Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virker som det er helt umulig å finne en kvinne som vil være med på trekant, et uforpliktende deilig treff på hotell. Jeg og min mann har lett i snart ett år. Det viser seg at veldig mange av sextreff sidene på nett er bare juks og fake profiler . Noen som har noen gode tips? 

Mvh oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine erfaringer med trekant av typen 2 kvinner og 1 mann var med en eks. Og det var hun som ordnet damene, helt uten Internett eller kontaktannonser. Hun hadde bare draget på både damer og menn, rett og slett. Det kan tenkes at dette fortsatt er den beste innfallsvinkelen til å få en dame med på trekant med dere to. Om du er litt bi, flink med folk, og er litt freidig burde det kunne la seg ordne.

Sjansen for klaff er iallefall mange ganger større enn om mannen din skulle prøve å finne/ sjekke opp en ekstra dame. Det er vel omtrent like sannsynlig som å vinne i Lotto.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Nordjenta skrev:

Virker som det er helt umulig å finne en kvinne som vil være med på trekant, et uforpliktende deilig treff på hotell. Jeg og min mann har lett i snart ett år. Det viser seg at veldig mange av sextreff sidene på nett er bare juks og fake profiler . Noen som har noen gode tips? 

Mvh oss.

Ja, det er vanskelig. Noe av grunnen er jo at du nå ikke bare leter etter ei som klaffer med deg, men også mannen din. Og samtidig. Det vil si at bunken du kan lete i blir mindre og mindre. 

Det er jo slik, at det er et mindretall single jenter som vil treffe et par. Det kan også ha noe med hvordan dere formulerer dere; veldig få synes det er smigrende å skulle "få lov til" å være statist i deres fantasi. Det er ikke for ingenting at single jenter som vil ha sex med par omtales som "enhjørninger".

Nettet har drøssevis med jukseprofiler, men den eneste trøsten din er at du etterhvert blir bedre på å sile dem ut, raskere. Vi har hatt vår skjerv med falske cam-samtaler, endeløs fantasiutveksling og damer der de "plutselig" blir syke, men anbefaler at "hun" kan sende mannen sin...

En annen trøst er kanskje at det i realiteten ikke er spesielt lettere å finne menn til slike ting. De fleste menn er mer enn villig, på nett, men når man skal konkretisere det inn i noen form for handling, så skjer det veldig ofte veldig lite.

Ett tips er å finne nettsider som omhandler mer enn bare sexen, som Gaysir, legge ut annonser, ha en knakende god profiltekst, noen gode bilder, og behandle alle som kontakter dere/dere tar kontakt med som menneske, ikke bare potensiell sexpartner. I tilfeller som dette, så er det faktisk dem der sexpraten/fantasiene drøyer man skal satse på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...