igjen? Har jo tatt to snus av den før jeg sjekket datoen. Ser for meg at det er litt verre å få byttet en delvis brukt snusboks enn en dårlig pakke kjøtt, liksom. Anonymkode: 6db00...35e
Gjest Puttipott Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Det skader ikke å prøve å bytte.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Tok du kvittering? I så fall kan jeg aldri se for meg at det skulle være noe problem. Anonymkode: ae2d7...991
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Jeg har fått byttet snus flere ganger, på grunn av utgått på dato/andre feil, noen ganger med kvittering og noen ganger uten. Skal ikke ha noe å si at du har tatt to snus fra boksen, er verre å komme med en tilnærmet tom boks. Du kan og sende en mail til produsenten og høre Hva de sier. Anonymkode: 1d99d...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå