draug 75 Skrevet 14. november 2016 #41 Skrevet 14. november 2016 Ikke verdens beste ting å si at penis er ekkelt. Litt som ei lita jente som sier æsj til "alt." Med det sagt: synes du reaksjonen hans vitner om en fyr som er i stand til å ta ting med et smil, til å være romslig og som er, skal vi si, utvokst? 1
Gjest eseltryne Skrevet 14. november 2016 #42 Skrevet 14. november 2016 Er slik selv. I mine yngre dager var jeg redd for penis også. Så fikk jeg kjæreste og da forsvant frykten. Synes fremdeles at peniser er generelt ekle. Men partneren min sin penis synes jeg er estetisk fin og se på og den er ikke ekkel. Kanskje fordi jeg er vant med den. Går nok over eller blir bedre etterhvert
Gjest lipgloss Skrevet 14. november 2016 #43 Skrevet 14. november 2016 En erigert penis er et flott og sexy syn det samme gjelder en vagina 😍😍
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. november 2016 #44 Skrevet 14. november 2016 Jeg synes peniser er fine og har vært fascinert av dem helt siden jeg sugde en gutt første gang. Det var stygt å si slikt til gutten du er sammen med. Tenk om han hadde sagt det samme om underlivet ditt? Jeg finner det merkelig at noen kan synes slik deilighet er ekkelt?
Gjest Sjørøveren Skrevet 15. november 2016 #45 Skrevet 15. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke hatt sex med denne mannen så jeg vet ikke hvordan den ser ut. Selvsagt ville jeg aldri sagt til han at "penisen din er ekkel", bare at peniser er estetisk lite attraktive generelt Dersom en mann sa at vagina generelt ser lite pent ut så hadde jeg i alle fall ikke tatt det personlig. Men uansett takk for svar! Ts Anonymkode: cdc80...985 Det kommer seg nok med alderen eller når du blir seksuelt aktiv👍🏻
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #46 Skrevet 15. november 2016 Finnes to slags jenter. De som har penisskrekk og hater generelt menn i tights. Så har man de som ikke har penisskrekk, og syns det er herlig med vakre menn tights Anonymkode: 3a389...3bf
AnonymBruker Skrevet 15. november 2016 #47 Skrevet 15. november 2016 En kompis uttalte en gang han syntes det kvinnelige kjønnorganet liknet ett kjøttsår.. Glemmer aldri kommentaren. Men sex med damer har han i massevis, så er sikkert i samme gate som mange kvinner: Generelt sett er ikke penis noe å rope hurra for, men den som henger på mannen man er sammen med sin penis; den er spesiell og flott. Dette er nok mye av grunnen til at vi kvinner flest (men ikke alle) ikke er særlig begeistret for uoppfordrede tilsendte penisbilder. Anonymkode: c550c...3cf 1
DeLorean Skrevet 15. november 2016 #48 Skrevet 15. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes to slags jenter. De som har penisskrekk og hater generelt menn i tights. Så har man de som ikke har penisskrekk, og syns det er herlig med vakre menn tights Anonymkode: 3a389...3bf Uff. Nå fikk jeg flashbacks til han tightsmannen på tv. Usmakelig. Noe så jævli. 1
Peter007 Skrevet 16. november 2016 #49 Skrevet 16. november 2016 På 13.11.2016 den 20.50, AnonymBruker skrev: Klarte jeg å si til fyren jeg dater for øyeblikket. Dum som jeg var presterte jeg å si at de ser ekle ut, men jeg la til at jeg likte funksjonen. Jeg kan selvsagt ha sex og suge en fyr for å gi han nytelse, men noen penis-elsker er jeg absolutt ikke. Fyren jeg dater(datet? ) klikket og begynte å påstå at jeg var lesbisk eller aseksuell. Er dette unormalt hos kvinner? Anonymkode: cdc80...985 En ny penis-tråd . Damer må like peniser jævlig godt siden de gir den slik oppmerksomhet.
Ulla Ullsokk Skrevet 16. november 2016 #50 Skrevet 16. november 2016 På 14.11.2016 den 8.25, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke hatt sex med denne mannen så jeg vet ikke hvordan den ser ut. Selvsagt ville jeg aldri sagt til han at "penisen din er ekkel", bare at peniser er estetisk lite attraktive generelt Dersom en mann sa at vagina generelt ser lite pent ut så hadde jeg i alle fall ikke tatt det personlig. Men uansett takk for svar! Ts Anonymkode: cdc80...985 Nei. Men du hadde jo ikke akkurat brent etter å kle av deg foran han... Jeg hadde dumpet en mann på flekken hvis han hadde sagt noe tilsvarende, det hadde gjort at jeg følte meg usexy og dermed ikke hatt lyst på han. Jeg liker heldigvis peniser!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #51 Skrevet 16. november 2016 På 15/11/2016 den 2.10, Sjørøveren skrev: Det kommer seg nok med alderen eller når du blir seksuelt aktiv👍🏻 Tull. Jeg synes penis og vagina er ganske stygt begge to og har alltid gjort det. Avlikevell ville jeg ikke sakt det til noen. Anonymkode: f8266...4fc
KatyP Skrevet 16. november 2016 #52 Skrevet 16. november 2016 Ekkel var da et sterkt ord.. En penis i seg selv er ikke vakker, men assosiasjonene jeg får gjør dem fantstiske. Eller.. en erigert penis er flott men igjen. Det kan komme av assosiasjonene.. ellers er min samboers penis vakker i alle former, rett og slett fordi den sitter på min samboer og han er den kjekkeste og vakreste mannen i verden. Jeg må si at jeg forstår om daten din ikke lenger er noen date etter dette. Det er litt umodent å utbasunere at et kjønnsorgan er ekkelt Ts..
Arabella Skrevet 16. november 2016 #53 Skrevet 16. november 2016 (endret) Til alle: Kan dere ikke slutte å skrive vagina når det er tydelig at dere mener vulva? Og kom ikke med med dette "du vet hva jeg mener" som jeg er oppvokst med som min mors mantra, uansett nesten hva det gjaldt. Et feil uttrykk blir ikke riktigere uansett hvor mange som bruker det. Så, dette var dagens utblåsning. Endret 16. november 2016 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #54 Skrevet 16. november 2016 Jeg elsker peniser jeg, spesielt når de sitter på riktig mann :D Er noe utrolig deilig og majestetisk over peniser, elsker ballene også, blir jo selve motparten til min feminitet, så hvordan kan man ikke like penis? Føler jeg er en av de som tilber peniser, som en annen nevnte her i tråden. Syntes de er utrolig flotte og fascinerende, elsker å suge! Anonymkode: ab935...879
Gjest 2Bhonest Skrevet 16. november 2016 #55 Skrevet 16. november 2016 Der finnes noen vaginaer som er så fantastiske, at man er forbannet over at man ikke kan puste med ørene. De er også så flott, at om man tok de ut og kastet de opp i luften, så ville de forvandles til solskinn.. Noen andre derimot krever det veldig mørkt i rommet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå