AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 I polen. Hva er billigst å bruke? Hørte forferdelig gebyrpriser. .. Anonymkode: e0b9c...c04
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I polen. Hva er billigst å bruke? Hørte forferdelig gebyrpriser. .. Anonymkode: e0b9c...c04 Oversikt over gebyrene i din bank, finner du jo i nettbanken din Anonymkode: f1bad...cd4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 Du må studere prislisten i din bank. Vi vet ikke hvilken bank du har. Men jeg hørte om noen som var i Polen i sommer. De sa det var nesten umulig å bruke kort til å betale med i vanlige polske butikker. De solgte bare mot kontant betaling. Norwegian kortet er vel dog det mest gunstige kredittkortet. Debet kort er frarådet å bruke i utlandet på grunn av svindelfare m.m. Anonymkode: 10889...7cb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Jeg har bodd i Polen i flere år. Kortbruk er faktisk mer utbredt i Polen enn i Norge. Det er også 10 ganger så mange minibanker. Det er kun noen torghandlere, og bittesmå butikker som ikke tar kort, og det kan kjøper der koster såpass lite at du har nok zloty i lommen til å betale for deg. Eneste stedet jeg vil advare mot å bruke kort er på strippeklubber, og det ville jeg advart mot i Norge også Anonymkode: 2a557...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå