Gå til innhold

Animasjonsfilm om fattige i afrika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Da jeg var mindre husker jeg at jeg så en video der en gutt lå og såv, så sto "skyggen" hans opp og fløy med dragen sin (ikke fantasidyret, men sånn du flyr selv) til afrika, der så han hvordan de fattige levde, hvordan de pløyet jorden sin, og han hjalp også noen med å bli frisk. Husker det var en hvit koffert med sånn rødt pluss på.. Lurer på om det kan ha noe med kirkens nødhjelp eller univef å være, evt at det var en del av den jon blund - barnas rettigheter serien? noen som vet hva jeg mener og evt kan hjelpe meg?? hadde vært så koselig å funnet igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en Ivo Caprino-film. Tror det var en slags reklame for Redd Barna eller SOS Barnebyer eller lignende. Har den på DVD liggende her. :)

Skal se om jeg finner den på nettet et eller annet sted.

Redigert: Papirdragen het den, og den er for Unicef! Fant ingen videoer, men her er et bildesøk.

Endret av PaperFlower
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, PaperFlower skrev:

Det er en Ivo Caprino-film. Tror det var en slags reklame for Redd Barna eller SOS Barnebyer eller lignende. Har den på DVD liggende her. :)

Skal se om jeg finner den på nettet et eller annet sted.

Redigert: Papirdragen het den, og den er for Unicef! Fant ingen videoer, men her er et bildesøk.

Tuusentakk!!! Reddet hele uken min! 😃😃

Skrevet

Ååå, den så jeg hele tida på da jeg var liten, hadde boksesett på VHS med de ulike Caprino-filmene :D Fikk skikkelig lyst å ta et gjensyn nå, Unicef-filmen, Veslefrikk med fela, Askeladden... Takk for påminnelsen :bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...