AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Er klar for å prøve datingverdenen etter et ganske tøft brudd for noen måneder siden, og lastet ned Tinder. Når jeg skal registrerer meg finner jeg ingen annen måte å registrere meg på enn å bruke facebook-kontoen min, en konto jeg ikke har, og ikke har planer om å ha heller. Dette kan vel ikke stemme, antar jeg ar feil? Noen som vet hvordan jeg kan komme meg på Tinder uten å ha facebook? Anonymkode: 7d22e...485
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jo, det stemmer. Jeg var selv heller ikke på facebook, men ble det for å få Tinder. Men du kan jo lage en "skjult" facebookprofil hvor du ikke angir hele navnet ditt og bruker et profilbilde som ikke er så gjenkjennelig. Anonymkode: 7076b...69d 2
jabx Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Du må ha Facebook ja. Hva er problemet? 1
Teethgrinding Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Det er ingenting som er mer latterlig enn folk med irrasjonell angst for sosiale medier. Det er kommunikasjonsteknologi. Wow, skikkelig skummelt. 1
Nooravind Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Ja du må ha Facebook for å ha Tinder, det blir ikke postet noe du ikke vil på Facebooken din. Det har ikke hendt meg i vertfall Det står navn, kjønn, hva du foretrekker, bilde (du velger selv) og alder Lykke til!
2a1m Skrevet 14. november 2016 #6 Skrevet 14. november 2016 Du må jo ikke ha bildet på facebook profilen hvis du ikke vil, hvis du vil opprett uten at noen vet det. Bilder til tinder kan du hente fra PC/mob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå