Gjest HarryDotter Skrevet 14. november 2016 #21 Skrevet 14. november 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarte jeg å si til fyren jeg dater for øyeblikket. Dum som jeg var presterte jeg å si at de ser ekle ut, men jeg la til at jeg likte funksjonen. Jeg kan selvsagt ha sex og suge en fyr for å gi han nytelse, men noen penis-elsker er jeg absolutt ikke. Fyren jeg dater(datet? ) klikket og begynte å påstå at jeg var lesbisk eller aseksuell. Er dette unormalt hos kvinner? Anonymkode: cdc80...985 Nei desverre er det helt vanlig og normalt for kvinner flest, å både tenke og rope ut høyt, at en av kroppsdelene mannen selv er mest stolt og sårbar over, er stygg som en rotte. Og selvsagt uten den minste tanke på hvor kjedelig og vondt det er for mannen å høre at penisen hans er ekkel. Bruk hodet i 10 sekunder og snu situasjonen rundt. Se for deg at mannen din sa høyt til deg rett før sex, at "fitta di er dritschtøgg, men jeg liker funksjonen da" Hadde du gitt ham et nuss og pult livskraften utav ham etter det? Jeg forstår ham om han dumpet deg etter det. Selv om jeg syntes det er å reagere litt for hardt på en såpass liten kommentar. Men mannfolk er sensitive de også. De er ikke laget av granitt og tåler ikke all drittslenginga enkelte kvinner kan finne på å jamre av seg. Endret 14. november 2016 av HarryDotter
Gjest HarryDotter Skrevet 14. november 2016 #22 Skrevet 14. november 2016 (endret) 5 timer siden, Strixa skrev: Mulig jeg er unormal, men liker peniser jeg Som @canacas sier; ekle peniser sitter på ekle menn. Du er ikke unormal. Men du virker å være en av få desverre. Likeså kvinner forventer og håper at menn liker utseende på fitta og puppene deres, håper og tror jo også menn at kvinner vil finne utstyret deres tiltrekkende på et sett og vis. Å utbasunere at pikken hans er ekkel, er så lavmål som det kan få blitt. Hvordan vil folk generellt reagere dersom noen sier til dem at "armene dine er stygge! Men jeg liker at de er sterke og kan løfte tungt. Jeg syntes munnen din er råstygg, men jeg liker følsen den gir meg når jeg blir kysset." Skal etterpåslengen av noe positivt, liksom veie opp for at man håner en kroppsdel hos ham?!? Er det virkelig noe hyggelig og fornuftig å si til sin partner? Mener ikke å fremstå som furten, men er ikke dette normal folkeskikk og sundt bondevett å ikke si sånne ting for en man er glad i? Mulig jeg bare blir gammel. Endret 14. november 2016 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #23 Skrevet 14. november 2016 4 timer siden, Sjørøveren skrev: Hadde kuttet deg ut på flekken. Hadde aldri datet deg mer, men jeg vet jo ikke hvordan denne fyren tenker. Takler du ikke en penis så hold deg unna menn. Ikke så hyggelig å ha sex med folk som egentlig synes kjønnsorgan er ekkelt Så da er det bedre å holde seg unna. Men noen har jo mindre pene da. Anonymkode: 6f370...0aa 2
Gjest HarryDotter Skrevet 14. november 2016 #24 Skrevet 14. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men noen har jo mindre pene da. Anonymkode: 6f370...0aa Det kan så være.....Men kunsten i å vise sosial intelligens er jo at dersom man har noe positivt og fint og si om sin partners kropp eller væremåte, så fortell ham/henne det med iver. Dersom man ikke har noe godt å si så hold kjeft. Tror verden ville være et litt bedre sted om folk tenkte litt før de snakket noen ganger...
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. november 2016 #25 Skrevet 14. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men noen har jo mindre pene da. Anonymkode: 6f370...0aa Kan godt være men det holder kvinner for seg selv med mindre de hadde godtatt at en mann sa hun er mindre pen der nede..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #26 Skrevet 14. november 2016 Altså, jeg og partneren min er veldig flinke til å rose hverandre sitt kjønnsorgan.. det gir en helt annen nærhet og gjør det mer spesielt, kan vel umulig være de eneste? Anonymkode: 22c5f...9be 3
Arabella Skrevet 14. november 2016 #27 Skrevet 14. november 2016 42 minutter siden, HarryDotter skrev: Nei desverre er det helt vanlig og normalt for kvinner flest, å både tenke og rope ut høyt, at en av kroppsdelene mannen selv er mest stolt og sårbar over, er stygg som en rotte. Og selvsagt uten den minste tanke på hvor kjedelig og vondt det er for mannen å høre at penisen hans er ekkel. Bruk hodet i 10 sekunder og snu situasjonen rundt. Se for deg at mannen din sa høyt til deg rett før sex, at "fitta di er dritschtøgg, men jeg liker funksjonen da" Hadde du gitt ham et nuss og pult livskraften utav ham etter det? Jeg forstår ham om han dumpet deg etter det. Selv om jeg syntes det er å reagere litt for hardt på en såpass liten kommentar. Men mannfolk er sensitive de også. De er ikke laget av granitt og tåler ikke all drittslenginga enkelte kvinner kan finne på å jamre av seg. Kanskje det er vanlig for unge kvinner av idag, det vet jeg ingenting om. Men jeg har aldri hørt noen si det, hverken unge eller mer voksne, i den grad vi kommer inn på slike ting. Selv er jeg fascinert av peniser, måten de vokser på, forvandlingen, fryden ved å kjenne penis trenge inn i meg. Deilige minner. 1
Inwe Skrevet 14. november 2016 #28 Skrevet 14. november 2016 Jeg synes penis er pent jeg, så lenge den sitter fast på den rikitige mannen. Det betyr ikke at jeg synes bilde av bare penisen er fint. Feks synes jeg hele samboeren min er pen naken, og da blir også penisen fin. Men han klarte å sende et penisbilde i datingperioden og bare penisen alene er ikke veldig pent. Han fikk uansett beskjed om at jeg ikke synes noe om dickpics, men jeg sa da ikke at bildet var stygt til han. Penis kan være et ømfintlig tema, så jeg ville aldri sagt til en mann at penisen hans er stygg. Forøvrig synes jeg penis er penere enn vagina, men er av den oppfatning at det er fler kvinner enn menn som synes kjønnsorganer er stygge. Jeg har fått høre fra fler menn (før jeg ble sammen med min samboer og av han) at jeg har en pen vagina, og det virker faktisk som de liker å se på den. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #29 Skrevet 14. november 2016 Nå har jeg ikke hatt sex med denne mannen så jeg vet ikke hvordan den ser ut. Selvsagt ville jeg aldri sagt til han at "penisen din er ekkel", bare at peniser er estetisk lite attraktive generelt Dersom en mann sa at vagina generelt ser lite pent ut så hadde jeg i alle fall ikke tatt det personlig. Men uansett takk for svar! Ts Anonymkode: cdc80...985
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #30 Skrevet 14. november 2016 For mange år siden datet jeg en mann en kort periode. Han spurte meg om jeg syns peniser var vakre. Jeg svarte "nei, ikke spesielt". Da begynte han å gråte Anonymkode: 4f894...11a 2
Cuntzilla Skrevet 14. november 2016 #31 Skrevet 14. november 2016 Synes de kan være riktig så fine, særlig en erigert penis, og særlig når den sitter på en riktig så fin mann da. Ville kanskje ikke hatt et stort foto av en slapp kuk over peisen, og det er da heller ikke så kontroversielt å mene at estetikken ikke er helt på høyde med Taj Mahal - jeg har da hørt nok av menn selv fleipe med at det ser ut som vårherre hadde litt hastverk og bare slengte sammen noen hudrester da han skapte pikk og pung. Ekkelt er et drøyt ord da, som om man får vemmelser av å se det. Soleklar dealbreaker om en jeg datet sa at vaginaer var ekle på generell basis. 6
jabx Skrevet 14. november 2016 #32 Skrevet 14. november 2016 9 timer siden, Sjørøveren skrev: Jo jeg fikk faktisk med meg at hun synes peniser er ekle. For meg høres det ut som noe barneskoleelever synes. Æsj guttelus! Æsj penis! Jeg synes ihvertfall ikke at damekjønnet er ekkelt. Det deiligste og hotteste som finnes. Å bra er det👍🏻 Jeg tror du bør lese startinnlegget om igjen. Godt. Sakte. Les det og få med deg hva hun faktisk skriver. For det har du åpenbart ikke.
Gjest HarryDotter Skrevet 14. november 2016 #33 Skrevet 14. november 2016 7 timer siden, Arabella skrev: Kanskje det er vanlig for unge kvinner av idag, det vet jeg ingenting om. Men jeg har aldri hørt noen si det, hverken unge eller mer voksne, i den grad vi kommer inn på slike ting. Selv er jeg fascinert av peniser, måten de vokser på, forvandlingen, fryden ved å kjenne penis trenge inn i meg. Deilige minner. Ja det er jo slike tanker menn ønsker og håper at en kvinne skal assosiere penisen deres med. Akkurat som vi menn knytter veldig gode minner og tanker om hennes underliv. For meg er ikke fitta til dama bare estetisk fin, men bare tanken på den gir meg assosiasjoner til det beste som finnes. Deilig nytelse med henne. Jeg tror ikke jeg hadde klart å nyte sex på det nivået dersom jeg hadde syntes at fitta hennes var ekkel og samtidig skulle bruke den til å få friksjon og nytelse.
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. november 2016 #34 Skrevet 14. november 2016 (endret) 2 timer siden, jabx skrev: Jeg tror du bør lese startinnlegget om igjen. Godt. Sakte. Les det og få med deg hva hun faktisk skriver. For det har du åpenbart ikke. Jeg har lest det godt og vet akkurat hva hun skrev. De som synes underliv er ekle får holde seg til andre ting. Hvordan går det an å nyte sex med noe som er ekkelt?😂 Endret 14. november 2016 av Sjørøveren
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #35 Skrevet 14. november 2016 Synes peniser er veldig flotte jeg da-spesielt erigerte Elsker å få dickpicks😋 kan det være at yngre jenter er mere umodne og mener peniser er ekle? Jeg blir tom kåt av å se en ståkuk i penistråden her inne jegAnonymkode: 0e891...39f 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #36 Skrevet 14. november 2016 Oida, jeg hadde også blitt lei meg hvis en date hadde sagt noe sånt til meg, og hadde neppe hatt sex med han igjen. Jeg har aldri møtt en penis jeg synes er ekkel, men er nok som andre her sier: ekle peniser sitter på ekle menn. Kjæresten min har en vakker penis som jeg nyter på alle måter, noe jeg også viser til han. Det er viktig for meg at han ser at jeg setter stor pris på den. Anonymkode: c0d5d...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #37 Skrevet 14. november 2016 Jeg er som deg, Ts. Jeg syns ikke kjønnsorgan er estetisk pent. Det gjelder både vagina og penis. Syns ikke underlivet mitt er noe pent heller.. Syns det er stygt egentlig. Men det er ikke noe jeg sier høyt. Jeg liker jo sex uansett. Anonymkode: d36bb...037 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #38 Skrevet 14. november 2016 Jeg digger peniser. Dvs, jeg synes ikke de er pene, men jeg synes de er sexy. Og kule. Og det er gøy å leke med dem. Å synes at peniser er ekle synes jeg er direkte rart. Og det er enda rarere å si det til en mann. Anonymkode: 664e8...f53 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #39 Skrevet 14. november 2016 Jeg synes de fleste peniser er flotte, men har ikke alltid synes det. Det er jo ikke en kroppsdel man ser så mye til før man blir seksuelt aktiv, så det er vel der det ligger. Har hørt mange menn si det samme om det kvinnelige kjønnsorgan. Tenk hvor ekkelt f.eks. ører hadde vært hvis man aldri hadde sett det før. Anonymkode: 28df1...439
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #40 Skrevet 14. november 2016 Synes peniser ser sexy ut. Når en mann står foran meg med stiv penis får jeg bare lyst til å stirre på den før jeg tar den inni munnen. Får lyst til å studere hele penisen og tilbe den, ta på den og kysse på den. Men da bli han ofte ganske utålmodig fordi jeg bruker vel kanskje litt FOR lang tid til å bare beundre den hehe. Huff kjenner jeg ble våt nå. Anonymkode: 4d378...cff 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå