Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bestille iglow vippeserum. Har noen her inne prøvd det, og hva er eventuelt erfaringene rundt det? Jeg har selv veldig sensitiv hud og er redd jeg ikke tåler det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det i ca. 4 mnd. og vippene har blitt laaange, og jeg har fått mange fler også. Anbefaler det virkelig!  

Anonymkode: d82f9...c4a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt det i ca. 4 mnd. og vippene har blitt laaange, og jeg har fått mange fler også. Anbefaler det virkelig!  

Hvor lenge varer en tube ca.? 

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd. :) Har hatt mitt i flere måneder, for jeg må ha en del opphold fra å bruke det, ellers synes jeg vippene blir for lange, faktisk. :)

Skrevet

Jeg begynte på det for rundt 2 mnd siden og jeg er suuuperfornøyd! Hadde da hatt vippeextension som resulterte i noen skikkelig stubber av vipper etter 2 års bruk av det. Så da var det rett på Iglow vippeserum! Betalte 500,- og kunne se resultat etter bare 3 uker. Har hørt mye positivt fra andre venninner også. Jeg vet det er noen som har reagert med å bli røde rundt øyne, men det er jo bare å prøve. Verdt de pengene om du ønsker flere og lengre vipper :-) Det blir ikke vippe extension på meg igjen i hvertfall! En tube vil jeg tro varer en god stund altså, og det er jo ikke så altfor mye du skal påføre hver kveld heller. 

Skrevet
14 minutter siden, Idaemilie skrev:

Hvor lenge varer en tube ca.? 

Har min første enda faktisk, og jeg påfører ca. 3 ganger om dagen. 

Skrevet

Castor olje har jeg samme effekt av, jeg har prøvd begge. 

Anonymkode: 7fab8...0d6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Castor olje har jeg samme effekt av, jeg har prøvd begge. 

Anonymkode: 7fab8...0d6

Jeg merket ingenting av Castor oil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...