Gå til innhold

Innafor med vin i julegave til far? Isåfall hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 18 år som allerede har begynt å tenke på julegaver! Jeg har i 3 måneder prøvd å skaffe meg jobb uten å lykkes, så jeg har ikke mye penger å rutte med akkurat nå. Tenkte derfor å kjøpe vin i julegave til far, men altså jeg har bare 300kr, og jeg lurer egentlig på om det er noe god vin som koster så lite? Far liker rødvin, og mener Italiensk og Fransk vin er best. Selv liker jeg ikke vin så godt, så jeg vet liksom ikke hvilken jeg skal kjøpe til han... 

Så jeg trenger litt hjelp. Er vin innafor som julegave? Isåfall hvilken type? (Litt vanskelig å svare på pga. smak og behag da, men...)

Kom gjerne med tips til annet jeg kan gi til far, hvis dere mener vin er feil gave

Anonymkode: 721cc...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin er en flott gave og du får gode viner til under 300 kr. Dra innom vinmonopolet og be om hjelp av de ansatte. Fortell hvor mye du ønsker å bruke og de vil finne fram til gode viner for deg. 

Anonymkode: 1fb35...8fd

• Liker 1
Gjest Marillia
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vin er en flott gave og du får gode viner til under 300 kr. Dra innom vinmonopolet og be om hjelp av de ansatte. Fortell hvor mye du ønsker å bruke og de vil finne fram til gode viner for deg. 

Anonymkode: 1fb35...8fd

Signerer denne, jeg er godt voksen og hadde blitt veldig glad for en god vin til jul. 

Skrevet

Hva med en god Amarone? :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier få masse vinflasker i julegave, det er en helt vanlig julegave. For øvrig får man masse god vin rundt 150kr også :) Mange dyre viner er gode, men det betyr absolutt ikke at billige viner IKKE er gode :) 
http://www.dn.no/smak/2016/04/08/2117/Vinguiden/polets-beste-vinkjp

Ett tips kan være å prøve se litt hva han drikker, eller har i vinskap/hylle om han har slikt. Skriv ned navnet på disse vinene, ta med på polet, og si "skal ha gave til pappa som vanligvis liker disse vinene", så hjelper dem finne noe lignende, i din prisklasse :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...