Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har veldig lyst til å lage gavekalender til kjæresten min. Gutt altså. Men vet ikke helt hva jeg kan ha i den. Vil ikke ha så fryktelig dyre gaver, men det er ok om noen av de siste gavene i kalenderen er litt dyrere. Max 1000-1500 for hele kalenderen. Har dere tips?

Anonymkode: e39c1...bd6

Videoannonse
Annonse
Gjest Notatboka
Skrevet

Bla litt i diverse tråder i juleforumet så finner du mye tips. 

Skrevet

Jeg har felles adventskalender med kjæresten, og han får en "ordkalender" 1. desember, med ord som beskriver ham og er begrunnelser for at jeg liker ham. Så får han juleøl hver helg (enten fredag eller lørdag). Han får et skrapelodd, klippekort på alenetid(!), ørepropper (fordi jeg prater så mye, intern spøk), popcorn med lapp om at jeg popper mens han velger film, favorittsjokoladen, noe annet godteri han liker, gavekort på at jeg kan kjøre/hente ham, en pose god kaffe og en sånn lorull, til å rulle bort lo og hår fra klær (fordi jeg røyter). Mye tullegaver, men jeg brukte så mye på pakkekalender til ham i fjor at jeg bare må roe det helt ned i år. Dette er noen tips, i alle fall! Ellers er det jo også mulig med undertøy og sokker, lego, et bilde av dere to, gavekort på at du masserer ham eller gjør andre ting for ham, f.eks. at han får fri fra husarbeid i en uke ... Veldig mye å velge i, egentlig! Og ta en tur på Søstrene Grene og Tgr ;) Der har de masse småting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...