Idaemilie Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg vurderer å bestille iglow vippeserum. Har noen her inne prøvd det, og hva er eventuelt erfaringene rundt det? Jeg har selv veldig sensitiv hud og er redd jeg ikke tåler det..
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jeg har brukt det i ca. 4 mnd. og vippene har blitt laaange, og jeg har fått mange fler også. Anbefaler det virkelig! Anonymkode: d82f9...c4a
Idaemilie Skrevet 13. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt det i ca. 4 mnd. og vippene har blitt laaange, og jeg har fått mange fler også. Anbefaler det virkelig! Anonymkode: d82f9...c4a Hvor lenge varer en tube ca.?
Elefantenirommet Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Jeg er også kjempefornøyd. Har hatt mitt i flere måneder, for jeg må ha en del opphold fra å bruke det, ellers synes jeg vippene blir for lange, faktisk.
liz94 Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Jeg begynte på det for rundt 2 mnd siden og jeg er suuuperfornøyd! Hadde da hatt vippeextension som resulterte i noen skikkelig stubber av vipper etter 2 års bruk av det. Så da var det rett på Iglow vippeserum! Betalte 500,- og kunne se resultat etter bare 3 uker. Har hørt mye positivt fra andre venninner også. Jeg vet det er noen som har reagert med å bli røde rundt øyne, men det er jo bare å prøve. Verdt de pengene om du ønsker flere og lengre vipper :-) Det blir ikke vippe extension på meg igjen i hvertfall! En tube vil jeg tro varer en god stund altså, og det er jo ikke så altfor mye du skal påføre hver kveld heller.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 14 minutter siden, Idaemilie skrev: Hvor lenge varer en tube ca.? Har min første enda faktisk, og jeg påfører ca. 3 ganger om dagen. Anonymkode: d82f9...c4a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Castor olje har jeg samme effekt av, jeg har prøvd begge. Anonymkode: 7fab8...0d6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Castor olje har jeg samme effekt av, jeg har prøvd begge. Anonymkode: 7fab8...0d6 Jeg merket ingenting av Castor oil. Anonymkode: d82f9...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå