AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Hver gang jeg får orgasme så slipper jeg luft. Man hører at det er en fis og ikke vakuum fra vaginaen, jeg kjenner jo selv også at det er luft fra det andre hullet. Heldigvis har jeg ikke opplevd at det lukter enda, har iallefall ikke merket noe selv og jeg er jo veldig var på lukt. Spesielt flaut når dette skjer i stillinger som doggy eller når han slikker meg. Nå er jeg i et ferskt forhold og vi har hatt sex et par ganger, nå sist gang greide jeg ikke komme fordi jeg var så redd for å fise. Gjorde det de første gangene og var kjempe flau etterpå, men jeg påpekte det ikke og det gjorde ikke han heller. Jeg er tidlig i 20 årene... Jeg trener musklene mine nedentil jevnlig og sånt, så jeg er ikke "slapp i fisken". Penisen til han jeg er sammen med nå er veldig tykk, kan det ha noe å si, at det blir press på endetarmen på en måte? Mine tidligere partnere har hatt mindre peniser og det har variert da om jeg fiser eller ikke. Kan skje når jeg bare onanerer alene og bruker vibrator eller hendene på klitten, så mulig det ikke har noe med utstyret hans å gjøre i det hele tatt egentlig... Så vanvittig frustrerende og ikke minst ekkelt og flaut. Anonymkode: 4789d...156
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #2 Skrevet 14. november 2016 Buttplug.. 👌 Anonymkode: 417ea...ca8 4
Resignert Skrevet 14. november 2016 #3 Skrevet 14. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Hver gang jeg får orgasme så slipper jeg luft. Man hører at det er en fis og ikke vakuum fra vaginaen. Så vanvittig frustrerende og ikke minst ekkelt og flaut. Anonymkode: 4789d...156 Hadde vært kjempefornøyd om dama var som deg. Du får orgasmer, og det gjør ikke hun. Den fisinga er helt uvesentlig, det som teller er at du får orgasme (r). Om du ikke hadde fått orgasme(r) hadde du jo vært en mye kjipere og kjedeligere sexpartner enn det du er nå, det synes iallefall jeg 😉 1
herzeleid Skrevet 14. november 2016 #4 Skrevet 14. november 2016 Plager det deg/dere mye tror jeg nesten jeg ville forhørt meg med en lege eller lignende for å finne ut om det er noe du kan gjøre med det selv. For min del så ville det vært ganske turn of om hver runde i høyet ble kronet med en slik "salutt", men som andre nevner er det nok veldig individuelt. Lykke til uansett hva dere ender opp med å gjøre med det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #5 Skrevet 14. november 2016 Jeg gjør det av og til jeg også, når orgasmene er så intense at jeg squirter. Da er det som om hele kroppen min bare presser, og både det våte og ofte da en fis kommer ut.. Det er dødsflaut (selv etter 10 år i forholdet), men han har aldri sagt noe på det. Tror menn ofte tar lett på sånt, og bare nyter orgasmen. Men spør han! Anonymkode: 29267...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Har du luft i magen ellers? Isåfall må jo første bud være å finne ut hva det kommer av og kutte ut maten du evt. ikke tåler så bra. Er problemet verre hvis du har stått i doggystyle? Det kan slippe luft inn/ut av tarmen. Kan du trene deg til å få orgasme uten å presse ut? Vanskelig med vaginalorgasme, men med klitorisorgasme kanskje? Anonymkode: fb845...265 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #7 Skrevet 14. november 2016 Så kvølmt og uhygienisk! Anonymkode: 6f1e7...315 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #8 Skrevet 14. november 2016 Dette skjer med meg innimellom, men mannen min bryr seg ikke, selv i doggy style. Første gang skrek han: ABORT MISSION! ABORT MISSION! Så jeg hadde latterkrampe samtidig som jeg hadde orgasme. Det var rart Anonymkode: fa7d8...960 11
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Jeg hadde tenkt; "Ikke faen om du skal vinne, nå er stillingen 0-1".. Snudd ræven mot deg og fyrt av et skudd med skinkeriflen😃 Anonymkode: 417ea...ca8 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 9 timer siden, Resignert skrev: Hadde vært kjempefornøyd om dama var som deg. Du får orgasmer, og det gjør ikke hun. Den fisinga er helt uvesentlig, det som teller er at du får orgasme (r). Om du ikke hadde fått orgasme(r) hadde du jo vært en mye kjipere og kjedeligere sexpartner enn det du er nå, det synes iallefall jeg 😉 Kan du seriøst ikke bare gjøre det slutt med dama di? Du rakker jo ned på henne og hennes manglende evne til å få orgasme i hver gang det er mulighet. Slipp henne løs så skal du se hun finner ei som klarer å gi henne orgasmer i fleng til slutt. Anonymkode: ce9bf...4e4 10 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Gjør det jeg også, på ONS og ellers Skitt au tenker jeg. Tenk hvor mange ganger du hører partneren prumpe i søvne. Jeg småflirer der og da, og så er det glemt dagen etter. Regner med at menn har det sånn også Anonymkode: d0e16...193
herzeleid Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Bare av nysgjerrighet: hva slags form er dere som pleier å gjøre dette i? Er det noe som i større grad rammer folk som ikke er så godt trent eller sliter med mageproblemer ellers, eller kanskje over en viss alder?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 Må le Heldigvis har det aldri skjedd meg under samlenettside, da hadde jeg vel dødd av skam! Men har vel skjedd at jeg har sluppet en under orgasme når jeg hsr onanert! Anonymkode: cda49...b57
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #14 Skrevet 14. november 2016 1 time siden, herzeleid skrev: Bare av nysgjerrighet: hva slags form er dere som pleier å gjøre dette i? Er det noe som i større grad rammer folk som ikke er så godt trent eller sliter med mageproblemer ellers, eller kanskje over en viss alder? Må nå snakke for meg selv da; jeg er ung, normalt hobby mosjonist, ingen mageproblemer, men merker at det så godt som alltid skjer ved veldig sterke orgasmer hos meg, men selvsagt ikke hver gang. Kanskje sammenheng med hvor jeg er i syklusen? Blir jo gjerne litt mer, hmm, luftig, når jeg har mensen enn ellers:P Anonymkode: fa7d8...960
Resignert Skrevet 14. november 2016 #15 Skrevet 14. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du seriøst ikke bare gjøre det slutt med dama di? Du rakker jo ned på henne og hennes manglende evne til å få orgasme i hver gang det er mulighet. Slipp henne løs så skal du se hun finner ei som klarer å gi henne orgasmer i fleng til slutt. Anonymkode: ce9bf...4e4 Saken er vel at et av de mest utbredte seksuelle problemene for både kvinner og menn, er når kvinnen ikke får orgasme. Andre "problemer" er heller bagatellmessig i sammenligning. Nesten samme hva slags "uønsket" eller "pinlig" respons kvinnekroppen har under orgasme (les fising, tissing/squirting, "fittefis", kramper, hyling, stønning, skjelving osv) er det jo egentlig ikke noe problem. Kvinnen får orgasme, og har med stor sannsynlighet glede av det. Mannen ser at kvinnen nyter det han gjør, noe som gir han økt tenning, økt seksuell selvtillit, og dermed blir sexen bedre for han også. En ren vinn- vinn situasjon. Når det gjelder hun jeg er sammen med nå, har ingen menn klart å gi henne orgasme noensinne. Og hun har da prøvd noen, både i langvarige forhold, ONS, og FF. Selvsagt er det mulig at det finnes en "Supermann" der ute et sted, som kan gi henne det hun så langt aldri har oppnått, men jeg er redd sjansene er små. Hun vet at hun har frihet til å knulle hvem hun vil, men har så langt ikke benyttet seg av den muligheten, iallefall så vidt jeg vet. Men kanskje du mener hun burde prøve sex med en kvinne, siden du skriver "ei" ? Og forøvrig har jeg blandede erfaringer med andre kvinner også, noen få har evnen, men de fleste dessverre ikke. Hovedpoenget med mine innlegg er egentlig ikke å rakke ned på hun jeg er sammen med, eller alle andre kvinner som sliter med å få orgasme. Men heller å bevisstgjøre de få som faktisk får orgasmer av å ha sex med en mann. Få disse fantastisk givende kvinnene til å forstå den store verdien av orgasmene deres. Ikke bare for dem selv, men også for de mannlige partnerene deres . Og få dem til å innse at "problemer" som det TS her beskriver, ikke er noe problem overhodet. Hun får orgasme, og dermed kan begge være fornøyd med sexen. "Uønskede" kroppslige reaksjoner kan jo faktisk ses på som et bevis på at orgasmen hennes er ekte, og dermed fjerne eventuell usikkerhet rundt "faking" Altså totalt sett en mye bedre situasjon enn at en eller begge tenker at sexen egentlig var tam og kjip....... 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #16 Skrevet 14. november 2016 Dette har potensialet til å bli en legendarisk tråd Anonymkode: 97f48...349 3
teblad Skrevet 14. november 2016 #17 Skrevet 14. november 2016 (endret) Sett på musikk. Gjerne noe med trommer. Eller fele. Alt ettersom. Endret 14. november 2016 av teblad
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #18 Skrevet 14. november 2016 4 minutter siden, teblad skrev: Sett på musikk. Gjerne noe med trommer. Eller fele. Alt ettersom. Tuba, didjeridoo eller kirkeorgel kanskje 😆 Anonymkode: 39278...7b4
teblad Skrevet 14. november 2016 #19 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tuba, didjeridoo eller kirkeorgel kanskje 😆 Anonymkode: 39278...7b4 didjeridoo? Da kommer han til å få tanker i hodet, sammenligne den med jr og miste all lyst. oh no
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #20 Skrevet 14. november 2016 16 timer siden, Resignert skrev: Hadde vært kjempefornøyd om dama var som deg. Du får orgasmer, og det gjør ikke hun. Den fisinga er helt uvesentlig, det som teller er at du får orgasme (r). Om du ikke hadde fått orgasme(r) hadde du jo vært en mye kjipere og kjedeligere sexpartner enn det du er nå, det synes iallefall jeg 😉 Du høres ut som min eks, med trykk på eks. Det var ikke måte på hvor kjip og dum jeg var som ikke lot ham "oppleve" at jeg fikk orgasme. Å ha sex med ham ble etterhvert til et mareritt, større egoist skal man man lete lenge etter. Nå har jeg en kjæreste som er glad i meg som jeg er og lot meg få slappe av, og jammen tok det ikke lang tid før jeg fikk både én og to orgasmer sammen med ham. Ufattelig deilig! Den forakten du så tydelig føler overfor "kjæresten" din gjør nok at du er fryktelig dårlig i senga. La henne gå og move on, det går ikke an å være egoist når man skal få et sexliv til å fungere. Seriøst, la henne få oppleve å ha sex med noen som er glad i henne og setter pris på henne som hun er. Anonymkode: 1ef18...df8 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå