Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert det mest generiske spørsmålet noensinne stilt i forhold til temaet jul, men når er det dere pynter til jul? Jeg er selv oppvokst med at adventsstaker og adventsstjerner kommer opp første advent, nisser og slikt kommer opp i midten av desember, mens juletreet kommer opp enten 21. eller 22. desember. I år er første julen jeg bor for meg selv på en slik måte at jeg faktisk kan pynte skikkelig til jul; jeg er bare 21 år gammel og flytta inn i studentkollektiv når jeg først flytta hjemmefra og der var det ikke mulig å pynte til jul, samt at jeg alltid dro så tidlig hjem på ferie at det ikke var noe vits, men nå bor jeg endelig i en ordentlig leilighet sammen et par venninner. Fordi vi alle skal hjem til jul litt over halvveis i desember, kommer jeg til å pynte til jul allerede første advent med nisser og juletre og alt som er, sånn at vi skal få noen glede av pynten før vi reiser :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, herregud, så nettopp at det var en prikk lik tråd lenger nede i forumet!

Gjest Pistasjnøtt
Skrevet

Begynte på Fredag:fnise: Elsker jul, og vil gjerne ha den lengst mulig.. Så hos meg er det jul fra November, til langt ute i Januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...