AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #1 Del Skrevet 14. november 2016 Noen som har smakt? Var det godt? Ser bare youtubevideoer der folk spyr av den... Men noen må da like . Men noen må da like det side det selges? Smaker det som sursild? Anonymkode: c30ba...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dælk Skrevet 14. november 2016 #2 Del Skrevet 14. november 2016 Lurer på det samme. Jeg elsker rakfisk, så ser for meg at det er noe lignende bare med en annen type fisk! Har lyst til å smake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Del Skrevet 14. november 2016 De videoene man ser er tull. Ja det lukter død! Men de tilbereder det heeelt feil man skal for det første ikke spise den rett ut bare boksen. Man skal snu den opp ned på en rist (ute) å la det renne av seg en god stund. For all del ikke åpne nå sånn boks inne, den lukta blir du faen meg aldri kvitt Det er mye kraftigere smak en på rakfisken her i Norge så man bør like det før man prøver seg på surstrømming Anonymkode: 4d311...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå