AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Er for øyeblikket single men har en tanke om å melde meg på disse nettsidene, men har ingen planer om å bli særlig mer aktiv en det jeg allerede er nå. Liker å holde meg rolig i leiligheten og gå små turer men noe annet en det ønsker jeg ikke å tilføye. Er en rolig avslappet person som ikke liker å gå på fester eller særlig besøk, liker for det meste å sitte hjemme å kose meg med pizza og øl på fredagen. Noen her som kunne tenkt seg å kunne bare leve et avslappet livsstil uten å måtte ha noe å gjøre hele tiden? Uten å stresse med det sosiale eller holde tulle avtaler med venner når du bare kan slappe av? Må innrømme at jeg liker å trene nå og da, så er nok ikke så veldig lat heller Anonymkode: ec292...736
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Har du i det hele tatt observert "de fleste" forhold? Dette er helt vanlig. Anonymkode: 64418...826 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Godt å høre om dette er tilfellet, da kan jeg nyte sofaen ekstra godt Anonymkode: ec292...736
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en rolig avslappet person som ikke liker å gå på fester eller særlig besøk, liker for det meste å sitte hjemme å kose meg med pizza og øl på fredagen. Skriver du dette på datingprofilen din og er mann, så kan du like gjerne skyte deg selv i foten. Med mindre du er veldig kjekk.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, PseudonymBruker skrev: Skriver du dette på datingprofilen din og er mann, så kan du like gjerne skyte deg selv i foten. Med mindre du er veldig kjekk. HAH, regner nesten med det ja. Må nok pynte litt på infoboksen Anonymkode: ec292...736
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAH, regner nesten med det ja. Må nok pynte litt på infoboksen Ja. Jeg mener ikke at du skal lyve på deg personlige egenskaper som ikke stemmer, men sånn teksten står nå så fremstår du som sær og litt einstøing, og det er det ikke mange damer som finner attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, PseudonymBruker skrev: Ja. Jeg mener ikke at du skal lyve på deg personlige egenskaper som ikke stemmer, men sånn teksten står nå så fremstår du som sær og litt einstøing, og det er det ikke mange damer som finner attraktivt. Ja, jeg får vel "stramme" meg opp litt og skrive noe ordentlig. Men det er faktisk en sannhet i det at jeg elsker å bare late på sofaen med en kald øl foran Tv'en :D Anonymkode: ec292...736
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg får vel "stramme" meg opp litt og skrive noe ordentlig. Men det er faktisk en sannhet i det at jeg elsker å bare late på sofaen med en kald øl foran Tv'en :D Anonymkode: ec292...736 Og problemet da er at damene vil se på deg sånn
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 Akkurat nå, PseudonymBruker skrev: Og problemet da er at damene vil se på deg sånn hahaha Anonymkode: ec292...736
Inwe Skrevet 14. november 2016 #10 Skrevet 14. november 2016 Vi trener og drar på tur innimellom når økonomien tillater det. Ellers sitter vi hjemme. Helgene blir oftest brukt til litt trening, innkjøp av ting vi trenger (harrytur e.l da vi jobber veldig forskjellig i hverdagene) ellers sitter vi hjemme på sofaen. Gjerne med øl, take away (eller en god hjemmelaget middag), sjokolade og film på TV. Vi foretrekker det sånn, selvom vi også kan finne på å gjøre litt mer ut av lørdagskvelden innimellom. Det hele kommer an på hvem du finner. Du må isåfall finne deg en mann som også foretrekker å sitte hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #11 Skrevet 14. november 2016 Få med et topptur bilde, så er du sikret. De fleste jenter er egentlig ganske late og tilbringer mye tid hjemme i helgene i koseklærene sine. Det ene topptur bilde de har på profilen sin er den ene turen de går annethvert år til Preikestolen eller Besseggen. Anonymkode: 0489b...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #12 Skrevet 14. november 2016 Du må regne med å fremstå som mer aktiv under datinga og de første månedene av forholdet. Så ender dere sakte men sikkert opp der du ønsker uansett: slappe og asosiale. Anonymkode: f0c74...7bd 3
annebanane Skrevet 14. november 2016 #13 Skrevet 14. november 2016 (endret) Fyren trenger ikke være superaktiv i form av at det går i trening og fjellturer hele tiden, men jeg liker en mann som er aktiv på den sosiale fronten. Svært glad å ha hjemmekvelder, men det er så og si like viktig at han er med på å finne på ting utenfor hjemmet med meg og/eller andre også. Endret 14. november 2016 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #14 Skrevet 14. november 2016 "En aktiv livsstil" er en finere måte å skrive at man vil ha en person som ikke er overvektig... Det er i alle fall sånn jeg tolker den setningen. Anonymkode: 5e027...523 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #15 Skrevet 14. november 2016 Antakeligvis bare et must for de som har en aktiv livsstil selv. Og dersom du ikke har det, passer nødvendigvis ikke de som har det for deg uansett Anonymkode: 09f46...510
Gjest Jacklost Skrevet 15. november 2016 #16 Skrevet 15. november 2016 Nei, bare kos med ei som liker rolige kvelder og slappe av foran tv-en
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #17 Skrevet 15. november 2016 Kommer jo an på definisjonen av "aktiv livsstil". For noen betyr det å gå noen turer mer enn gjennomsnittet, for andre innebærer det toppturer til Kilimanjaro flere ganger i året, trening nesten hver dag og en semiproff livsstil. Hva det faktisk innebærer kan til tider avsløres av innholdet i profilen, har man bilder av masse toppturer og treningsøkter, så tilsier jo det at treningsinteressen er høy. Har man ikke det selv bør man nok finne noen andre som passer egen livsstil bedre. For min egen del ønsker jeg nok en mellomting. Trener minst tre ganger i uka og opp mot 4-5 økter, samt gåturer etc. Neste vår har jeg lyst til å begynne å sykle litt igjen, får se om det er et godt tilbud på sykkel i løpet av vinteren. Men lite toppturer til Mount Everest. Hun jeg treffer trenger ikke være noen fitnessfreak, men heller ingen sofapotet. Anonymkode: ca4ee...aa1
TML0802 Skrevet 17. november 2016 #18 Skrevet 17. november 2016 Jeg er ganske aktiv selv. Trener mye, går turer nesten hver dag, og har et liv utenom som gjør at jeg er mye borte fra hjemmet - så for meg er det viktig at en eventuell partner enten har lyst til å være med på det, eller takler at jeg fortsetter i noen lunde samme spor uten at han blir grinete eller "sjalu" på det livet jeg allerede har. Er åpen for å inkludere en partner i mine aktiviteter, og å ha en tur- og treningskompis i tillegg til en kjæreste tror jeg hadde vært superkos, men jeg kommer ikke til å gi opp det livet, for å tekkes en lat sofapotet som ikke vil godta at jeg er aktiv..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 Jeg er veldig aktiv på hverdagene, men hverken liker eller har tid til trening, fjellturer og sånne sporty ting... Det er stort sett fest en dag pr helg, og resten av helga tilbringes på sofaen med film/tv-spill, og øl eller whiskey... Eksen hadde lite hobbyer/mindre behov for sosialisering, og syntes det var greit med egentid mens jeg var opptatt, så kunne vi kose oss på sofaen i helgene. perfekt for oss begge! Anonymkode: 95034...f62
caskerette Skrevet 17. november 2016 #20 Skrevet 17. november 2016 På 14.11.2016 den 22.47, AnonymBruker skrev: "En aktiv livsstil" er en finere måte å skrive at man vil ha en person som ikke er overvektig... Det er i alle fall sånn jeg tolker den setningen. Anonymkode: 5e027...523 Enig, det var mitt inntrykk også den gangen jeg holdt på med nettdating. TS, jeg hadde digga deg! Synes det ble altfor mye treningsmas på de sidene :- Jeg trener selv, litt, men jeg ville gjerne ha kost meg på sofaen uten en partner som så ned på meg av den grunn, du hadde passet meg bra. "Tulleavtaler" med venner derimot, bør man holde. Greit at det ofte er mer fristende å sitte hjemme, men alle trenger venner, i hvert fall gjør jeg det, og da må man stille opp i blant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå