Gå til innhold

Skal jeg avslutte eller prøve litt til?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har daten en person i ca fem uker nå, første møte kafe, andre fjelltur, tredje kino:) pluss tre ganger etter på hjemme hos han od da hadde vi sex alle tre ganger:):):) og sex var veeeildig bra:) Nå på lørdag hadde jeg nevnt at jeg skal stenge min profil på moteplassen og da svarte han at han skal gjøre det samme og vi hadde en avtale om det. Nå i dag brukte jeg en gjesteprofil og skullle bare sjekke, fant ut at han har fortsatt profilen sin og har vært pålogget i dag, besøker hans profil og ser senere at han besøker min. Ok:) spør han da senere ikveld og får da til svar at net det var jo ikke han, han har ikke brukt profilen sin siden han traff meg og han skjønner ingenting. Dette synes jeg var bare dumt å gjøre, jeg så jo at han var pålogget. Kunne egentlig skjønne hvis han sa at det var dt siste han gjørde før han har slettet profilen. POenget med hele, jeg vet at han har vært der, men lar det gå, forsi han har slettett alt og sier at vil ha bare meg, men jeg vet ikke, var det så lurt?          Det er jo bare 1,5 dag at vi har snakket om det og han har vært på hytte uten nett mesteparten av tida...... Overdriver jeg her"???????p har nå sagt at jeg velger å la det hå, men hvis sånne misforståelser entas, så ser han meg ikke mere:( føler at jeg har vist han mine grenser og dette må han bare respektere til senere.....

Endret av ilga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min beholdt tinder etter at vi hadde avtalt å slette det (jeg hadde allerede slettet det og spurte han om han også ville det, noe han sa seg enig i). Jeg lot der gå, han hadde en grunn (kanskje ikke den beste, men ikke den verste heller). Jeg ble selvsagt sur, men jeg visste han ikke møtte noen andre (han bodde hos meg og var enten der eller på jobb). Det gikk jo fint, selvom det førte til en del usikkerhet i begynnelsen. Han skulle nemlig absolutt være singel. 

Jeg hadde forresten aldri orket å holde ut om jeg ikke kunne se/merke på han at han hadde sterke følelser for meg også.

Skrevet

Ja, du overdriver. Ikke kluss ting til pga paranoia. 

Anonymkode: b1c2c...0a2

Skrevet

Tusen takk for svar, er det flere?

Skrevet (endret)

Bare vær tydelig med han om hva du mener, og kom til en enighet. Om han ikke respekterer det så vet du hvor du har han (altså, at han ikke er noe å samle på)

Endret av Mireille
Skrevet
6 minutter siden, Mireille skrev:

Bare vær tydelig med han om hva du mener, og kom til en enighet. Om han ikke respekterer det så vet du hvor du har han (altså, at han ikke er noe å samle på)

Takk for sva, det er det jeg gjørde igår og det ser ut at han tok det på den rette måte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...