Gå til innhold

Penis er ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarte jeg å si til fyren jeg dater for øyeblikket. Dum som jeg var presterte jeg å si at de ser ekle ut, men jeg la til at jeg likte funksjonen. Jeg kan selvsagt ha sex og suge en fyr for å gi han nytelse, men noen penis-elsker er jeg absolutt ikke. Fyren jeg dater(datet? :() klikket og begynte å påstå at jeg var lesbisk eller aseksuell. 

Er dette unormalt hos kvinner? 

Anonymkode: cdc80...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske vanlig å ikke finne penis særlig pent. Ekkel blir å dra det litt langt. Du sa noe veldig teit, han overreagerte.

Anonymkode: aeefb...abc

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ganske vanlig å ikke finne penis særlig pent. Ekkel blir å dra det litt langt. Du sa noe veldig teit, han overreagerte.

Anonymkode: aeefb...abc

Jepp, å si at penis er ekkelt var absolutt barnslig av meg, men han fyrte opp diskusjonen en god del og det glapp til slutt bare ut av meg. 

@Drama.Queen flott at jeg ikke er alene :)

Er det forresten noen menn der ute som finner vagina lite estetisk pent? 

Ts

Skrevet

bare ORDET penis er det styggeste ordet eg vet om. ÆSJ! Jeg sa det til kjæresten min før vi ble sammen, jeg drøfta hvor stygt og ekkel jeg syns en penis er. Vi lo sammen som bare det.. vi sier mye stygt om kjønnsorganer, men når vi har sex eller liknende: så er vi veldig flinke til å rose hverandre slik at det ikke blir ukomfertabelt. men ja, en penis er..åh, nei æsj

Anonymkode: 22c5f...9be

Skrevet

OK, da er det bare meg som lider av cockworshiping-syndrome ovenfor de jeg er sammen med :ler: 

Eller, ikke ALLE da - men iallfall noen. Kall det selektivt lidenskapelig opptatt av det.

Men altså - nei, ikke i alle sammenhenger og situasjoner - og enda mindre på absolutt alle. Jeg ville jo aldri sagt det på den måten uansett hvor idiotisk motparten måtte formulere seg om det kvinnelige kjønnsorgan. 

Ordet er begredelig, ja. Men man er jo 15 år på date uten antenner om man bryter ut at pikk er æsj og kvalmt - og man skal da ikke finne seg i at menn ræler om tilsvarende ovenfor kvinner. 

Måten han klikket på var jo helt idiotisk, og jeg hadde vel neppe datet fyren igjen - men samtidig hadde jeg jo ikke synes det var superstas å sittet på data med en fyr som "kvinnelige underliv er æsj". Hadde jo ikke hatt superlyst å ha sex med ham etter det akkurat.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte jeg å si til fyren jeg dater for øyeblikket. Dum som jeg var presterte jeg å si at de ser ekle ut, men jeg la til at jeg likte funksjonen. Jeg kan selvsagt ha sex og suge en fyr for å gi han nytelse, men noen penis-elsker er jeg absolutt ikke. Fyren jeg dater(datet? :() klikket og begynte å påstå at jeg var lesbisk eller aseksuell. 

Hva da? At man forteller en mann at penis er ekkelt? Eller at man syns penis er ekkelt?

Jeg syns ikke det, så jeg ville aldri sagt noe slikt. Ekle menn har ekle peniser da, men det er fordi mennene er ekle. :sprettoy:

Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)

Mulig jeg er unormal, men liker peniser jeg:nigo:

Som @canacas sier; ekle peniser sitter på ekle menn.

Endret av Annetnavn_
Skrevet

Ikke direkte ekkelt. Men litt sånn blandet skrekkfascinasjon, utenomjordisk livsform-feeling. 

Anonymkode: dcdbc...8ac

• Liker 2
Skrevet

Peniser som jeg ikke har direkte kontakt med finner jeg ikke attraktive. Det er kun dem jeg er sammen med som har flott utstyr.

De kan jo være facinerende, men på ett generelt grunnlag er det så som så hva jeg tenker om en penis...

Dersom en jeg datet hadde kalt meg lesbisk eller aseksuell hadde nok det vært kroken på døra.

Anonymkode: c550c...3cf

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte ekkelt. Men litt sånn blandet skrekkfascinasjon, utenomjordisk livsform-feeling. 

Skrekkblandet fryd! :essen2:

Gjest Sjørøveren
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kuttet deg ut på flekken. Hadde aldri datet deg mer, men jeg vet jo ikke hvordan denne fyren tenker.

Takler du ikke en penis så hold deg unna menn. Ikke så hyggelig å ha sex med folk som egentlig synes kjønnsorgan er ekkelt:fnise: Så da er det bedre å holde seg unna.

Skrevet
1 time siden, Sjørøveren skrev:

Hadde kuttet deg ut på flekken. Hadde aldri datet deg mer, men jeg vet jo ikke hvordan denne fyren tenker.

Takler du ikke en penis så hold deg unna menn. Ikke så hyggelig å ha sex med folk som egentlig synes kjønnsorgan er ekkelt:fnise: Så da er det bedre å holde seg unna.

Du klarte ikke å lese det hun faktisk skrev altså?

• Liker 4
Skrevet

Synes penis er fint jeg. Tenk om du hadde fått høre at underlivet ditt var ekkelt? Ikke særlig ok det- skikkelig turnoff faktisk.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Skrekkblandet fryd! :essen2:

Hvis forholdene er ideelle. :P

Skrevet

Er forøvrig glad for at omskjæring er sjeldent i Norge. Forhud er en evig kilde til forundelse, tror penis hadde blitt litt kjedelig uten. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, jabx skrev:

Han har en meget dårlig dag med tanke på oppgulpet hans i dag. Svarer frekt overalt hvor han svarer.

Kommer nok en tråd om det snart. :klaske:

Anonymkode: c550c...3cf

• Liker 2
Gjest Sjørøveren
Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

Jo jeg fikk faktisk med meg at hun synes peniser er ekle. For meg høres det ut som noe barneskoleelever synes. Æsj guttelus! Æsj penis!

Jeg synes ihvertfall ikke at damekjønnet er ekkelt. Det deiligste og hotteste som finnes. Å bra er det👍🏻

Skrevet

Ingen kjønnsorganer er pene, de er faktisk direkte stygge, både menns og kvinners. Men det betyr ikke at jeg ikke liker den. 

Anonymkode: 39e21...41d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...